Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut, am un astra g 2.0 16v dtl din 1999,si cred ca a cazut deodata pompa de servo.Am verificat ultima data acum 2 ani si am completat cu aprox.50ml de ulei de ala verde pana la nivel si cam atat.Acum deodata si fara nici un simtom cand sa ies dintr-o parcare volanul se misca foarte greoi.Am fost la un service unde am verificat cu baietii de acolo:-prima data un test si a dat o bujie incandescenta,-apoi am verificat toate sigurantele de la bord din masina si alea de la motor,toate ok-apoi am ridicat masina sus am desfacut cu ei toata instalatia care vine de la pompa pana sub sigurantele alea mari de la motor si nu am gasit nici un cablu deteliorat la un control vizual.Dupa care am alimentat pompa direct de la baterie + si - cu firele ale groase rosu si maro si nimic nici un semn.Am uitat sa va spun ca uleiul este verzui si este foarte curat,deasemenea tot inainte am verificat cat incarca si am vazut ca 15v,stabil pe aparatul de masura.Am desfacut un capac de cauciuc sau plastic parca de deasupra pompei si am dat de o placuta cu 2 bobine ,1 condensator mare si ceva piese minuscule,pe care am incercat sa o desfac de pe pompa dar nu am reusit.Respectiva placa este prinsa in 2 suruburi si 3 picioruse pe plastic pe care le-am desfacut dar se pare ca prinderea pompei si placa este cu cositor si nu am insistat sa nu fac alta prostie asa ca am pus totul la loc pe pompa.Ce nu am facut si ar fi trebuit sa fac zic eu,dar nu au vrut cei din sevice si au zis ca nu stiu care este ordinea firelor pe pompa,adica primul rosu,al doilea maro din astea groase(astea fiind +si-)si 2 fire mai mici in diamertu albastru si negru sa le masor cu un aparat de masura de la un capat la altul daca au continuitate .Respectiv de la lipiturile de pe pompa(care puteau fi verificate pe rand)si pana la capatul sigurantelor alea mari de 60mA si acele 2 fire subtiri care duc la o mufa.Momentan sunt blocat si nu stiu ce sa mai fac inainte de a cumpara o pompa noua sau sh.As mai putea sa sun un tip care se zice ca este tata lor dar are si preturi pe masura...tipul se numeste Mihai.B.,(dar ma mai gandesc la faza cu Mihai).Oricum daca va fi sa cumpar o pompa pe asta care este acum pe masina o voi desface bucata cu bucata sa vad ce are de nu functioneaza.
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la Mihai tipul de care va spuneam,bineinteles ca a verificat totul si a inceput de la sigurante sigurante care sunt bune,incarcarea am vazut ca arata 14,38(a spus ca este ok),m-a pus sa pornesc toti consumatorii(proiectoare faza lunga scurta,aeroterma,stergatoare),si zice ca incarca perfect.Mi-a zis o chestie,cica becul ala rosu care se aprinde la bord cu bateria la pornire si apoi se stinge cica daca este ars nu functioneaza pompa de servo, pentru ca o tensiune trece prin becul acela si merge la pompa,daca becul este ars nu mai trece curentul spre pompa de servo...(la mine functioneaza).Apoi a masurat curentul pe cele 6 contacte de pe pompa si am auzit ca spunea ca trebuie sa fie 3 + si erau,deci curent ajunge pana pe pompa si pompa nu functioneaza......se pare ca este dusa.Am gasit la dezmembrari la unul a avut pompa la 200 ron dar nu mai are si celalalt vrea 100eur...(mai caut) una noua ajunge 2300ron apropo.....ne mai auzim
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
este pe forum in sectiunea publicitate un tip care reconditioneaza casete de directie si poti sa il intrebi pe el poate stie...
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am dat comanda de pompa si sunt in asteptare,acum voiam sa va intreb daca mai pot circula cu masina fara pompa servo ?,tipii din primul service unde am fost au spus sa nu mai merg sa nu stric caseta de directie pentru ca pompa de servo unge in timpul fuctionarii caseta de directie sau cam asa ceva,in al doilea service la mihai au spus ca pot merge fara probleme nu se strica nimic,doar ca merge foarte greu volanul si sa incerc sa iau viraj dupa ce se pune masina in miscare.Cu masina nu am mai circulat deloc,voi ce spuneti?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poti sa circuli asa, dar nu este ok. Nu se dtrica nimic.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand vreau sa va salut pe toti cei care ati trimis mesaje si tuturor care scriu pe acest forum si ne ajuta in rezolvarea problemelor.Ok, sa revin am schimbat pompa cu o pompa sh,care m-a ajuns 200 ron,si nu am vrut sa dau la dezmembrari 100 eur,cum voia tipul de acolo.Am mers pe incredere pentru ca tipul a zis ca este membru club opel(nu dau nume dar va spun ca este din Arad) ,este un tip super si nu face glume de astea.Apoi am fost la un tip pe care-l stiu are service particular si este musai sa ai elevator(vorbisem dinainte).Am inceput cu defacerea celor 3 suruburi de la toba exact din locul in care ies gazele din motor si am dat jos prima toba,apoi am desfacut protectia din aluminiu de la turbo si am desfacut din suruburi si cablajul din carcasa de plastic de la bujiile incandescente.Apoi am desfacut 1 surub din partea superioara a pompei si o piulita din partea inferioara +un surub lung ca ax,care prinde pompa de puntea masinii si are cumva 2 piulite de strangere,dupa asta am desfacut conductele de ulei.Uleiul era foarte curat ce s-au mirat si baietii din service care spuneau ca trebuie sa fie negru.OK,apoi scos pompa pe sub masina si am pus noua pompa (sh) am montat iar totul inapoi inafara de mufa aia mica cu 2 fire cu firul albastru si negru care nu era la fel cu cea de pe masina.(mufa era pentru 3 fire dar defapt erau numai 2 fire in mufa).Am pus ulei nou tot febi verde aprox 1litru si 100,150ml.si am dat cheie.Pot sa va sun ca totul a revenit la normal si volanul il miscam cu degetul mic cu rotile pe pamant.Am privit cu oarecare dusmanie pompa veche care am pus-o in porbagaj si asteptam ziua de astazi sa o desfac.Astazi am desfacut pompa la serviciu si am ramas mut de uimire.Neamtul m-a lasat iar fara cuvinte pentru munca si reusita lui.Cum naiba de a reusit sa faca pompa asta sa mearga atita timp adica 13 ani,cu ulei si contactele de la fire la vedere nu-mi explic.Am sa atasez mai multe poze de la desfacerea pompei doar,pentru ca de la montajul pe masina nu am avut aparatul si telefonul nu are blitz.Habar nu am ce se putea strica de acolo pentru ca are o piesa care arata ca un hdd si este capsulat,apoi placa cu piese care o banuiam aia cu condensatorii este cu un fel de silicon pe tote lipiturile pe partea unde sunt lipiturile.Efectiv toate piesele par intacte si parca nu a umblat urma de om pe acolo.Am sa va las pe voi sa comentati.Inca odata va multumesc pentru mesaje si va salut pe toti si sper ca in viitor sa nu aveti niciodata probleme la OPEL!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
bine ca ai rezolvat problema. Asta ce tip de pompa este TRW sau Delphi?
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca este delphi pentru ca am gasit o pompa trw si nu era ca pompa de pe masina.
  • theodor_spitza2005

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema la servo. Pornesc motorul sta masina pornita dar in momentul in care intorc putin de volanimi omoara motorul si imi descarca complet bateria. Precizez ca am motor de 16. 16 v iar bateria e de 90. de la service mi-au spus ca ar fi pompa de servo dar totusi de ce mi-ar descarca complet bateria? multumesc anticipat de rasp/
  • theodor_spitza2005

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Masina este un Opel astra G hatckback din 2002 1.6 16v din 2002 ca am uitat sa mentionez.
  • shoggy

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salut. Problemamea este putin diferita. Pompa functioneaza insa nu este fixata. Din cate am observat era prinsa intr un tampon de cauciuc si acela este rupt. Insa soclul mai are niste gauri in care nu intra niciun surub. Practic imi da impresia ca sta doar in furtune sau in conducta aceea de presiune. Cum poate fi prinsa? Se lucreaza pe dedesubt? Are cineva un link ajutator? Va multumesc.

P,S. Este vorba de un opel astra 1.6 16v 2001 pompa este TRW
  • GEricCondea

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 1999 X14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salut. Stie cineva pe ce principiu functioneaza o pompa de servodirectie la un astra g 1999, 1,4 cu 16 valve, x14xe? Nu este antrenata de vreo fulie, iar electric, nu stiu, cand pun contactul volanul tot greu merge, numai cu motorul pornit lucreaza pompa. E doar o curiozitate, multumesc.
  • ASamoila789

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 Z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2024

  • Mesaj Privat
theodor_spitza2005 a scris:Am si eu o problema la servo. Pornesc motorul sta masina pornita dar in momentul in care intorc putin de volanimi omoara motorul si imi descarca complet bateria. Precizez ca am motor de 16. 16 v iar bateria e de 90. de la service mi-au spus ca ar fi pompa de servo dar totusi de ce mi-ar descarca complet bateria? multumesc anticipat de rasp/


Salut! Mai ti minte cum ai rezolvat problema la momentul respectiv?! Imi bat capul cu masina mea de cateva saptamani si dupa ce am inlocuit 2 pompe servo, un alternator si unul reconditionat.
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
In cele mai multe cazuri,pompa servo este actionata electric,daca alternatorul nu mai incarca,directia nu mai lucreaza.Daca alternatorul sa defectat,verificati si bateria,poate avea un element in scurt si sa nu lase alternatorul sa incarce cum trebuie.
  • ASamoila789

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2000 Z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2024

  • Mesaj Privat
Am schimbat 3 bateriii, dintre care una noua si de amperaj putin mai mare. Am incercat si cu alta clapeta de acceleratie, ba am pus chiar si alt ecu, reconditionat. Alte simptome ar fi ca masina porneste foarte greu la cald, uneori chiar deloc. Ieri am observat ca daca scot siguranta pompei servo, porneste relativ ok la cald.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR