Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare: P1125
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y17DT
Salut am o intrebare, este vreun tutorial pe aici unde cu schimbarea electrovalvei ca tot caut si nu gasesc, multumesc.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu iti trebuie tutorial sa schimbi electrovalva ,este pozitionata pe motor jos ,in spatele motorului,sub calculatorul pompei de injectie si are o mufa si 2 furtunase.Este accesibila mai usor pe sub masina .
Dar cum ai ajuns la concluzia ca trebuie sa schimbi electrovalva turbo ,ca banuiesc ca pe asta vrei sa o schimbi ,P1125 nu se refera numai la electrovalva ,poate fi vreun furtunas de vaccum , sau teu de plastic la furtunasele de vaccum.
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Pe tester mi a iesit electrovalva, la 130/h imi apare masina cu cheie in bord si nu mai trage.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ai dat jos calculatorul pompei de injectie de curand ?
Daca da ,este posibil ca la montare sa fi prins intre el si blocul motor, furtunasul de vacum de la electrovalva turbo care este pozitionata chiar in zona aceea si sunt exact aceleasi simptome ,la 120..130 km/pe ora ,martor in bord si lipsa putere.
Poate fi chiar si electrovalva turbo defecta ,dar se poate repara, exista tutorial pt.asa ceva.
Verifica prima data furtunasele de vacum.
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
De 2 luni de cand am luat opelu are problema asta, o sa le verific, multumesc.
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut inca odata, am schimbat electrovalva, am verificat furtunasele unul era putin crapat la capat si l am scurtat, nu erau prinse nicaieri furtunele dar tot asa face masina nu s a schimbat nimic, pe tester a iesit eroare regulator turbo dar nu i dau de capat, tin minte ca pe tester a dat o eroare si de la debitmetru de aer care ulterior a diparut si a zis ca merge debitmetrul, tind sa cred ca de la el face asa ca dupa ce opresc motorul dispare cheia din bord si asa a si disparut eroarea la tester.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sper ca nu vorbesti asa cum scrii...! Apropo de erori,mergi la cineva care stie sa faca diagnoza si nu se limiteaza la citit erori...!
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Vorbesc si scriu corect dar am degetele groase pentru touchscreenul telefonului.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Furtunasul de la electrovalva turbo la turbina l-ai verificat ,dar cel care duce la electrovalva egr-ului si teul de plastic ? Sa nu fie ceva pe acolo.
Verifica si actuatorul vacumatic al turbinei sa nu fie membrana sparta.
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Cel de la electrovalva l am verificat pe celelalte o sa le verific maine.
  • nicuchima

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Am verificat toate furtunele le am taiat capetele crapate, teul de plastic e bun dar vad ca are 4 iesiri si pe o iesire are un capcel de cuciuc, e normal sa aibe acel capacel pe o iesire? Acum merge pana la 140 apoi iar apare masina cu cheie in bord, nu imi dau seama despre ce membrana ai virbit mai sus Confused
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Este o chestie rotunda chiar pe turbina si vine furtunasul de vacum in ea ,inchide si deschide turbina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR