Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Aeroaei Robert

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Simptome: Nu mai trage pana la 2900-3100 rpm si are un zgomot urat.
Cod(uri) eroare:
Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y22DTR
Salutare! Imi cer scuze daca acest subiect mai este deschis, dar am tot cautat si nu am gasit ceva concret care sa ma ajute sa pun lucrurile cap la cap. As dori sa o iau cu inceputul, chiar daca nu stiu sigur daca are legatura sau nu. In masina au fost pusi aprox. 8 litri de benzina apoi s-a facut plinul cu motorina. S-a mers cu masina in felul acesta pana s-a consumat amestecul, apoi s-a facut plinul cu motorina. In acest timp masina a fost constant subturata ( schimbat viteza la 1800-2000 rpm), plecari de la 1100 rpm in viteza a 3-a, mai pe scurt un stil total inadecvat pentru masina aceasta si motorul ei. Dupa cele intamplate, masina a inceput sa scoata un sunet destul de urat in momentul accelerarii si sa traga abia dupa ce trece de 2900- 3100 rpm. Precizez ca furtunul acela care de obicei se umfla si se desumfla nu mai face acest lucru. Turbina pare a se auzi dupa 2900 rpm. Daca se poate va rog , ceva sfaturi, idei.... Va multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibili ceva probleme si in pompa dar pana atunci as incepe prin a verifica EGR, furtunasele de vacum toate, geometria variabila la turbina si turbina... de verificat si senzorul de pe galeria de admisie cu altul similar Wink
  • Aeroaei Robert

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Senzorii sunt relativ noi, fiind schimbati in luna aprilie a acestui an. Atunci am curatat si EGR.... Furtunasele de vacum si geometria variabila la turbina ar ramane de verificat. Cum as face lucrul acesta?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
furtunasele de retur se desfac usor (dar cu grija) si trebuie verificate cu mare atentie T-urile acelea de plastic sa nu aiba fisuri sau indoituri ori gauri. si schimba furtunul cu unul cu izolatia de cauciuc nu cel cu panza pe exterior si apoi se pune totul la loc cu grija. se verifica tot sistemul de vacum pentru as nu fi scapari
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR