Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • CBarbu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Simptome:
Buna ziua! Problema la masina mea este ca sonda lambda imi indica in permanenta 4,7 volti si consuma mult. Cand pornesc motorul pleaca de la 0 si urca pana la 4,7 voti ramanand asa indiferent ca fac. Ramane asa chiar si daca ii scot mufa la sonda. Consumul a crescut la 13 litri de gpl in afara . Pe benzinã nu am facut consumul dar tot mare este fiindca imi papa 10 litri la 3 plinuri de gaz de 35 de litri.
Nu am nici un cod de eruare si masina merge normal doar ca a crescut considerabil consumul.
Vad cat indica sonda cu ajutorul unei interfețe de gpl si un elm 327 . Amândouã indica acelasi lucru.
Stie cineva daca chiar este sonda de vina sau poate sa fie problema in alta parte? Se poate testa cumva aceasta sonda? Nu as vrea sa dau banii pe sonda pana nu sunt sigur ca ea e de vina fiindca nu e tocmai ieftina. Cat despre mecanici.... Mai bine ii dau foc decat sa o mai duc sa platesc la mecanici si apoi sa ridice din umeri sau sa ma puna sa cumpar piese pe ghicite.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor:
Skip ads

  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Sigur e vorba de 4,7v? Nu cumva e 470mV?
Sonda e dusa.
  • CBarbu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Exact cum am scris. 4.7 volti. Interfetele pe care le folosesc indica in volti nu in mvolti.
Eu ma gândeam sa nu fie ceva pe fire avand in vedere ca daca scot mufa ramane aceeasi tensiune si se comporta la fel masina numai ca nu știu ce si cum sa testez.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Sa nu ai problema din ECU. Cu sonda scoasa trebuia sa ai in jur de 450 mV.
  • CBarbu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Pai cu sonda scoasa nu trebuia sa indice zero?
La ecu pot sa verific eu ceva sau trebuie trimis la meserias din prima
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
La ECU nu stiu ce sa verifici, doar conexiunea de la sonda pana la pinii corespondenti din mufa acestuia.
Daca e sonda nu a fost schimbata niciodata, nu ma mira daca a picat, si chiar daca nu, la cat de veche e nu mai functioneaza in parametri.
  • CBarbu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca a fost sau nu schimbata ca masina o am de 40.000 km. Mi se pare ciudat ca nu se aprinde nici un bec in bord si nici o eroare. Pe firele care vin din ecu ce tensiune ar trebui sa fie si pe care din ele.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
CBarbu a scris:Pai cu sonda scoasa nu trebuia sa indice zero?
La ecu pot sa verific eu ceva sau trebuie trimis la meserias din prima
Eu zic sa duci masina la un meserias...,e posibil ca ECM sa nu aiba nimic!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR