- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut baieti.
Am o "mica " problema , toata vara imi baga caldura inauntru , de ma topeam, da hai ca mai acceptam situatia , dar de vreo 2 sapt. s-a razgindit si nu vrea sa-mi bage numai aer rece, si inghet in masina...
Pina acum am pus manual clapeta aceea de sub bord de la incalzire pa cald, am verificat ca nivelul apei din borcan sa fie ok , si este, turul de intrare apa calda de la motor la radiatorul de incalzire e calda, dar returul este rece. Si inca ceva, de cind a inceput sa ma racoreasca si motorul mi se supraincalzeste (pe drum deschis 110-120 apa ajunge la 95 grd, sau si mai mult)
Am o "mica " problema , toata vara imi baga caldura inauntru , de ma topeam, da hai ca mai acceptam situatia , dar de vreo 2 sapt. s-a razgindit si nu vrea sa-mi bage numai aer rece, si inghet in masina...
Pina acum am pus manual clapeta aceea de sub bord de la incalzire pa cald, am verificat ca nivelul apei din borcan sa fie ok , si este, turul de intrare apa calda de la motor la radiatorul de incalzire e calda, dar returul este rece. Si inca ceva, de cind a inceput sa ma racoreasca si motorul mi se supraincalzeste (pe drum deschis 110-120 apa ajunge la 95 grd, sau si mai mult)
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
precis este deschis robinetul?
la drum deschis nu are voie sa ajunga la asa de mare temperatura....nici daca tiar fi blocat termostatul pe inchis.sa nuti fie infundat ceva conducte.ce lichid ai folosit pt racirea motorului?apa potabila?sau distilata...cand ti se iti fierbe ai presiune in conducte?nu tie busit acul?
la drum deschis nu are voie sa ajunga la asa de mare temperatura....nici daca tiar fi blocat termostatul pe inchis.sa nuti fie infundat ceva conducte.ce lichid ai folosit pt racirea motorului?apa potabila?sau distilata...cand ti se iti fierbe ai presiune in conducte?nu tie busit acul?
- ovidiucro
- ***
- 705 mesaje
- din 26 Apr 2005
- Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Prahova
ovidiucro
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1998 X20XEV 100kW 136CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
djk_tony
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
Suller Istvan a scris:Cred ca am sa desfac bordul sa ajung la robinetul acela si am sa inlocuiesc si termostatul.
Mai nou cand incepe sa se incalzeasca motorul baga un pic caldutz, dupa care iarasi revine la racoare...
mersi pt sfaturi
desfaci doar furtunele de pe motor de la aeroterma si incearca savezi daca sunt infundate
Mai nou cand incepe sa se incalzeasca motorul baga un pic caldutz, dupa care iarasi revine la racoare...
mersi pt sfaturi
gula
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: deva
- Masina: Kadett 1987 1,3nb
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2006
- Mesaj Privat
salut vezi daca scoti furtunele de pe aeroterma si le pui pe direct printr-o teava si vezi daca mai incalzeste. daca nu mai incalzeste motorul spala aeroterma(se poate pe masina -conectezi doua furtune mai lungi la aeroterma si bagi presiune de apa cind pe unul cand pe celalalt alternativ(se afla chiar sub caseta de directie)
- Suller Istvan
- OP
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
in wekwend daca o sa am timp voi verifica circuitul daca trece apa prin radiatoare, si daca nu in prima faza voi incerca o curatire a instalatiei cu ceva solutie de curatat, si daca nu da rezultat voi inlocui termostatul, si daca nici asa nu merge voi recurge la solutia finala: un specialist.................
mersi.
mersi.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
http://www.ms-motor-service...i_0017_en_web.pdf
Radiator infundat, incearca curatirea lui si a instalatiei. De obicei reuseste operatiunea dar multa rabdare si ceva simt tehnic.
Ordinea ar fi dat jos ala si curatat (multe de spus aici), dupa asta lichid de curatare intalatie (vezi ca are Winn's), iara curatat instalatie cu acid si detergent = citeste link.
Radiator infundat, incearca curatirea lui si a instalatiei. De obicei reuseste operatiunea dar multa rabdare si ceva simt tehnic.
Ordinea ar fi dat jos ala si curatat (multe de spus aici), dupa asta lichid de curatare intalatie (vezi ca are Winn's), iara curatat instalatie cu acid si detergent = citeste link.
emin
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
nyk73
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1991 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
nu exista robinet ( ca la dacie ), apa intra in acel radiator tot timpul
cand my\uti acele manete de la rece la cald si invers, in cutia in care exista radiatorul de incalzire de inchid sau se deschit doua clapete care directioneaza aerul, fie catre radiator pentru aer calt, fie catre masina direct pentru aer rece
daca umbi la acea cutie ai foarte mare grija, acele clapete sunt foarte sensibile si datorita vechimii se pot rupe
cand my\uti acele manete de la rece la cald si invers, in cutia in care exista radiatorul de incalzire de inchid sau se deschit doua clapete care directioneaza aerul, fie catre radiator pentru aer calt, fie catre masina direct pentru aer rece
daca umbi la acea cutie ai foarte mare grija, acele clapete sunt foarte sensibile si datorita vechimii se pot rupe