Ioan_B
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Experientele mele cu Autoglobus Timisoara s-au cam incheiat !
Parerea mea este ca unii mecanici bijbiie intre necunostinta si incompetenta.
Dupa un concediu de 3000 km aud zgomote ca de huruit parca din spate sau de sub masina ce au inceput dela 100 kmh si au coborit dupa o vreme si sre 50 kmh. Dupa ce la reprezentanta au tras de toate rotile sus-jos-stinga-dreapta in prezenta mea , au zis ca rulmentii roata sint ok si au vazut ca e un burduf transpirat de vaselina de la cardan (4x4) au dat verdictul ca e vreun rulment de la cardan(modul de constatare: e fierbinte!) care scoate zgomotul-huruit pe care l-am sesizat. Nu au avut cum simula o invirtire a cardanului pe masina suspendata ca sa auzim concret zgomotul... Dau jos cardanul in reprezentanta , il trimit la Bucuresti la reparatiicardane.ro (recomandati de Opel), il repara baietii (Opel zice ca se vede interventia), il montam inapoi si... surpriza , zgomotul ramine ! Dar mi se comunica ca e si un rulment roata care face zgomot. Mie mi se pare incompetenta sa imi spuna asta , din moment ce a fost verificat initial cel putin in prezenta mea. Inteleg ca nu orice rulment are joc daca e zgomotos , dar sa-mi spui ca e cardanul bazat pe faptul ca rulmentii sint fierbinti dupa proba de 4 km, in conditiile in care au spus ca nu au cum sa simuleze 50-80 kmh pe stand ca sa asculde pe dedesubt masina! Cit de greu poate fi sa diagnostichezi un rulment roata ? Am vazut si eu pe youtube demontare rulment Insignia. Cind i-am intrebat de ce nu au sesizat asta dinainte, imi spun ca nu se poate scoate usor rulmentul... Cardanul o fi mai usor ? Daca nu-i rulmentul , ce mai e, ... antena radio, stergatoarele ?
Ma gindesc sa sesizez asta la Protectia Consumatorilor, dar mi-e teama ca si acolo dau de alti incompetenti, am experianta neplacuta cu un pantof de piele...
Dupa ce schimba si rulmentul, huruitul dispare, deci logica spune ca probabil cardanul nu scotea acel zgomot si probabil ca l-am trimis degeaba la refacut. Dar aia de la cardane ce-or fi zis(posibil , nu?): n-o sa-l trmitem inapoi la client sa-i zicem ca-i bun si doar un burduf de 100 lei sa inlocuim... il taiem, inlocuim 2 rulmenti, cum au BANUIT cei de la marea reprezentanta Opel si ii luam omului mai multi bani ! Acum nu mai am zgomotul reclamat ci vibratii de la 50 kmh care clar vin de la cardanul refacut, ori neechilibrat bine , ori prost montat. Cei de la Bucuresti spun sa vin la ei sa il vada ei, cei de la Opel TM nu vor sa sune acolo... La Bucuresti nu ma pot duce atita drum cu 40 kmh... Noroc ca am descoperit ca se reparara/echilibreaza cardane si in Timisoara (al dreacu Google, la inceput n-a dat la rezultate din TM!) o sa merg sa incercam reechilibrare iar, in speranta ca partea de resudare rulmenti e ok. Inainte sa dam jos cardanul refacut, cineva sesizeaza ca invirtit cu mina cardanul nu se roteste deoadata in cele 3 parti componente , ci ultima parte e desfacuta dinspre rulmentul intermediar ! Adica in puntea spate nu mai ajunge rotatia. Acu', cine e de vina ca ala e rupt : nu era resudat bine, service Opel ca nu l-a montat corect,al doilea service ca nu l-a demontat corect ?
Noroc ca cei de la Bucuresti dau garantie 12 luni, deci l-am retrimis la refacut. Ma gindesc ca daca un cardan se invirte si la 130 kmh nu se rupe usor... si totusi s-a intimplat. Mi-e cumva teama sa-l mai pun chiar si refacut.
Deci, incompetenta pe linie... Ce faceam daca cumparat un cardan nou de 1300 euro si zgomotul persista, il plateam si pe ala la Autoglobus ? Asa , nici nu pot sa cer cine stie ce despagubiri, aia au constatat ceva, aialalati au refacut ceva, eu cu banul... si am trecut dintr-o problema in alta. Deci, banuiala mea e ca nu a avut nimic cardanul si daca schimbau din prima acel rulment roata, aveam si azi masina functionala.
Si ma ma suna aia de la Opel sa ma intrebe daca sint satisfacut ! Dupa ce ii zic fetei povestea, zica ca in max 48 ore ma suna cineva sa discutam problema... M-a sunat din parti !
Alta poveste e zgomotul ''i i i i'' la 5 kmh care devenea ''iiiiiii" la 40 kmh de la discuri/roti unde am fost de 3 ori in service fara sa scap de el, dar am pus discuri noi pe spate pentru ca alea vechi prezentau santuri concentrice, insa fara probleme la frinare (problema oficial cunoscuta la Insignia). Sa zicem ca am facut bine ca le-am schimbat preventiv, insa nu a eliminat zgomotul ala, a 2-a oara au demontat din nou discurile, le-au spreyat/curatat si tot degeaba. Nici prin cap nu le-a trecut sa verifice discurile FATA unde un vulcanizator a descoperit ca aveam piritura de fier+praf+pietris intre discurile fata si apratoarea de disc! Demontat discurile, dat cu peria de sirma si disparut zgomotul secolului !
Alta situatie hilara, mi se aprinde martorul de evacuare si vad baietii pe laptop ca e un actuator/valva/filtru, ii spune colegului sa il sufle si sa verifice daca e defect inlocuind cu cel de admisie, dar sa aiba grija sa schimbe cuplele. Asta ce credeti ca face , le schimba fara sa tina cont de cuple.
Ii intreb de unele chestii tehnice citite din Internet, TIS, manuale (ca e libera informatia azi) si ii vad pe unii cum dau ochii peste cap ori ca nu stiu efectiv ori ca-s enervati ca clientul citeste prostii pe internet! Pai daca ala nu stie ce-i Haldex sau verifica nivelul uleiului prin picurare pe podea(cind sint doar 0.6 litri in sistem) ce sa caut eu acolo? Sa primesc iar raspunsul ca nu prea vedem masini cu 4x4?
Parerea mea este ca unii mecanici bijbiie intre necunostinta si incompetenta.
Dupa un concediu de 3000 km aud zgomote ca de huruit parca din spate sau de sub masina ce au inceput dela 100 kmh si au coborit dupa o vreme si sre 50 kmh. Dupa ce la reprezentanta au tras de toate rotile sus-jos-stinga-dreapta in prezenta mea , au zis ca rulmentii roata sint ok si au vazut ca e un burduf transpirat de vaselina de la cardan (4x4) au dat verdictul ca e vreun rulment de la cardan(modul de constatare: e fierbinte!) care scoate zgomotul-huruit pe care l-am sesizat. Nu au avut cum simula o invirtire a cardanului pe masina suspendata ca sa auzim concret zgomotul... Dau jos cardanul in reprezentanta , il trimit la Bucuresti la reparatiicardane.ro (recomandati de Opel), il repara baietii (Opel zice ca se vede interventia), il montam inapoi si... surpriza , zgomotul ramine ! Dar mi se comunica ca e si un rulment roata care face zgomot. Mie mi se pare incompetenta sa imi spuna asta , din moment ce a fost verificat initial cel putin in prezenta mea. Inteleg ca nu orice rulment are joc daca e zgomotos , dar sa-mi spui ca e cardanul bazat pe faptul ca rulmentii sint fierbinti dupa proba de 4 km, in conditiile in care au spus ca nu au cum sa simuleze 50-80 kmh pe stand ca sa asculde pe dedesubt masina! Cit de greu poate fi sa diagnostichezi un rulment roata ? Am vazut si eu pe youtube demontare rulment Insignia. Cind i-am intrebat de ce nu au sesizat asta dinainte, imi spun ca nu se poate scoate usor rulmentul... Cardanul o fi mai usor ? Daca nu-i rulmentul , ce mai e, ... antena radio, stergatoarele ?
Ma gindesc sa sesizez asta la Protectia Consumatorilor, dar mi-e teama ca si acolo dau de alti incompetenti, am experianta neplacuta cu un pantof de piele...
Dupa ce schimba si rulmentul, huruitul dispare, deci logica spune ca probabil cardanul nu scotea acel zgomot si probabil ca l-am trimis degeaba la refacut. Dar aia de la cardane ce-or fi zis(posibil , nu?): n-o sa-l trmitem inapoi la client sa-i zicem ca-i bun si doar un burduf de 100 lei sa inlocuim... il taiem, inlocuim 2 rulmenti, cum au BANUIT cei de la marea reprezentanta Opel si ii luam omului mai multi bani ! Acum nu mai am zgomotul reclamat ci vibratii de la 50 kmh care clar vin de la cardanul refacut, ori neechilibrat bine , ori prost montat. Cei de la Bucuresti spun sa vin la ei sa il vada ei, cei de la Opel TM nu vor sa sune acolo... La Bucuresti nu ma pot duce atita drum cu 40 kmh... Noroc ca am descoperit ca se reparara/echilibreaza cardane si in Timisoara (al dreacu Google, la inceput n-a dat la rezultate din TM!) o sa merg sa incercam reechilibrare iar, in speranta ca partea de resudare rulmenti e ok. Inainte sa dam jos cardanul refacut, cineva sesizeaza ca invirtit cu mina cardanul nu se roteste deoadata in cele 3 parti componente , ci ultima parte e desfacuta dinspre rulmentul intermediar ! Adica in puntea spate nu mai ajunge rotatia. Acu', cine e de vina ca ala e rupt : nu era resudat bine, service Opel ca nu l-a montat corect,al doilea service ca nu l-a demontat corect ?
Noroc ca cei de la Bucuresti dau garantie 12 luni, deci l-am retrimis la refacut. Ma gindesc ca daca un cardan se invirte si la 130 kmh nu se rupe usor... si totusi s-a intimplat. Mi-e cumva teama sa-l mai pun chiar si refacut.
Deci, incompetenta pe linie... Ce faceam daca cumparat un cardan nou de 1300 euro si zgomotul persista, il plateam si pe ala la Autoglobus ? Asa , nici nu pot sa cer cine stie ce despagubiri, aia au constatat ceva, aialalati au refacut ceva, eu cu banul... si am trecut dintr-o problema in alta. Deci, banuiala mea e ca nu a avut nimic cardanul si daca schimbau din prima acel rulment roata, aveam si azi masina functionala.
Si ma ma suna aia de la Opel sa ma intrebe daca sint satisfacut ! Dupa ce ii zic fetei povestea, zica ca in max 48 ore ma suna cineva sa discutam problema... M-a sunat din parti !
Alta poveste e zgomotul ''i i i i'' la 5 kmh care devenea ''iiiiiii" la 40 kmh de la discuri/roti unde am fost de 3 ori in service fara sa scap de el, dar am pus discuri noi pe spate pentru ca alea vechi prezentau santuri concentrice, insa fara probleme la frinare (problema oficial cunoscuta la Insignia). Sa zicem ca am facut bine ca le-am schimbat preventiv, insa nu a eliminat zgomotul ala, a 2-a oara au demontat din nou discurile, le-au spreyat/curatat si tot degeaba. Nici prin cap nu le-a trecut sa verifice discurile FATA unde un vulcanizator a descoperit ca aveam piritura de fier+praf+pietris intre discurile fata si apratoarea de disc! Demontat discurile, dat cu peria de sirma si disparut zgomotul secolului !
Alta situatie hilara, mi se aprinde martorul de evacuare si vad baietii pe laptop ca e un actuator/valva/filtru, ii spune colegului sa il sufle si sa verifice daca e defect inlocuind cu cel de admisie, dar sa aiba grija sa schimbe cuplele. Asta ce credeti ca face , le schimba fara sa tina cont de cuple.
Ii intreb de unele chestii tehnice citite din Internet, TIS, manuale (ca e libera informatia azi) si ii vad pe unii cum dau ochii peste cap ori ca nu stiu efectiv ori ca-s enervati ca clientul citeste prostii pe internet! Pai daca ala nu stie ce-i Haldex sau verifica nivelul uleiului prin picurare pe podea(cind sint doar 0.6 litri in sistem) ce sa caut eu acolo? Sa primesc iar raspunsul ca nu prea vedem masini cu 4x4?
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
Ma doare capul cand citesc prin ce experiente ai trecut!
Si ce alte solutii ar fi ?.....Ma iau cu mainile de cap cand ma gandesc ca nu e un service decent in zona! O sa ma interesez si postez daca gasesc ceva mai aproape de Szeged (acolo am informatii ca se lucreaza ok....si preturile nu sunt mai mari ca la noi).
Cat am avut alte marci de masini, am gasit tot timpul mecanici priceputi, sigur gasim si pentru Opel.....se ascund pe undeva
Si ce alte solutii ar fi ?.....Ma iau cu mainile de cap cand ma gandesc ca nu e un service decent in zona! O sa ma interesez si postez daca gasesc ceva mai aproape de Szeged (acolo am informatii ca se lucreaza ok....si preturile nu sunt mai mari ca la noi).
Cat am avut alte marci de masini, am gasit tot timpul mecanici priceputi, sigur gasim si pentru Opel.....se ascund pe undeva
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
Citeam postarile, cat de haios poate fi patania postat de colegul inspectoratul. Iar colegul lbanias cred ca le-a descoperit tot ce era in ceea ce priveste neseriozitatea si neprofesionalismul.
Personal, la Autoglobus de fiecare data cand fac reviziile anuale (altceva n-am avut de-a face cu ei) stau de fata cu mecanicul, altfel nu am incredere; merg la ei doar pentru ca sunt "oficial" service Opel si pentru intrarea aia care o fac in cartea de service a masinii.
Personal, la Autoglobus de fiecare data cand fac reviziile anuale (altceva n-am avut de-a face cu ei) stau de fata cu mecanicul, altfel nu am incredere; merg la ei doar pentru ca sunt "oficial" service Opel si pentru intrarea aia care o fac in cartea de service a masinii.
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
La autogloabe am avut 3 interventii, toate s-au lasat cu una sau 2 reveniri. Motive mereu se gasesc. Odata au zis ca nu au fost bune balamale de usi (desi erau GM cu codul exact care trebuia), a doua oara au montat de 3 ori un regulator de presiune + am adus eu garnitura ca ei ziceau sa iau pompa de inalta cu totul , a treia si cea mai tare am ajuns la a schimba galeria de admisie pentru ca ......incompetenta (abia la a 3-a vizita s-au convins ca au schimbat aiurea chestii la masina ). Am auzit ca sunt si mecanici OK acolo...
- allyn05vectra
- **
- 76 mesaje
- din 24 Oct 2009
- Vectra 2003 Y22DTR
- Timis
allyn05vectra
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2009
- Mesaj Privat
Autoglobus Timisoara. Prima experientã cu ei. Mi-a plãcut faptul cã iti inspirã profesionalism, personalul de la receptie service a fost amabil dar pe partea de service cred ca este ultima experientã la ei. Am fost pentru o simplã revizie, dar rezultatele nu au fost satisfãcãtoare. Asa aratã compartimentului filtrului de aer dupa ce ei au schimbat filtrul de aer. Ori nu stiu eu, ori s-au schimbat normele Opel, dar nu mi se pare sa lase atâta mizerie acolo.