SEmy152
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2018
- Mesaj Privat
Salut! De ceva timp am aceasta problema! Dupa ce merg cativa kilometrii si se incalzeste motorul cred ca presiunea nu este buna deoarece cand o las la relantiu se aprinde martorul de ulei! Recent am schimbat distributa si de atunci se aprinde acest martor! Nivelul de ulei este acelasi! I-am schimbat din nou uleiul! Deobicei puneam mereu GM dar l-am schimbat deoarece am zis ca poate e de la ulei si nu e destul de vascos! Si am incercat valvoline si tot degeaba! I-am schimbat si senzorul de presiune de ulei si cam atat! Nu stiu exact ce solutii ar mai fi! Ma gandesc ca ultima faza ar fi sa schimb pompa de ulei dar un mecanic mi-a zis ca exista gen un surub sau cv de genul care poate regla cumva presuniea! Daca ati patit asa cv poate ma ajutati si pe mn cu o idee! Rog sa posteze persoanele care au auzit sau au patit asa cv! Ms! Astept comentarii!
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
SEmy152
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Daca tot se umbla acolo , cine ti-a spus despre un surub care este de fapt un dop pe capacul distributiei are dreptate,se poate desface si intari arcul de la supapa de suprapresiune a pompei de ulei,daca nu se pune o saiba in spatele arcului ,este usor de facut si scapi de motorul zgomotos datorat presiunii de ulei insuficiente.