- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 343 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
mircea neicu a scris:se pare ca e boala lor, si la mine a aparut problema (140 000 km), deocamdata doar la prima prindere a tijei (cea din stanga, cum te uiti la motor), nu s-a rupt dar are un joc destul de evident, scoate si un zgomot usor, la celelalte 3 prinderi nu sunt probleme pe moment.
un coleg de servici cu acelasi motor, km cam tot pe acolo, are aceeasi problema, dar mult mai grav, zornaie ca dracu si i-a aparut si martor in bord, de fapt dupa ce-am vazut la el dracovenia m-am dus imediat si m-am uitat si la motorul meu.
as vrea sa o repar acum, pana nu se agraveaza si se rupe de tot.
am citit tutorialul dar parca nu m-as incumeta singur, sa nu fac vreo trasnaie.
cine ma poate ajuta, contra cost bineinteles?
sau daca stie cineva service sau mecanic care ar face reparatia in bune conditii.
un coleg de servici cu acelasi motor, km cam tot pe acolo, are aceeasi problema, dar mult mai grav, zornaie ca dracu si i-a aparut si martor in bord, de fapt dupa ce-am vazut la el dracovenia m-am dus imediat si m-am uitat si la motorul meu.
as vrea sa o repar acum, pana nu se agraveaza si se rupe de tot.
am citit tutorialul dar parca nu m-as incumeta singur, sa nu fac vreo trasnaie.
cine ma poate ajuta, contra cost bineinteles?
sau daca stie cineva service sau mecanic care ar face reparatia in bune conditii.
am reusit remedierea problemei in conditii foarte bune, zic eu.
nu a fost nevoie de demontat rampa de injectoare pentru ca nu am avut nimic rupt, doar tija olarita si de aici jocul si trepidatiile paletului.
s-a demontat pasla de protectie pentru usurarea accesului in zona.
se scoate cu atentie siguranta metalica astfel incat sa nu se rupa niciun pinten din ala si pe axul paletului care intra in gaura din tija am pus niste mici inele/oringuri din cauciuc, care compenseaza uzura din tija, practic fac sa nu mai existe spatiu intre axul paletului si tija.
la sfarsit se preseaza din nou siguranta la loc, dupa ce in prealabil se indreapta pintenii.
dupa operatiune, paletul nu mai are nici cel mai mic joc sau vibratie, a disparut si tacaneala enervanta. ansamblul tija paleti se misca normal, fara frecare suplimetara sau infranare.
sper ca reparatia sa tina cat mai mult.
recomandare pentru toti poosesorii de z14xep: verificati o data pe an starea tijei de la adimisia twinport, se pare ca toate au aceeasi problema, cunosc pe cineva care are sub 50 000 km si deja uzura este prezenta.
mai bine intervii din timp decat sa ajungi sa se rupa tija sau paletul si pe urma reparatia e mult mai complicata, cu surub, cum au explicat colegii de dinainte.
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 343 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
in principiu cred ca se poate confectiona alta tija dintr-un material corespunzator, dupa dimensiunile celei originale.
dar ca sa dai tija jos, cred ca e un pic mai complicat, s-ar putea sa fie nevoie de demontarea admisiei.
e clar, materialul din care e facuta tija e slab, in timp frecandu-se de axul paletului apare uzura (olarirea).
din ce am vazut pe acolo, se pare ca aceasta tija e din doua bucati, imbinarea facandu-se intre clapetii 2 si 3.
cred ca uzura apare prima data in capatul tijei opus pompei de vacuum, cum a fost in cazul meu.
la mine, problema nefiind atat de grava, nu m-am gandit sa inlocuiesc tija cu totul, mai ales ca la prinderea celorlalti 3 paleti de tija nu se vede nicio uzura.
dar ca sa dai tija jos, cred ca e un pic mai complicat, s-ar putea sa fie nevoie de demontarea admisiei.
e clar, materialul din care e facuta tija e slab, in timp frecandu-se de axul paletului apare uzura (olarirea).
din ce am vazut pe acolo, se pare ca aceasta tija e din doua bucati, imbinarea facandu-se intre clapetii 2 si 3.
cred ca uzura apare prima data in capatul tijei opus pompei de vacuum, cum a fost in cazul meu.
la mine, problema nefiind atat de grava, nu m-am gandit sa inlocuiesc tija cu totul, mai ales ca la prinderea celorlalti 3 paleti de tija nu se vede nicio uzura.
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mircea neicu
- **
- 343 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
mircea neicu a scris:
am reusit remedierea problemei in conditii foarte bune, zic eu.
nu a fost nevoie de demontat rampa de injectoare pentru ca nu am avut nimic rupt, doar tija olarita si de aici jocul si trepidatiile paletului.
s-a demontat pasla de protectie pentru usurarea accesului in zona.
se scoate cu atentie siguranta metalica astfel incat sa nu se rupa niciun pinten din ala si pe axul paletului care intra in gaura din tija am pus niste mici inele/oringuri din cauciuc, care compenseaza uzura din tija, practic fac sa nu mai existe spatiu intre axul paletului si tija.
la sfarsit se preseaza din nou siguranta la loc, dupa ce in prealabil se indreapta pintenii.
dupa operatiune, paletul nu mai are nici cel mai mic joc sau vibratie, a disparut si tacaneala enervanta. ansamblul tija paleti se misca normal, fara frecare suplimetara sau infranare.
sper ca reparatia sa tina cat mai mult.
recomandare pentru toti poosesorii de z14xep: verificati o data pe an starea tijei de la adimisia twinport, se pare ca toate au aceeasi problema, cunosc pe cineva care are sub 50 000 km si deja uzura este prezenta.
mai bine intervii din timp decat sa ajungi sa se rupa tija sau paletul si pe urma reparatia e mult mai complicata, cu surub, cum au explicat colegii de dinainte.
mircea neicu a scris:se pare ca e boala lor, si la mine a aparut problema (140 000 km), deocamdata doar la prima prindere a tijei (cea din stanga, cum te uiti la motor), nu s-a rupt dar are un joc destul de evident, scoate si un zgomot usor, la celelalte 3 prinderi nu sunt probleme pe moment.
un coleg de servici cu acelasi motor, km cam tot pe acolo, are aceeasi problema, dar mult mai grav, zornaie ca dracu si i-a aparut si martor in bord, de fapt dupa ce-am vazut la el dracovenia m-am dus imediat si m-am uitat si la motorul meu.
as vrea sa o repar acum, pana nu se agraveaza si se rupe de tot.
am citit tutorialul dar parca nu m-as incumeta singur, sa nu fac vreo trasnaie.
cine ma poate ajuta, contra cost bineinteles?
sau daca stie cineva service sau mecanic care ar face reparatia in bune conditii.
un coleg de servici cu acelasi motor, km cam tot pe acolo, are aceeasi problema, dar mult mai grav, zornaie ca dracu si i-a aparut si martor in bord, de fapt dupa ce-am vazut la el dracovenia m-am dus imediat si m-am uitat si la motorul meu.
as vrea sa o repar acum, pana nu se agraveaza si se rupe de tot.
am citit tutorialul dar parca nu m-as incumeta singur, sa nu fac vreo trasnaie.
cine ma poate ajuta, contra cost bineinteles?
sau daca stie cineva service sau mecanic care ar face reparatia in bune conditii.
am reusit remedierea problemei in conditii foarte bune, zic eu.
nu a fost nevoie de demontat rampa de injectoare pentru ca nu am avut nimic rupt, doar tija olarita si de aici jocul si trepidatiile paletului.
s-a demontat pasla de protectie pentru usurarea accesului in zona.
se scoate cu atentie siguranta metalica astfel incat sa nu se rupa niciun pinten din ala si pe axul paletului care intra in gaura din tija am pus niste mici inele/oringuri din cauciuc, care compenseaza uzura din tija, practic fac sa nu mai existe spatiu intre axul paletului si tija.
la sfarsit se preseaza din nou siguranta la loc, dupa ce in prealabil se indreapta pintenii.
dupa operatiune, paletul nu mai are nici cel mai mic joc sau vibratie, a disparut si tacaneala enervanta. ansamblul tija paleti se misca normal, fara frecare suplimetara sau infranare.
sper ca reparatia sa tina cat mai mult.
recomandare pentru toti poosesorii de z14xep: verificati o data pe an starea tijei de la adimisia twinport, se pare ca toate au aceeasi problema, cunosc pe cineva care are sub 50 000 km si deja uzura este prezenta.
mai bine intervii din timp decat sa ajungi sa se rupa tija sau paletul si pe urma reparatia e mult mai complicata, cu surub, cum au explicat colegii de dinainte.
nu stiu daca are vreo legatura cu remedierea problemei la tija admisie twinport dar de atunci nu am mai sesizat trepidatiile la prima pornire dimineata, la rece.
e vorba despre acest fenomenWeb Page Name
zec_77
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
- Partnoi Marcel
- *
- 32 mesaje
- din 13 Nov 2016
- Astra 2008 Z14XEP
- Tulcea
Partnoi Marcel
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salut.
Legat de aceastã problemã ; A incercat cineva anularea sistemului , sã zic așa.Adicã decuplarea pompei de vacuum de tijã.Doar mecanic cu întreruperea legãturii dintre brațul pompei și tijã.Pompa sã-și facã în continuare cursa dar fãrã sã acționeze ceva.Iar tija legatã (blocatã) în poziția în care stã cu motorul pornit (spre dreapta).
Ce simptome ar putea sã aparã ?
Legat de aceastã problemã ; A incercat cineva anularea sistemului , sã zic așa.Adicã decuplarea pompei de vacuum de tijã.Doar mecanic cu întreruperea legãturii dintre brațul pompei și tijã.Pompa sã-și facã în continuare cursa dar fãrã sã acționeze ceva.Iar tija legatã (blocatã) în poziția în care stã cu motorul pornit (spre dreapta).
Ce simptome ar putea sã aparã ?
ASuteu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2019
- Mesaj Privat
- adytzu_slk
- **
- 61 mesaje
- din 23 Jul 2008
- Astra 2008 1.4 xep
- Bucuresti
adytzu_slk
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 1.4 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat