Salutari! Am un Astra 1.7dtj si într una din zile m am trezit cu mult ulei peste tot pe motor. Dupa o verificare, verdictul a fost...carcasa turbina spart. Masina trãgea normal...fara probleme...la tester nu apãrea nimic. Din pãcate nu am putut suda nenorocirea si a trebuit sa cumpãr una sh. M am dus la un parc de dezmembrãri...tocmai primise o zafira cu același motor. Mi a pornit motorul..totul pãrea ok..a dat o jos..am cumpãrat o. In momentul in care mi au montat o pe mașinã s au rupt si t urile de la restul injectoarelor.. Toate bune si frumoase. Am plecat cu mașinã...numai ca ea nu mai trãgea linear..ci simțeai cum la peste 2800te baga in scaun si fugea ca dementa. Dupa câteva zeci de km mi a apãrut celebrul mesaj din titlu. Dupa nenumãrate opriri si reporniri ale motorului eroarea pãrea ca dispãruse...am mers vreo 200 de km..dupa care a reapãrut si tot apare si dispare.
Cel cu turbina susține ca e eroare de montaj. Cei cu montajul ca turbina nu face presiune. Am fost la un tester...mi a șters eroarea...si nu a mai reapãrut in vreo 400 de km. Problema e ca omul mi a spus ca motorul funcționeazã ca unul aspirat. Zic ok..hai sa va dau o tura. Turbina intra la peste 2800si trage mult mai tare decât înainte. Omul a dat din umeri si nu a știut.
Am mai fost la unul, alti bani, același rezultat. Din cifre reiese ca turbina nu funcționeazã absolut deloc, totuși, ea intra absolut violent la peste 2800 rpm. Cu un turbolag cat casa poporului. Deocamdatã fara eroare. Vreo idee careva?
Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
O reinvatare a pozitiei actuatorului care comanda geometria variabila ai facut?
DTC P003A
"The engine control module (ECM) performs the turbocharger learn procedure automatically when the enabling criteria have been met. After each ignition cycle, and before the enable criteria have been met, the ECM will use the previously learned value. If the ECM does not have a previously learned value, it will default to a stored calibrated value.
The ECM commands the turbocharger vane control solenoid to position the turbocharger vanes, and a turbocharger vane position sensor monitors the actual position of the vanes. The ECM varies the boost dependant upon the load requirements of the engine.
If any service has been performed on the turbocharger or on the turbocharger components, a turbocharger relearn must be performed. Failure to perform the turbocharger learn procedure may cause other DTCs to set.
The turbocharger learn procedure is required when the following service procedures have been performed:
• Turbocharger vane position control solenoid valve replacement
• Turbocharger vane position sensor replacement
• ECM replacement
• Turbocharger replacement
• Any service that disturbs the turbocharger components"
Salut colegii am un Opel astra J sport tourer și mi-a apãrut o eroare în bord pe care am și rezolvat-o cu ajutorul unui mecanic, eroarea mia apãrut în felul urmãtor (service vehicle soon, și deasupra o mașinã cu cheie pe ia și imediat dupã aceea mi-a apãrut un semnu ❗ engine power is reduced)și dupã aceea îmi lua din puterea motorului, am verificat actuatorul de la turbina și era bun dar problema era ca nu fãcea vid bine și am luat la verificat furtunasele de vacum și am gãsit un furtun spart la capãt și daia nu mai fãcea bine vid sper ca va fost de folos
Salutare,si eu am achizitionat recent un opel astra j sport touer si la fel imi da aceasi eroare cu reducerea puterii motorului si martoru cu serviceul..am sa verific si eu furtunasele de vacum.am sa scriu daca am rezolvat.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.