Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
de de nu mergi cu uleiul respectiv direct ca sunt obligati sa il puna da respecta specificatiile impuse de producator (Opel) pentru ca reprezentantele lucreaza cu uleiurile la care au discount mare dar care sa respecte specificatiile OEM-ului. Mergi data viitoare cu uleiul tau si le spui ca vrei sa iti puna acel ulei ca respecta cerintele OEM si daca comenteaza ca pierzi garantia sau povesti ii ameninti cu OPC si vei vedea ca atunci accepta. Reprezentantele sunt doar smecheri care fac bani cat incape... Daca nu mergi cu ulei GM sa vedem atunci ce mai zic? ca il gasesti mai ieftin decat in reprezentanta. Poti eventual face si o scrisoare la Opel Romania in care sa intrebi ce ulei in afara de opel poti pune in masina ta si daca in reprezentante poti sa alegi tu ce tip de ulei sa pui care sa respecte specificatiile...
Skip ads

  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
eddy andrei a scris:
Irynel a scris:Doar ce am zis sa schimb acel oring pt linistea mea...
Astazi dupa ce am pornit masina mi-a aparut pt o secunda mesajul "low pres. oil-stop engine" dupa care a disparut singur, fara sa ii dau eu ok.Am oprit masina si am repornit-o si nu a mai aparut.Oring-ul a fost schimbat la 165000 de km de fostul proprietar.Am factura.Acum masina are 195000 de km.
Sa il schimb iar?Vreun sfat?
Multumesc.


Verifica la reprezentanta sau on line sa nu ai rechemare pentru resoftare, au fost loturi la care acest mesaj a aparut dintr-o eroare de soft. La mine a fost asa, am facut resoftare si de atunci am mers 40.000 km cu oring schimbat preventiv. Nu exista nicio uzura la niciun cuzinet si presiunea la ulei a fost mereu in parametrii normali si inainte si dupa schimbarea oringului. Am facut resoftarea gratuit la Radacini in Vitan.


Ma poti ajuta cu un link unde sa verific daca masina a facut obiectul vreunei rechemari?Nu am gasit nimic pe site-ul Opel.
Multumesc.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am sa-i intreb pe cei de la reprezentanta si daca imi comenteaza, trimit si la Opel Romania si cer un raspuns oficial si apoi merg cu el la reprezentanta. Oricum mi se pare ca imi consuma putin ulei. La 8500 de km vad ca pe joja nivelul este putin sub jumatate. La cealalta scadea la jumatate de la un schimb la altul, dar mergeam 20 de mii de km cu un schimb. Majoritatea km eu ii fac in exterior. In oras folosesc de obicei Pegeotul sotiei. Si acum am facut in concediu cam 4000 de km si am mers intins. Cel putin la intoarcere pe Grecia am mers din Tolo care e mai jos de Atena cu vreo 200 de km pana la Tesalonic fara oprire si a doua zi am oprit in vama cu Bulgaria la Duty free si apoi am traversat Bulgaria fara oprire pana la Giurgiu. M-am dat putin la ea dar nu exagerat , nu prea am depasit 160. In general am mers cam cu 130-140km/h. Mai tare mergeam cu cealalta Insignia si chiar nu imi faceam griji de consumul de ulei.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ciudat consumul de ulei la o masina noua. A mea are 148.000 km e an 2009, dar nu-mi consuma deloc ulei nici acum. Fac schimbul la 1 an sau 10.000 km, merg si in Bucuresti cam 5000 din ei. Apropos de pilitura de cuzinet in filtrul de ulei, am verificat azi la service inclusiv uleiul scos, nici gram de pilitura nicaieri.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
ionut ciobanu a scris:Am sa-i intreb pe cei de la reprezentanta si daca imi comenteaza, trimit si la Opel Romania si cer un raspuns oficial si apoi merg cu el la reprezentanta. Oricum mi se pare ca imi consuma putin ulei. La 8500 de km vad ca pe joja nivelul este putin sub jumatate. La cealalta scadea la jumatate de la un schimb la altul, dar mergeam 20 de mii de km cu un schimb. Majoritatea km eu ii fac in exterior. In oras folosesc de obicei Pegeotul sotiei. Si acum am facut in concediu cam 4000 de km si am mers intins. Cel putin la intoarcere pe Grecia am mers din Tolo care e mai jos de Atena cu vreo 200 de km pana la Tesalonic fara oprire si a doua zi am oprit in vama cu Bulgaria la Duty free si apoi am traversat Bulgaria fara oprire pana la Giurgiu. M-am dat putin la ea dar nu exagerat , nu prea am depasit 160. In general am mers cam cu 130-140km/h. Mai tare mergeam cu cealalta Insignia si chiar nu imi faceam griji de consumul de ulei.

Iti faci cont aici si apoi vei primi mesaj daca masina ta a avut rechemare in service, indiferent de unde e adusa sau achizitionata.
https://my.opel.ro/

Dupa ce introduci datele masinii si iti faci contul, intri la notificari peste cateva zile (nu mai stiu exact cat timp, cred ca la mine a fost instant) si vei vedea mesaj cu notificare sau mesaj ca masina ta nu are nicio rechemare in service.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Eu in inlie vara acestui an am fãcut vacanțã în România deci Italia Romania și retur plus ce am vizitat in Romania 6300km am completat 250ml ulei .casa Opel dã un consum de circa 0.60ml ulei la 1000km prin frecare care se produce în motor și temperatura la care lucreazã uleiul se poate puțin .asta fãrã fap
  • Irynel

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Am si eu cont pe my opel de cateva saptamani-o luna, dar sg notificari se refera la actualizarea dealer-ului si revizie anuala.Nimic legat de vreo rechemare, daca a avut sau nu.
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut,mai nou am si eu probleme cu motorul. Adica am avut o bataie pe la volanta,am schimbat ambreiajul si volanta,care oricum era era cam distrusã (160000 km), plec din service si dupã un timp aud un zgomot cam ciudat in mers,ma întorc la service si bãieții dau jos baia si demonteazã un piston ( cred ca așa ii spune ,nu ma înjurați )si când se uita mai bine vãd ca era cam distrus tachetul cred si arborele motor. Acum eu am învãțat cum le spune in italiana ,dar in limba romanã sunt puțin paralel la mecanica. Atașez si niște poze poate reușiți sa ma edificați. Acum mecanicul spunea ca trebuie rectificat motorul si remontat cu un cost de vreo 5000€( doar 3500 numai motorul plus manopera,ulei,revizionat turbina ,etc). Întrebarea mea este se merita toatã investiția? Având in vedere ca dupã o sa fie motor nou,ambreiaj nou si distribuție noua,injectoare controlate,se mai poate strica ceva costisitor? Sau sa o dau la schimb si sa iau ceva nou? Cu toate ca îmi pare rãu sa o dau. Mersi


Ultima modificare făcută de mos_craciun22 la Mie 05 Sep, 2018 9:55 pm
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ude ești în Italia în ce zonã
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Modena
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cam scump în zona acea pune foto și iți spun ce piese sint. Eu sunt in Isernia Molise .aici doar de reactivat vibrochenul rectificat linia de palier a blocului motor cu cuzineti bielã palier segmenți piston și tot setul de garnituri 800 euro .vino la Isernia si ci 3200 euro il demontez și montez și ese cã nou
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
In tara il rectifici cam cu 6500-7000 de Lei la Cluj.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
mos_craciun22 a scris:Salut,mai nou am si eu probleme cu motorul. Adica am avut o bataie pe la volanta,am schimbat ambreiajul si volanta,care oricum era era cam distrusã (160000 km), plec din service si dupã un timp aud un zgomot cam ciudat in mers,ma întorc la service si bãieții dau jos baia si demonteazã un piston ( cred ca așa ii spune ,nu ma înjurați )si când se uita mai bine vãd ca era cam distrus tachetul cred si arborele motor. Acum eu am învãțat cum le spune in italiana ,dar in limba romanã sunt puțin paralel la mecanica. Atașez si niște poze poate reușiți sa ma edificați. Acum mecanicul spunea ca trebuie rectificat motorul si remontat cu un cost de vreo 5000€( doar 3500 numai motorul plus manopera,ulei,revizionat turbina ,etc). Întrebarea mea este se merita toatã investiția? Având in vedere ca dupã o sa fie motor nou,ambreiaj nou si distribuție noua,injectoare controlate,se mai poate strica ceva costisitor? Sau sa o dau la schimb si sa iau ceva nou? Cu toate ca îmi pare rãu sa o dau. Mersi
din cã am vãzut din distruși cuzineti de palier .sint așa toți sau doar cel central
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Au demontat doar unul și când au vãzut ce au gãsit ,sau oprit sa ma anunțe.Dar se merita sa îl repar?
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ce a demontat cuzineti de PALIER cel mare cu pânã ruptã e de palier celãlalt este de biele. dupã culoarea cuzinetului de biele cred cã uleiul a lucrat la temperatura ff mare.daca îl rectifici punei cuzineți de FIAT 1.9 sunt perfecți punee foto și cu vibrochenul
  • mos_craciun22

