- FCodrinGabriel
- OP
- 12 mesaje
- din 24 Sep 2018
FCodrinGabriel
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2018
- Mesaj Privat
Salut, am achizitionat recent un opel vectra c 1.9 cdti 150cp! Am mai deschis o discutie in legatura cu o eroare si am aflat ca era o eroare de bujie!
Pe langa faptul ca am o bujie rupta in chiuloasa, masina scoate foarte mult fum alb la pornire dimineata! Merg cu ea circa 1 km si isi revine!
Problema e ca dupa cativa km prin oras, 10 20 30 deodata incepe iar sa scoata fum alb pe o distanta relativ scurta(1km 2) si iar dispare!
Dupa 2 zile am inceput sa am trepidatii in motor, la relanti statea in 0.9 consum, azi a inceput prima oara sa oscileze intre 1.2 si 1.3 apoi 4.5 4.8 5. 2 etc cu motorul trepidand!
Am oprit motorul de vreo 2 ori si la un moment dat a revenit la 0.9, insa fumul alb apare si dispare cand are chef, cand dispare chiar daca ii dau forja nu mai scoate decat fum negru (si forja ma refer la 4000 de ture cu pedala la fund).
Am intrebat 3 mecanici, unu mia zis ca e posibil sa am uzura la pistoane, altu la supape, altu la injectoare, din ce am mai citit pe net posibil filtru de motorina etc!
A mai avut cineva aceasta problema si stie sa imi spuna cu aproximatie ce e posibil sa fie maie exact? Specific ca pe diagnoza nu mi-au aparut erori legate de injectoare sau pompa injectie etc, doar chestii legate de voltaje la abs, servo probabil din cauza ca am schimbat bateria!
Multumesc!(ps :tija swirl este anulata, asa a venit din germania)
Pe langa faptul ca am o bujie rupta in chiuloasa, masina scoate foarte mult fum alb la pornire dimineata! Merg cu ea circa 1 km si isi revine!
Problema e ca dupa cativa km prin oras, 10 20 30 deodata incepe iar sa scoata fum alb pe o distanta relativ scurta(1km 2) si iar dispare!
Dupa 2 zile am inceput sa am trepidatii in motor, la relanti statea in 0.9 consum, azi a inceput prima oara sa oscileze intre 1.2 si 1.3 apoi 4.5 4.8 5. 2 etc cu motorul trepidand!
Am oprit motorul de vreo 2 ori si la un moment dat a revenit la 0.9, insa fumul alb apare si dispare cand are chef, cand dispare chiar daca ii dau forja nu mai scoate decat fum negru (si forja ma refer la 4000 de ture cu pedala la fund).
Am intrebat 3 mecanici, unu mia zis ca e posibil sa am uzura la pistoane, altu la supape, altu la injectoare, din ce am mai citit pe net posibil filtru de motorina etc!
A mai avut cineva aceasta problema si stie sa imi spuna cu aproximatie ce e posibil sa fie maie exact? Specific ca pe diagnoza nu mi-au aparut erori legate de injectoare sau pompa injectie etc, doar chestii legate de voltaje la abs, servo probabil din cauza ca am schimbat bateria!
Multumesc!(ps :tija swirl este anulata, asa a venit din germania)