NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salutare, e prima oara cand postez, dar vreau sa stiu daca a mai patit cineva la fel ca mine si de la ce poate fi ? Maine ma duc la mecanic, dar vreau pana atunci sa stiu parerea celor care s-au mai confruntat cu asa ceva sau parerea mecanicilor de pe forum. Multumesc!
Link catre problema:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
Link catre problema:
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Se pare ca nu raspunde nimeni din 75 de vizualizari. Problema la masina mea se prezinta altfel:
In prima faza imi aparuse martorul de check engine, am fost la tester si mi s-a spus ca ar ori benzina ori codurile care le aveam vechi, dar in niciun caz vreun cod nou ca imi stiu istoricul masinii, a sters codu si totul ok. in a doua faza aparut din nou la o diferenta de 7 zile, am pus-o din nou pe tester si mi s-a spus ca e benzina proasta, asa ii aparuse pe tester. am pus de la alta firma benzina si dupa 2 zile masina a inceput dintr-o data sa trepideze motorul. a doua zi am pus-o din nou pe tester si ii daduse senzor de presiune galerie admisie, a zis ca trage aer fals pe undeva(am vazut pe internet cum se depisteaza daca e spart ceva, am fost la mecanic, mi-a scos un furtun de la admisie si am bagat fum de tigara si iesea doar pe la busonul ulei si pe la acea gaurica spusa mai jos), am schimbat senzorul si tot la fel. in plus se auzea si un suierat. Am fost cu masina la mecanic si cand am ajuns la el am vazut ca e o gaurica unde e cu rosu https://imgur.com/aynDpkM ceea ce era si inainte, am pus degetu acolo si motorul a inceput sa isi revina, dar incepuse sa scoata fum alb multtt (acum poate a cedat sau s-a opturat ceva, dar e prea mare coincidenta sa faca asa ca am pus eu degetu acolo), cand am verificat uleiul era aproape de minim, deci consum de ulei, fumul alb cu miros de ulei ars, revizia am facut in august si de anul trecut pana anul asta nu am completat deloc cu ulei si l-am verificat lunar.
In concluzie masina se prezinta altfel: motorul trepideaza mult, fum alb cu miros de ulei ars, suierat la nivel de motor, posibil aer fals, si masina la relantii dupa ce porneste la ceva timp se opreste singura.
Imi poate da cineva ceva idei, s-a confruntat cineva cu asemenea simptome, macar un raspuns, ceva.
In prima faza imi aparuse martorul de check engine, am fost la tester si mi s-a spus ca ar ori benzina ori codurile care le aveam vechi, dar in niciun caz vreun cod nou ca imi stiu istoricul masinii, a sters codu si totul ok. in a doua faza aparut din nou la o diferenta de 7 zile, am pus-o din nou pe tester si mi s-a spus ca e benzina proasta, asa ii aparuse pe tester. am pus de la alta firma benzina si dupa 2 zile masina a inceput dintr-o data sa trepideze motorul. a doua zi am pus-o din nou pe tester si ii daduse senzor de presiune galerie admisie, a zis ca trage aer fals pe undeva(am vazut pe internet cum se depisteaza daca e spart ceva, am fost la mecanic, mi-a scos un furtun de la admisie si am bagat fum de tigara si iesea doar pe la busonul ulei si pe la acea gaurica spusa mai jos), am schimbat senzorul si tot la fel. in plus se auzea si un suierat. Am fost cu masina la mecanic si cand am ajuns la el am vazut ca e o gaurica unde e cu rosu https://imgur.com/aynDpkM ceea ce era si inainte, am pus degetu acolo si motorul a inceput sa isi revina, dar incepuse sa scoata fum alb multtt (acum poate a cedat sau s-a opturat ceva, dar e prea mare coincidenta sa faca asa ca am pus eu degetu acolo), cand am verificat uleiul era aproape de minim, deci consum de ulei, fumul alb cu miros de ulei ars, revizia am facut in august si de anul trecut pana anul asta nu am completat deloc cu ulei si l-am verificat lunar.
In concluzie masina se prezinta altfel: motorul trepideaza mult, fum alb cu miros de ulei ars, suierat la nivel de motor, posibil aer fals, si masina la relantii dupa ce porneste la ceva timp se opreste singura.
Imi poate da cineva ceva idei, s-a confruntat cineva cu asemenea simptome, macar un raspuns, ceva.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
In locul indicat exista o membrana de cauciuc, parte a sistemului PCV, adica de recirculare a gazelor de carter.
Membrana s-a spart si de aceea iti consuma ulei, suiera si merge neregulat.
Posibil sa fi cedat si supapa din galeria de admisie, parte a aceluiasi sistem PCV.
Mergi la un Mecanic cu acest diagnostic.
La ce "mecanici" ai fost de nu si-au dat seama de problema?
Membrana nu se poate inlocui, trebuie inlocuit capacul de la motor.
Supapa din galeria de admisie nu se poate inlocui, trebuie alta galerie.....
Membrana s-a spart si de aceea iti consuma ulei, suiera si merge neregulat.
Posibil sa fi cedat si supapa din galeria de admisie, parte a aceluiasi sistem PCV.
Mergi la un Mecanic cu acest diagnostic.
La ce "mecanici" ai fost de nu si-au dat seama de problema?
Membrana nu se poate inlocui, trebuie inlocuit capacul de la motor.
Supapa din galeria de admisie nu se poate inlocui, trebuie alta galerie.....
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Am dat jos capacul de la motor (capacul culbutori) nu am gasit nimic. Nu are nici macar un furtun sa plece de acolo se vede si in poza. Mersi de raspuns. Am discutat cu mecanicul ca e posibil sa fie acel capac de la motor si mi-a zis ca nu stie sigur si ca nu vrea ca eu sa cumpar acel capac si sa constatam ca e din alta parte. Si la fel mi s-a mai zis si de acea galerie de admisie, dar nu de supapa. Mersi de raspuns. Dar fumul alb ar putea sa fie tot din aceste cauze ?
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Membrana sparta inseamna liber la ulei catre galeria de admisie si, implicit, catre camerele de ardere.
E bine daca scapi doar cu schimbarea capacului si supapa din galerie e buna.
Nu are furtune, circuitul se face prin capac - membrana - capac - supapa - galerie de admisie
https://m.youtube.com/watch?v=Jm2YW7U7570
https://m.youtube.com/watch?v=-YT1slY2Nac
Posibil sa nu ai supapa unisens in galerie, deoarece ai motor aspirat.
E bine daca scapi doar cu schimbarea capacului si supapa din galerie e buna.
Nu are furtune, circuitul se face prin capac - membrana - capac - supapa - galerie de admisie
https://m.youtube.com/watch?v=Jm2YW7U7570
https://m.youtube.com/watch?v=-YT1slY2Nac
Posibil sa nu ai supapa unisens in galerie, deoarece ai motor aspirat.
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=2002545#2002545 - Supapa PVC din capac.
Daca cauti cred ca gasesti si supapa.
Daca au reusit colegi sa gaseasca o supapa, cred ca poti si tu.
Din ce vad capacul costa 1298 RON
Daca cauti cred ca gasesti si supapa.
Daca au reusit colegi sa gaseasca o supapa, cred ca poti si tu.
Din ce vad capacul costa 1298 RON
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
ady12dd
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salut colegi forumisti,
Am o problema cu cu motorul din titlu, A14XER, mai exact masina este o astra j 2011. Problema se manifesta in felul urmator: atasez video mai jos. Se aude un zgomot ciudat dupa pornire motor. plus fata de ce se aude in video se aude la putin timp pornire un tacanit, initial nu face asa, dupa 2 minute de la pornire se aude acel tacanit. in interios se aude ca si cand bate ceva, la exterior cu capota ridicata ca un tacanit ca si cand ceva se loveste cand motorul merge. Alta problema care se manifesta este ca dupa ce apare acest tacanit cand turez masina, apoi las pedela de accelaratie imediat cum a ajuns la relanti se misca masina cu totul de parca nu mai are putere apoi isi revine si ramane la relanti. este normal sa se auda acest tip de motor asa urat ca in clip? as vrea sa va intreb pe voi inainte sa ma duc cu ea la reprezentanta.
Video: https://youtube.com/watch?v=G-1c02NIePM
Multumesc
Am o problema cu cu motorul din titlu, A14XER, mai exact masina este o astra j 2011. Problema se manifesta in felul urmator: atasez video mai jos. Se aude un zgomot ciudat dupa pornire motor. plus fata de ce se aude in video se aude la putin timp pornire un tacanit, initial nu face asa, dupa 2 minute de la pornire se aude acel tacanit. in interios se aude ca si cand bate ceva, la exterior cu capota ridicata ca un tacanit ca si cand ceva se loveste cand motorul merge. Alta problema care se manifesta este ca dupa ce apare acest tacanit cand turez masina, apoi las pedela de accelaratie imediat cum a ajuns la relanti se misca masina cu totul de parca nu mai are putere apoi isi revine si ramane la relanti. este normal sa se auda acest tip de motor asa urat ca in clip? as vrea sa va intreb pe voi inainte sa ma duc cu ea la reprezentanta.
Video: https://youtube.com/watch?v=G-1c02NIePM
Multumesc
NCismasu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2017
- Mesaj Privat
Revin cu concluzia finala si aceea ca era de la capacul culbutori. Am cumparat un capac nou original pentru ca nu se gasea aftermarket si l.am inlocuit si nu mai face asa merge perfect, mai scotea fum alb dar dupa 4 ture de 500 de metri cu turatii puternice nu a mai scos. Multumesc pentru raspuns.
@Ady12dd sa fie de la distributie. Vezi ce raspunsuri primesti ca se pricep baietii, mai ales tai-pan.
@Ady12dd sa fie de la distributie. Vezi ce raspunsuri primesti ca se pricep baietii, mai ales tai-pan.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
ady12dd a scris:Salut colegi forumisti,
Am o problema cu cu motorul din titlu, A14XER, mai exact masina este o astra j 2011. Problema se manifesta in felul urmator: atasez video mai jos. Se aude un zgomot ciudat dupa pornire motor. plus fata de ce se aude in video se aude la putin timp pornire un tacanit, initial nu face asa, dupa 2 minute de la pornire se aude acel tacanit. in interios se aude ca si cand bate ceva, la exterior cu capota ridicata ca un tacanit ca si cand ceva se loveste cand motorul merge. Alta problema care se manifesta este ca dupa ce apare acest tacanit cand turez masina, apoi las pedela de accelaratie imediat cum a ajuns la relanti se misca masina cu totul de parca nu mai are putere apoi isi revine si ramane la relanti. este normal sa se auda acest tip de motor asa urat ca in clip? as vrea sa va intreb pe voi inainte sa ma duc cu ea la reprezentanta.
Video: https://youtube.com/watch?v=G-1c02NIePM
Multumesc
Am o problema cu cu motorul din titlu, A14XER, mai exact masina este o astra j 2011. Problema se manifesta in felul urmator: atasez video mai jos. Se aude un zgomot ciudat dupa pornire motor. plus fata de ce se aude in video se aude la putin timp pornire un tacanit, initial nu face asa, dupa 2 minute de la pornire se aude acel tacanit. in interios se aude ca si cand bate ceva, la exterior cu capota ridicata ca un tacanit ca si cand ceva se loveste cand motorul merge. Alta problema care se manifesta este ca dupa ce apare acest tacanit cand turez masina, apoi las pedela de accelaratie imediat cum a ajuns la relanti se misca masina cu totul de parca nu mai are putere apoi isi revine si ramane la relanti. este normal sa se auda acest tip de motor asa urat ca in clip? as vrea sa va intreb pe voi inainte sa ma duc cu ea la reprezentanta.
Video: https://youtube.com/watch?v=G-1c02NIePM
Multumesc
De cand se aude asa?
Ce ulei de motor folosesti si cati km ai parcurs cu el?
Scoate acest zgomot de mai mult timp si cu diferite tipuri de ulei de motor?
ady12dd
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2018
- Mesaj Privat
- Aantonio
- ***
- 521 mesaje
- din 07 Mai 2012
- Astra A14NET
- Bucuresti
Aantonio
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2012
- Mesaj Privat
Nu se aude si un scartait la prima pornire dimineata si se estompeaza ulterior, desi la ce e acolo cred ca huruitul e tot timpul prezent? Cureaua aia de accesorii e imbibata in ulei si mai mult ca sigur patineaza pe role si pe fulii. Schimba intr-o prima instanta oringurile de la axurile cu came, admisie plus evacuare, si curata uleiul cu o carpa. O sa se mai auda o perioada pana se curata tot uleiul, cateva sute de km probabil, si mai revino ulterior cu un filmulet ca sunt prea multe sunete si nu se pot distinge clar.
P.S. Ai schimbat in septembrie uleiul si mecanicul nu a vazut ce ai acolo?
P.S. Ai schimbat in septembrie uleiul si mecanicul nu a vazut ce ai acolo?
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
ady12dd a scris:Salut, in primul rand nu aunt asa priceput la masini uleiuri etc. Este prima masina insa uleiul este 5w30 de la gm. Cel putim asa.mi-a spus mecanicul. Schimbat in septembrie. Mers cu el aprox 500 km. Nu facea chiar asa inaimte dar totusi avea problema asta. Nu asa pregnant dar o avea. Mersi
Schimba uleiul si filtrul de ulei.
Foloseste ulei Mobil Super X1 5w40.
Cati km ai la bord?
Curata cureaua de accesorii cu o periuta de dinti inmuiata in alcool sanitar.
Cu motorul mergand, pui periuta in contact cu partea interioara a curelei de accesorii.
O tii bine in mana si nu apesi tare.
Foloseste o periuta solida, mai groasa.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Eu zic ca la fulia la alternator s-ar auzi.
Este doar o parere.
Da, se vede si ceva pe curea (ulei/antigel?) cum spune colegul.
Vezi de unde sunt scurgerile, si remediaza ce este de remediat (in service), curatat fulile de ulei si alta curea de accesorii.
Nu strica niste rotiri cu mana la fuli jocuri etc.
- Schimba garnitura la capac. (sa verifici si lantul)
- Se verifica pompa de apa - si de la ea pot sa fie scurgerile.
Poate este mai serioasa treaba.
Ultima modificare făcută de T.ion la Mar 06 Nov, 2018 12:02 pm, modificat de 20 ori în total
Este doar o parere.
Da, se vede si ceva pe curea (ulei/antigel?) cum spune colegul.
Vezi de unde sunt scurgerile, si remediaza ce este de remediat (in service), curatat fulile de ulei si alta curea de accesorii.
Nu strica niste rotiri cu mana la fuli jocuri etc.
- Schimba garnitura la capac. (sa verifici si lantul)
- Se verifica pompa de apa - si de la ea pot sa fie scurgerile.
Poate este mai serioasa treaba.
Ultima modificare făcută de T.ion la Mar 06 Nov, 2018 12:02 pm, modificat de 20 ori în total