- deleted-124142
- OP
- 19 mesaje
- din 17 Jan 2018
deleted-124142
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2018
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-124142
- OP
- 19 mesaje
- din 17 Jan 2018
deleted-124142
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2018
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,957 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,957
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-124142
- OP
- 19 mesaje
- din 17 Jan 2018
deleted-124142
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2018
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
daca iti consuma ulei mai mult la mersul pe autostrada atunci te poti gandi la segmentare respectiv probleme pe cilindri. daca in schimb iti consuma mai mult ulei in oras atunci sunt semeringurile la supape respectiv ghidajele la supape. Toate astea insa le vei vedea desfacand motorul sau facand test cum am zis eu. Mergi cu masina pe autostrada vreo 200km si vezi cat a consumat respectiv in oras si vezi cat a consumat. Oricum ar fi dupa ce desfaci motorul si vezi ce trebuie schimbat si faci o analiza de costuri atunci iti poti da seama daca este mai bine un motor second sau reparatie la al tau