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Și vibrochenul este un pic afectat, nu știu cât de bine se vede in poza. Doar ca dacã schimb motorul iau unul semicomplet, deja rectificat , ambreiaj montat, pompa ulei,Garnituri și tot ce mai este. Doar îmi schimba de la motorul meu injectoare care deja au fost controlate,pompa injecție, bujii, turbina(care o trimite la revizionat) și ce mai e pe acolo.
  • AMitroi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am gasit acum cateva zile un Opel Insignia din 2013. Motorizarea este de 2.0 diesel, 160 cp.
Masina a fost luata de noua din reprezentanta din Romania, un singur proprietar, 99.000km. Am programare la service (Radacini, Bucuresti) pentru lunea viitoare.
Am citit aproximativ 3/4 din postarile actuale si mi-am facut o idee asupra a ceea ce trebuie verificat: oring, cuzineti, volanta turbina..etc. Daca puteti sa imi mai recomandati ceva asupra caruia ar trebui sa fiu mai atent sau sa insist la verificarea in reprezentanta ar fi perfect. De asemenea as dori sa cunosc si din parerile celor care detin (au detinut) masina aceasta si imi pot da cateva ponturi.

Am lasat mai jos anuntul respectiv.
Va multumesc anticipat ! Very Happy Very Happy

https://www.autovit.ro/anunt...J.html#27737c834a
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Îți dau un sfat bun verificã la serice linia de palier adicã cuzineti demntind baia de ulei schimbi și acel oring de cauciuc care se aflã între sorbul din baie și pompa de ulei.faci rarul o inscri și opoi o modifici ii dai jos filtru fap adicã cel de particule și apoi poți sã stai liniștit dar trebuie modificat și softul de la centralina motorului știu ei bãiet . Alfel toate au aceași soartã griparea.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 419
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2018

  • Mesaj Privat
mos_craciun22 a scris:Și vibrochenul este un pic afectat, nu știu cât de bine se vede in poza. Doar ca dacã schimb motorul iau unul semicomplet, deja rectificat , ambreiaj montat, pompa ulei,Garnituri și tot ce mai este. Doar îmi schimba de la motorul meu injectoare care deja au fost controlate,pompa injecție, bujii, turbina(care o trimite la revizionat) și ce mai e pe acolo.
este gripat palierul 3 cel central cu semilunele de joc axial se poate face dar cu multã finețe și timp trebuie vãzut și capacul ce ovalizarea are .eu am înlocuit și capacul de la alte blocuri motoarele de FIAT și încã merg acel insigni .e cel cntral dar cu condiția sã fie numai ãla
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 575
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Reprezentanta Opel din Bacau au spus ca nu pot sa pun alt ulei dacat G M. Am spus ca ma adresez la Opel Ro, si au spus ca nu cred ca vor accepta. Asa ca ma adresez la Opel Ro. Daca nu imi vine sa fac ceva pe garantia lor si sa renunt.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR