Irynel a scris:Mecanicul mi-a recomandat mai intai sa ii fac o revizie (ulei+filtre), o-ring-ul fiind deja schimbat odata.Mai ales cand i-am zis ca am ulei GM, cu peste 9000 de km si masina are aproape 200000.Sa ii pun un ulei de calitate si sa vad cum se comporta, mai ales ca vine sezonul rece.Si asta o sa fac pentru moment.
De asemenea, a zis ca daca vreau sa schimb oring-ul e posibil sa nu fie de ajuns si mi-a recomandat sa schimb si cuzinetii.
Ti-a zis foarte bine de revizie, daca masina are aproape 200.000 depinde si la cati km a fost schimbat oringul. Se estimeaza ca el rezista cam 100.000 km si/sau 4-5 ani Depinde si de modul de exploatare al masinii, daca a fost folosita mult in oras a avut multe regenerari si acestea afecteaza oringul, datorita temperaturii mari din timpul regenerarilor. Masoara presiunea la ulei dupa ce il schimbi, daca e ok stai cuminte deocamdata. Nu are ce sa aiba la cuzineti daca ai presiunea la ulei buna, poate incearca sa te "vrajeasca" un pic mecanicul. Insa daca nu stii cand a fost schimbat oringul eu zic sa ai in vedere la urmatorul schimb de ulei acest lucru, care va fi la anul probabil. Zgomotul eu zic ca e normal cu uleiul GM si asa pe duca.