ACRadu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
Dupã ce am schimbat acum o lunã volanta,kit ambreiaj si rulment la corsa d 1.3 2007 weekend ul asta am observat ca intra greu in viteze,ma chinui sa bag in viteza si cu ambreiaj aparat la maxim.stie cineva ce poate fii,precizez ca e prima masina pe care o conduc având permisul nou.va multumesc pt ajutor
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Sunt câteva posibilitãți : nu au aerisit rulmentul de presiune sau nu au completat cu lichid de frâna .
E posibil sa ai scurgeri de lichid pe la conductele ce intra in rulment
Nu au reglat timoneri dupã ce au pus cutia de viteze la loc.
Montarea defectuoasa a plãcii discului de ambreiaj.
Sfatul meu e sa mergi la cei ce au intrervenit la mașina și sa ii pui sa remedieze problema. Bãnuiesc ca au garantat pe lucrarea efectuata
E posibil sa ai scurgeri de lichid pe la conductele ce intra in rulment
Nu au reglat timoneri dupã ce au pus cutia de viteze la loc.
Montarea defectuoasa a plãcii discului de ambreiaj.
Sfatul meu e sa mergi la cei ce au intrervenit la mașina și sa ii pui sa remedieze problema. Bãnuiesc ca au garantat pe lucrarea efectuata
ACRadu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Sa mergi la ei și sa îți verifice lichidul de frâna și sa îți regleze timoneria , reglarea timoneriei nu ia mai mult de 15 min dacã se pricep. Se mai întâmpla sa fie și pierderi de lichid . Vezi ce nivel ai la lichidul de frâna . Dacã nu e la maxim înseamnã ca pierzi pe undeva și e posibil sa îți între greu in viteza
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Dute la ei sa faca o realiniere + aerisire.
Proba se face cu masina pornita si la drum in toate vitezele.
Pe loc nepornita normal ca intra in toate vitezele.
Este bine sa ii faci si tu o proba in toate vitezele si vezi daca esti multumita de ce au aliniat.
NU stiu daca va ajut din ce vad Z13DTJ are cutie F17 daca nu este asa nu imi dati in cap.
Ajustare/Aliniere - Transmisia de schimbare a vitezei, ajustare (F13 + / F17 +)
Corsa-d/transmission_shift_linkage/repair_instructions/adjust_transmission_shift_linkage_(f13/f17/f17plus)/
Demontare.
1. Desfaceti clema de ghidare a schimbãtorului
• Doar desfaceti surubul (1), nu desurubati
1.Se semneaza pozitia surubului, atat pe surub cat si pe partea care sta. (si se slabeste)
______________________________________________________
2. Desfaceti ghetrale manetei schimbãtorului de viteze din consola centralã.
• Rotiti ghearul în sus (Cred ca se refera la Burduf maneta schimbator)
3. Blocati maneta de schimbare manualã în pozitia de reglare.
• Desfaceti racordul de blocare a treptei de vitezã (1) de la butonul schimbãtorului de viteze.
• Apãsati piesa de blocare a treptei de vitezã pe maneta schimbãtorului de viteze în sus si rotiti 90 °
• Pivotati maneta schimbãtorului de viteze spre stânga si introduceti piesa de blocare a rotii din spate cu stift de blocare (2) în opritorul (3) din stânga
Piesa (1) trebuie deblocata si rotita 90 ° probabil se va bloca in pozita 90 ° cum nu stiu cred ca va prindeti daca umblati.
Dupa se aliniaza cele doua parti semnate cu rosu si cu verde, se introduce stiftul rosu in gaura verde.
____________________________________________________
4. Blocati arborele pârghiei de schimbare a vitezelor în capacul cutiei de viteze (furca din cutie
• Rotiti tija schimbãtorului de viteze în sens antiorar (rotiti furca spre stanga si actionati in acelasi timp si stiftul de blocare cand se aliniaza cu gaura de pe tija furci va intra stiftul de blocare)
- Directia a treia treaptã (pana intra stiftul de blocare)
• Actionati stiftul de blocare (1) în orificiul de reglare din capacul cutiei de viteze (sãgeatã)
Dupa ce avem aliniate cele doua atat la cutie cat si la maneta. Putem sa strangem clema la semnele trasate si cu simt, din prima poza.
Urmati pasi punctului 6 si 7 si celelante puncte.
Stiftul de blocare se elibereaza prin introducerea manetei in marsarier "R"
(va jucati ompic cu vitezele daca intra in viteze este semn ca stiftul de pe cutie este eliberat.
7. Demontarea stiftului de blocare
Notã: Stiftul de blocare din gaura de reglare se elibereazã automat când este deplasat mai întâi în directia "R" - dacã este necesar, eliberati mansonul de blocare.
Instalare
5. Atasati clema ghidajului de deplasare
• Strângeti surubul de 12 Nm + 225 ° | (cine a facut semn la pozitia surubului va strange surubul pana la semn si cu simt)
6. Deblocati maneta schimbãtorului de viteze
• Împingeti piesa de blocare a rotii din spate a manetei schimbãtorului de viteze în sus si rotiti înapoi cu 90 ° înapoi
• Împingeti piesa de blocare a treptei de vitezã în jos
• Împingeti racordul de blocare a angrenajului din spate la butonul schimbãtorului de viteze
7. Demontarea stiftului de blocare
Notã: Stiftul de blocare din gaura de reglare se elibereazã automat când este deplasat mai întâi în directia "R" - dacã este necesar, eliberati mansonul de blocare.
8. Puneti maneta de manevrã pentru schimbarea manualã a consolei centrale
9. Verificati usurinta schimbãrii vitezelor
• cu vehicul în picioare
• cu motorul în functiune
• cu ambreiajul decuplat
inaite de slabirea surubului de pe tija se verifica si selectorul de viteze in ce stare sunt bucsile de fixare.
Daca componeta aceasta este dusa poti sa tot faci alinieri.
Ultima modificare făcută de T.ion la Lun 29 Oct, 2018 11:05 am
Proba se face cu masina pornita si la drum in toate vitezele.
Pe loc nepornita normal ca intra in toate vitezele.
Este bine sa ii faci si tu o proba in toate vitezele si vezi daca esti multumita de ce au aliniat.
NU stiu daca va ajut din ce vad Z13DTJ are cutie F17 daca nu este asa nu imi dati in cap.
Corsa D
Ajustare/Aliniere - Transmisia de schimbare a vitezei, ajustare (F13 + / F17 +)
Corsa-d/transmission_shift_linkage/repair_instructions/adjust_transmission_shift_linkage_(f13/f17/f17plus)/
Demontare.
1. Desfaceti clema de ghidare a schimbãtorului
• Doar desfaceti surubul (1), nu desurubati
1.Se semneaza pozitia surubului, atat pe surub cat si pe partea care sta. (si se slabeste)
______________________________________________________
2. Desfaceti ghetrale manetei schimbãtorului de viteze din consola centralã.
• Rotiti ghearul în sus (Cred ca se refera la Burduf maneta schimbator)
3. Blocati maneta de schimbare manualã în pozitia de reglare.
• Desfaceti racordul de blocare a treptei de vitezã (1) de la butonul schimbãtorului de viteze.
• Apãsati piesa de blocare a treptei de vitezã pe maneta schimbãtorului de viteze în sus si rotiti 90 °
• Pivotati maneta schimbãtorului de viteze spre stânga si introduceti piesa de blocare a rotii din spate cu stift de blocare (2) în opritorul (3) din stânga
Piesa (1) trebuie deblocata si rotita 90 ° probabil se va bloca in pozita 90 ° cum nu stiu cred ca va prindeti daca umblati.
Dupa se aliniaza cele doua parti semnate cu rosu si cu verde, se introduce stiftul rosu in gaura verde.
