Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara!
De ceva vreme întâmpin o problemã la insignia motor 2.0 Diesel 131 cp, mai exact in momentul in care virez stanga ,dreapt in punctul acela de viraj total se aude ca o bãtaie un zgomot metalic , am tot mers prin service dar nimeni nu mi-a dat un rãspuns. Daca ma puteti ajuta ! Stima.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu e de la planetara, poate fi de la caseta de directie. Cand ajunge pe capat in viraj maxim cremaliera face acest zgomot de la uzura. Asa facea si fosta mea Insignia, dar nu a fost nici o problema. La modelul nou nu am sesizat, dar am sa fiu atent, insa nu cred sa apara zgomot la 12 mii de km.
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Cateva persoane mi-au sugerat sa verific flansele mai exact rulmentul avand uzura ,in momentul virajului pe loc acolo in punctul maxim pacane! Ideea este , nu trebuie sa aiba joc caseta de directie in cazul acesta pentru ca la mine nu prezinta joc deloc Oricum multumesc pentru sugestie!
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Ce alte probleme ai mai avut cu insignia ? Informativ si de luat in calcul Multumesc!
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La mine ambreiajul a fost problema cea mai mare. S-a blocat volanta si am schimbat complet ambreiajul. Am schimbat furtunul de la intercooler si carcasa racitor egr. Acestea cedeaza pe la toate Insignia. Am schimbat vestitul semering(oring) de la pompa de ulei, cablurile la frana de mana electrica, un rulment spate. Din cauza jantelor si cauciucurilor am mai schimbat planetare si altele dar nu erau necesare. Am rectificat inclusiv caseta de directie. Am mai schimbat bucsele la bratele fata. Mari probleme nu am avut. Insa preventiv trebuie schimbat oringul la pompa de ulei si trebuie verificati cuzinetii de la palier, in special la nr. 3 si daca este uzura pe cuzinetul 3 se masoara arborele si se pot inlocui, dar conteaza mult mecanicul sa stie sa monteze. Se pun cuzineti noi si se poate scapa fara rectificarea motorului. Eu am fost multumit de Insignia si de asta am luat noua acum 4 luni.
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Ambreiajul , futunul de la intercooler si oringul le-am schimbat si eu . Oringul cand l-am schimbat il aveam crapat deci sigur ceda . Referitor la rectificarea casetei de directie a fost necesarã? Zici ca nu este problemã cu cremaliera ? Cat a costat inlocuirea ei?
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Eu sunt mulțumit deasemenea de insignia este o masina fiabila singura problemã este cea mentionatã in rest nimic de reprosat!
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu era necesara; dar aveam o trepidatie in mers si nu-i dadeam de capat. Insa am schimbat multe pe masina si dupa rectificarea casetei de directie la fel facea. Am pus roti de pe o Insignia noua a unui prieten si masina rula impecabil. A fost de la roti desi schimbasem cateva randuri de jante (sh) si le-am nimerit proaste. Dar nu mi-a parut rau de ce am schimbat.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 572
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Rectificatul a fost undeva la 650 de lei si montatul vreo 100 de lei.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Alex Turtoi a scris:Buna seara!
De ceva vreme întâmpin o problemã la insignia motor 2.0 Diesel 131 cp, mai exact in momentul in care virez stanga ,dreapt in punctul acela de viraj total se aude ca o bãtaie un zgomot metalic , am tot mers prin service dar nimeni nu mi-a dat un rãspuns. Daca ma puteti ajuta ! Stima.
ai controlat tirantul castei de direcție de pe dreapta cel care ese din cremaliera îl gãsești în burduf este un sistem pe nucã cel din dreapta se uzeazã mai repede .eu l-am gãsit ruginit fãrã cã burduful sa fie rupt fara pic de vaselinã
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Tirantul nu l-am verificat la asta nu m -am gandit! Din ce stiu trebuia sa fie ceva joc pe acolo la mine nimic! Gasesc problema mea mai ales atunci cand parchez si iau total de volan ,cand il dau la maxim se aude un pãcãnit fie ca este virat spre stanga sau dreapta, am mers in service si nimic joc in caseta sau articulatii pompa de servo baga bine ! Urmeazã sã schimb flansele din ce am inteles si astea au o probabilitate daca rulmentul este dus .
Multumesc!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Care cel de amortizor
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Da de la amortizor!
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Asta mi sa sugerat sa fac ca este o probabilitate! Dar sincer cand sa facut verificare adica miscat de amortizoare nici un joc acolo!
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Trebuie o presã sa comprimi arcul desfaci piulițã centralã și scoți coroana
  • Alex Turtoi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2014

  • Mesaj Privat
O sa merg sa le schimb si dupa vad daca rezolv problema! Aceeași problema zgomot ai avut si tu sa înțeleg.?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Da dar era de la tirantul de direcție din dreapta nu avea joc in volan la vitezã marea dar la denivelãri mici tate puțin
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR