- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare: p1220 si p0400 din noiembrie 2017 si pana in octombrie 2018 cand am remediat.
-Model: Astra G hachback An fabricatie: 2000 Cod motor: Y20DTH.Problema a inceput fix o data cu sezonul rece anul trecut si mi-a dat de furca pana anul acesta in 2018.Am avut mii de variate, de la schimbarea pompei de injectie al carui calculator a fost refacut de dl.Dan Ciureanu( caruia ai multumesc iar pe aceasta cale),la fel si fel de idei care mai de care mai nebunesti din partea multor mecanici care dupa cum am observat.....sunt in stare sa iti schimbe tot motorul cu banii tai!!!.In fine am tinut cont ca toate au pornit de la sezonul rece si am plecat direct spre bujii.In timp am schimbat doar doua care s-au ars in ultimii 1-3 ani si am constatat ca celelalte 2 mai vechi abea daca se mai inroseau dar nu erau arse. Stiu ca ve-ti sari toti pe mine cu faza ca trebuiau schimbate toate dar nu am avut bani pur si simplu,am ridicat o casa si inca mai am de facut multe.Pe masina am pus numai lucruri foarte bune nu am umblat cu jumatati de masura. Bun, surpriza a venit pe ultim moment cand vrut sa inchid capota si am vazut cum dintr-un copex micut care vine pe langa masa pe aripa stg. iese un varf mic de fir..---.hopa----, si asta a fost totul.Am taiat pur si simplu acea mufa ca altceva nu puteam sa fac, am legat firele direct intre ele si am pus chestiile alea ce le aveam.Pe viitor intentionez sa le inlocuiesc cu o mufa ok.Am aproape o saptamana de cand merg si masina rupe tot, merge perfect. Mentionez ca mai aveam o bujie de rezerva pe care am schimbat-o si saptamana asta o iau si pe ultima.Fum 5-10 %la pornire acum si sunt sigur ca nu va mai fi dupa noua bujie.Am pus pe bujii pe filete vaselina speciala cu grafit care rezista la temperaturi inalte.Am sa va atasez toate pozele facute cu aceasta problema care m-a facut sa ma gandesc la o noua masina cum a fost aceasta.Mentionez ca bujiile aveau 18 ani si au fost verificate an de an si curatate de mine!!!O zi buna tuturor!!!.Daca aveti aceste doua coduri verificati aceasta mufa , ea este cheia sincer nici nu stiu de unde vin si se duc acele fire.Bine ca am descoperit!!!.Succes.
Cod(uri) eroare: p1220 si p0400 din noiembrie 2017 si pana in octombrie 2018 cand am remediat.
-Model: Astra G hachback An fabricatie: 2000 Cod motor: Y20DTH.Problema a inceput fix o data cu sezonul rece anul trecut si mi-a dat de furca pana anul acesta in 2018.Am avut mii de variate, de la schimbarea pompei de injectie al carui calculator a fost refacut de dl.Dan Ciureanu( caruia ai multumesc iar pe aceasta cale),la fel si fel de idei care mai de care mai nebunesti din partea multor mecanici care dupa cum am observat.....sunt in stare sa iti schimbe tot motorul cu banii tai!!!.In fine am tinut cont ca toate au pornit de la sezonul rece si am plecat direct spre bujii.In timp am schimbat doar doua care s-au ars in ultimii 1-3 ani si am constatat ca celelalte 2 mai vechi abea daca se mai inroseau dar nu erau arse. Stiu ca ve-ti sari toti pe mine cu faza ca trebuiau schimbate toate dar nu am avut bani pur si simplu,am ridicat o casa si inca mai am de facut multe.Pe masina am pus numai lucruri foarte bune nu am umblat cu jumatati de masura. Bun, surpriza a venit pe ultim moment cand vrut sa inchid capota si am vazut cum dintr-un copex micut care vine pe langa masa pe aripa stg. iese un varf mic de fir..---.hopa----, si asta a fost totul.Am taiat pur si simplu acea mufa ca altceva nu puteam sa fac, am legat firele direct intre ele si am pus chestiile alea ce le aveam.Pe viitor intentionez sa le inlocuiesc cu o mufa ok.Am aproape o saptamana de cand merg si masina rupe tot, merge perfect. Mentionez ca mai aveam o bujie de rezerva pe care am schimbat-o si saptamana asta o iau si pe ultima.Fum 5-10 %la pornire acum si sunt sigur ca nu va mai fi dupa noua bujie.Am pus pe bujii pe filete vaselina speciala cu grafit care rezista la temperaturi inalte.Am sa va atasez toate pozele facute cu aceasta problema care m-a facut sa ma gandesc la o noua masina cum a fost aceasta.Mentionez ca bujiile aveau 18 ani si au fost verificate an de an si curatate de mine!!!O zi buna tuturor!!!.Daca aveti aceste doua coduri verificati aceasta mufa , ea este cheia sincer nici nu stiu de unde vin si se duc acele fire.Bine ca am descoperit!!!.Succes.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ce sa mai spun, la fel de subit cum au disparut asa au si aparut iar.Cred ca este pompa de injectie mai mult ca sigur.Am facut si un tratament cu winns diesel sistem purje si o perioada a fost ok.Genereaza continuu P1220 siP400.Am schimbat si egr iar si al meu este foarte bun L-am probat pe alta masina un vectra b 2.0 identic mororul.Am inlocuit si generatorul de inpulsuri de pe arbore degeaba.Ce sa mai zic daca sta in maxim 1800rot/min e ok daca trec se aprinde ceck(de aia am inlocuit fara succes elecrovalva de la turbo), daca nu accelerez se stinge sau scot pe liber.Este curios cum de pe liber se accelereaza foarte bine si peste 3000 dar da si dupa uneori ceck.Ce sa mai discutam am citit o groaza de postari si este foarte clar,odata ce iti cade calculatorul de la pompa injectie este foarte simpu',blocarea pistonasului de avans genereaza automat adrerea unei componente din placa electronica.Cred ca a asa a fost in cazul meu si acesta nu este finalul.Chiar daca am remediat atunci defectiunea si ne amagim partial cu acest lucru,acest pistonas odata blocat va lucra in continuare defectuos,va roade si se va bloca in corpul pompei mereu. Este posibil ca din moment ce se incallzeste pompa sa se dilate putin(pompa) si sa mai lucreze iar pistonasul astfel sa invie iar motorul.Dan Ciureanu mi-a dat putina garantie 50.000....( deci se duce oricum pompa).La mine au fost cam 20.000, depinde de caz.Urmeaza sa caut o pompa.Mentionez ca vara a mers super..ce sa mai spun. Ca sa ma mai amagesc ar trebui sa verific si injectoarele,,,restul tot este schimbat. si am si rezerve....
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Ce sa mai spun, la fel de subit cum au disparut asa au si aparut iar.Cred ca este pompa de injectie mai mult ca sigur.Am facut si un tratament cu winns diesel sistem purje si o perioada a fost ok.Genereaza continuu P1220 siP400.Am schimbat si egr iar si al meu este foarte bun L-am probat pe alta masina un vectra b 2.0 identic mororul.Am inlocuit si generatorul de inpulsuri de pe arbore degeaba.Ce sa mai zic daca sta in maxim 1800rot/min e ok daca trec se aprinde ceck(de aia am inlocuit fara succes elecrovalva de la turbo), daca nu accelerez se stinge sau scot pe liber.Este curios cum de pe liber se accelereaza foarte bine si peste 3000 dar da si dupa uneori ceck.Ce sa mai discutam am citit o groaza de postari si este foarte clar,odata ce iti cade calculatorul de la pompa injectie este foarte simpu',blocarea pistonasului de avans genereaza automat adrerea unei componente din placa electronica.Cred ca a asa a fost in cazul meu si acesta nu este finalul.Chiar daca am remediat atunci defectiunea si ne amagim partial cu acest lucru,acest pistonas odata blocat va lucra in continuare defectuos,va roade si se va bloca in corpul pompei mereu. Este posibil ca din moment ce se incallzeste pompa sa se dilate putin(pompa) si sa mai lucreze iar pistonasul astfel sa invie iar motorul.Dan Ciureanu mi-a dat putina garantie 50.000....( deci se duce oricum pompa).La mine au fost cam 20.000, depinde de caz.Urmeaza sa caut o pompa.Mentionez ca vara a mers super..ce sa mai spun. Ca sa ma mai amagesc ar trebui sa verific si injectoarele,,,restul tot este schimbat. si am si rezerve....
- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna seara , am gasit buba in sfarsit cu egr.Eu tot schimbam furtunasele si o panarama de teu era fisurat si pe acolo pierdem presiune(teul care duce la electrovalvele de la admisie si egr),cine s-ar fi gandit.Acum a ramas numai cu fumul albastru la pornire vre-o 2 km si pornirea greoaie de la pompa de injectie.Am vorbit la buzau la bosh,costa 1500ron cu tot cu demontat,reparata pompa si montare.Se curata cu ultrasunete pompa se inlocuiesc componentele uzate si gata....O seara buna..