____________________________________________________
4. Blocati arborele pârghiei de schimbare a vitezelor în capacul cutiei de viteze (furca din cutie
• Rotiti tija schimbãtorului de viteze în sens antiorar (rotiti furca spre stanga si actionati in acelasi timp si stiftul de blocare cand se aliniaza cu gaura de pe tija furci va intra stiftul de blocare)
- Directia a treia treaptã (pana intra stiftul de blocare)
• Actionati stiftul de blocare (1) în orificiul de reglare din capacul cutiei de viteze (sãgeatã)
Dupa ce avem aliniate cele doua atat la cutie cat si la maneta. Putem sa strangem clema la semnele trasate si cu simt, din prima poza.
Urmati pasi punctului 6 si 7 si celelante puncte.
Stiftul de blocare se elibereaza prin introducerea manetei in marsarier "R"
(va jucati ompic cu vitezele daca intra in viteze este semn ca stiftul de pe cutie este eliberat.
7. Demontarea stiftului de blocare
Notã: Stiftul de blocare din gaura de reglare se elibereazã automat când este deplasat mai întâi în directia "R" - dacã este necesar, eliberati mansonul de blocare.
Instalare
5. Atasati clema ghidajului de deplasare
• Strângeti surubul de 12 Nm + 225 ° | (cine a facut semn la pozitia surubului va strange surubul pana la semn si cu simt)
6. Deblocati maneta schimbãtorului de viteze
• Împingeti piesa de blocare a rotii din spate a manetei schimbãtorului de viteze în sus si rotiti înapoi cu 90 ° înapoi
• Împingeti piesa de blocare a treptei de vitezã în jos
• Împingeti racordul de blocare a angrenajului din spate la butonul schimbãtorului de viteze
7. Demontarea stiftului de blocare
Notã: Stiftul de blocare din gaura de reglare se elibereazã automat când este deplasat mai întâi în directia "R" - dacã este necesar, eliberati mansonul de blocare.
8. Puneti maneta de manevrã pentru schimbarea manualã a consolei centrale
9. Verificati usurinta schimbãrii vitezelor
• cu vehicul în picioare
• cu motorul în functiune
• cu ambreiajul decuplat
inaite de slabirea surubului de pe tija se verifica si selectorul de viteze in ce stare sunt bucsile de fixare.
Daca componeta aceasta este dusa poti sa tot faci alinieri.
Ultima modificare făcută de T.ion la Lun 29 Oct, 2018 11:05 am
ACRadu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
ACRadu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
ACRadu
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2007 z13dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
T.ion a scris:Mergi la ei doar ei au facut lucrare.
Le arati postarea daca are cutie F17 "uite asa vreau sa o faceti."
Si la mine au facut-o tot la ochi,merge merge , si in mers imi agata a-5-a, 1 si 2 ceva mai greu.
Asa ca am facut-o eu cum imi place, dupa manual.
Le arati postarea daca are cutie F17 "uite asa vreau sa o faceti."
Si la mine au facut-o tot la ochi,merge merge , si in mers imi agata a-5-a, 1 si 2 ceva mai greu.
Asa ca am facut-o eu cum imi place, dupa manual.
Azi am dus masina la mecanic si dupa 2-4 pedale de ambreiaj a inceput sa curga lichid hidraulic.au zis ca este de la rulmentul de presiune si dau cutia jos abia luni,nu are nici o luna de cand am schimbat volanta,rulment si ambreiaj tot luk noi.astept sa vad ce zic luni
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Da la kit complet luk rulmentul de presiune nu mai vine pe conducta metalicã cum e cel din fabrica original al mașinii , ci vine format din conducte și conectori de plastic cu oringuri, dacã ei nu au uns cu vaselinã sau cel puțin lichid de frâna. Sa alunece mai bine acele oringuri sar de pe locul lor, si in felul asta uzura prematura.
Eu la mașina mea am schimbat in regie proprie întreg kit ambreiaj și distribuție și am atins. 40 mii km de anul trecut și pana azi și nu am probleme și am luat aceeași kit luk. Îmi pare rãu de problema ta dar vezi sa facã treaba pe banii lor .
Numai bine!
Eu la mașina mea am schimbat in regie proprie întreg kit ambreiaj și distribuție și am atins. 40 mii km de anul trecut și pana azi și nu am probleme și am luat aceeași kit luk. Îmi pare rãu de problema ta dar vezi sa facã treaba pe banii lor .
Numai bine!