- fiorino72
- OP
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare: p1220 si p0400 din noiembrie 2017 si pana in octombrie 2018 cand am remediat.
-Model: Astra G hachback An fabricatie: 2000 Cod motor: Y20DTH.Problema a inceput fix o data cu sezonul rece anul trecut si mi-a dat de furca pana anul acesta in 2018.Am avut mii de variate, de la schimbarea pompei de injectie al carui calculator a fost refacut de dl.Dan Ciureanu( caruia ai multumesc iar pe aceasta cale),la fel si fel de idei care mai de care mai nebunesti din partea multor mecanici care dupa cum am observat.....sunt in stare sa iti schimbe tot motorul cu banii tai!!!.In fine am tinut cont ca toate au pornit de la sezonul rece si am plecat direct spre bujii.In timp am schimbat doar doua care s-au ars in ultimii 1-3 ani si am constatat ca celelalte 2 mai vechi abea daca se mai inroseau dar nu erau arse. Stiu ca ve-ti sari toti pe mine cu faza ca trebuiau schimbate toate dar nu am avut bani pur si simplu,am ridicat o casa si inca mai am de facut multe.Pe masina am pus numai lucruri foarte bune nu am umblat cu jumatati de masura. Bun, surpriza a venit pe ultim moment cand vrut sa inchid capota si am vazut cum dintr-un copex micut care vine pe langa masa pe aripa stg. iese un varf mic de fir..---.hopa----, si asta a fost totul.Am taiat pur si simplu acea mufa ca altceva nu puteam sa fac, am legat firele direct intre ele si am pus chestiile alea ce le aveam.Pe viitor intentionez sa le inlocuiesc cu o mufa ok.Am aproape o saptamana de cand merg si masina rupe tot, merge perfect. Mentionez ca mai aveam o bujie de rezerva pe care am schimbat-o si saptamana asta o iau si pe ultima.Fum 5-10 %la pornire acum si sunt sigur ca nu va mai fi dupa noua bujie.Am pus pe bujii pe filete vaselina speciala cu grafit care rezista la temperaturi inalte.Am sa va atasez toate pozele facute cu aceasta problema care m-a facut sa ma gandesc la o noua masina cum a fost aceasta.Mentionez ca bujiile aveau 18 ani si au fost verificate an de an si curatate de mine!!!O zi buna tuturor!!!.Daca aveti aceste doua coduri verificati aceasta mufa , ea este cheia sincer nici nu stiu de unde vin si se duc acele fire.Bine ca am descoperit!!!.Succes.
Cod(uri) eroare: p1220 si p0400 din noiembrie 2017 si pana in octombrie 2018 cand am remediat.
-Model: Astra G hachback An fabricatie: 2000 Cod motor: Y20DTH.Problema a inceput fix o data cu sezonul rece anul trecut si mi-a dat de furca pana anul acesta in 2018.Am avut mii de variate, de la schimbarea pompei de injectie al carui calculator a fost refacut de dl.Dan Ciureanu( caruia ai multumesc iar pe aceasta cale),la fel si fel de idei care mai de care mai nebunesti din partea multor mecanici care dupa cum am observat.....sunt in stare sa iti schimbe tot motorul cu banii tai!!!.In fine am tinut cont ca toate au pornit de la sezonul rece si am plecat direct spre bujii.In timp am schimbat doar doua care s-au ars in ultimii 1-3 ani si am constatat ca celelalte 2 mai vechi abea daca se mai inroseau dar nu erau arse. Stiu ca ve-ti sari toti pe mine cu faza ca trebuiau schimbate toate dar nu am avut bani pur si simplu,am ridicat o casa si inca mai am de facut multe.Pe masina am pus numai lucruri foarte bune nu am umblat cu jumatati de masura. Bun, surpriza a venit pe ultim moment cand vrut sa inchid capota si am vazut cum dintr-un copex micut care vine pe langa masa pe aripa stg. iese un varf mic de fir..---.hopa----, si asta a fost totul.Am taiat pur si simplu acea mufa ca altceva nu puteam sa fac, am legat firele direct intre ele si am pus chestiile alea ce le aveam.Pe viitor intentionez sa le inlocuiesc cu o mufa ok.Am aproape o saptamana de cand merg si masina rupe tot, merge perfect. Mentionez ca mai aveam o bujie de rezerva pe care am schimbat-o si saptamana asta o iau si pe ultima.Fum 5-10 %la pornire acum si sunt sigur ca nu va mai fi dupa noua bujie.Am pus pe bujii pe filete vaselina speciala cu grafit care rezista la temperaturi inalte.Am sa va atasez toate pozele facute cu aceasta problema care m-a facut sa ma gandesc la o noua masina cum a fost aceasta.Mentionez ca bujiile aveau 18 ani si au fost verificate an de an si curatate de mine!!!O zi buna tuturor!!!.Daca aveti aceste doua coduri verificati aceasta mufa , ea este cheia sincer nici nu stiu de unde vin si se duc acele fire.Bine ca am descoperit!!!.Succes.