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Buna seara, am in sfarsit o veste buna! Dupa 3-4 bidoane de 1 litru de winns diesel purje ----dupa cateva zile iar aceeasi problema ,m-am resemnat si am vorbit la service sa refac pompa la Buzau.In fine de black friday in noiembrie am fost salvat de procesul care se numeste decarbonizare,care este relativ nou si foarte ok.Deci acest proces care a durat 40 minute (aparatul este cu hidrogen si face sa dispara toata calamina sau mizeria din sistemul de injectie),a facut sa dispara pe evacuarea finala-toba mizeria din pompa si sistem .Acest furtun s-a montat dupa debitmetru si chiar si-a facut treaba.Pe moment chiar dupa proces am avut impresia ca merg pe benzina dar dupa 20 km au revenit iar problemele....Abea dupa o luna adica pe la sfarsitul lunii decembrie masina si-a revenit complet cu tot cu soc automat la pornire si fara fum deloc,deloc.Deci dupa proces revenirea este mai lenta si necesita turatii in jur de 3000.Am asteptat sa vad daca mai apare problema dar dupa cum se vede am avut parte de tot felul de variatii de temperatura si a pornit super ok.Deci revin---procesul de decarbonizare mi-a salvat reparatia pompei de injectie cu cod 1220--- , altceva nu pot sa va zic.Nu vreau sa le fac reclama dar cu 100 rom a rezolvat tot.Procesul de decarbonizare costa 150 ron dar am prins si black friday..O seara buna tuturor si multumesc de mesaje.
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Decarbonizarea nu cred cã are efect asupra pompei de injecție, poate ai avut probleme cu galeria de admisie ,turbina camera de ardere supape etc. Sistemul de admisie/ evacuare este curãțat prin acest procedeu, motorina vine la pompa pe alte cãi deci exclus ,in cel mai bun caz doar capu injectorului sa fi fost curãțat cu acest procedeu PS. pe la acel teu ai pierdut vaccum nu presiune
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Eroarea era P1220,legat de pistonasul de avans din pompa.Cu ceva mai inainte ( topicul cu s-a oprit in mers la 80 km/h parca)am reparat calculatorul pompei de injectie cu dl.Dan Ciureanu.Am curat personal si admisia si a mers struna ceva timp.Da bine si deacord cu tine cu vacuum si nu presiune.Eu lucrez cu presiuni si temperaturi in domeniul meu si cred ca de aia am scris.Cert este ca nu mai am P1220 si am anulat reparatia de la service Buzau unde eram programat cu pompa de injectie....deci, despre ce vorbim?.Decarbonizarea dureaza 45 minute.
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
fiorino72 a scris:Buna seara, am in sfarsit o veste buna! Dupa 3-4 bidoane de 1 litru de winns diesel purje ----dupa cateva zile iar aceeasi problema ,m-am resemnat si am vorbit la service sa refac pompa la Buzau.In fine de black friday in noiembrie am fost salvat de procesul care se numeste decarbonizare,care este relativ nou si foarte ok.Deci acest proces care a durat 40 minute (aparatul este cu hidrogen si face sa dispara toata calamina sau mizeria din sistemul de injectie),a facut sa dispara pe evacuarea finala-toba mizeria din pompa si sistem .Acest furtun s-a montat dupa debitmetru si chiar si-a facut treaba.Pe moment chiar dupa proces am avut impresia ca merg pe benzina dar dupa 20 km au revenit iar problemele....Abea dupa o luna adica pe la sfarsitul lunii decembrie masina si-a revenit complet cu tot cu soc automat la pornire si fara fum deloc,deloc.Deci dupa proces revenirea este mai lenta si necesita turatii in jur de 3000.Am asteptat sa vad daca mai apare problema dar dupa cum se vede am avut parte de tot felul de variatii de temperatura si a pornit super ok.Deci revin---procesul de decarbonizare mi-a salvat reparatia pompei de injectie cu cod 1220--- , altceva nu pot sa va zic.Nu vreau sa le fac reclama dar cu 100 rom a rezolvat tot.Procesul de decarbonizare costa 150 ron dar am prins si black friday..O seara buna tuturor si multumesc de mesaje.
. Despre acest mesaj va rog sã citiți cu atenție eu așa am înțeles cã : citez aparatul este cu hidrogen și face sa disparã toatã calamina sau mizeria din sistemul de INJECȚIE .Eu așa vãd
- petrescu.robert
- **
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat