Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro
  • ciprianuntaru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Buna va rog daca ma poate ajuta cineva intr-o problema. Am un Opel Vivaro din 2007 cu motor de 1,9 CDTI si de ceva vreme a inceput sa-mi faca probleme. Cand motorul este cald imediat la pornire timp de 10 pana la 15 secunde nu se accelereaza. Am incercat cand face aceste probleme sa opresc si imediat sa dau iarasi la cheie si atunci se accelereaza. Am fost si la teste, diagnoze si toate cele si nimeni nu gaseste rezolvarea mentionand ca nu tot timpul face asa. Este de necrezut cum porneste la sfert de cheie si la rece si la cald dar face aceste figuri tot mai dese cu acceleratia. Va rog daca cineva sa mai lovit cu astfel de problema sa ma ajutati cu un sfat. Multumesc
Skip ads

  • NOVACEXPERT

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2005 F9q
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut,cum ai rezolvat problema cu acceleratia?
  • ciprianuntaru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat nici pana in ziua de azi si aceasta problema persista deja de vreo 2 ani. Am fost pe la o gramada de service-uri si mecanici dar doar pareri nimic concret. Unii zic ca sunt injectoarele de vina altii pompa de injectie altii calculatorul nu mai stii dupa cine sa te iei ca ar trebuii sa schimbi totul dupa ei. Am hotarat sa merg asa pana pica de tot si atunci macar sa se schimbe ce trebuie nu asa doar dupa pareri mai ales ca la teste si diagnoze nu apare nimic defect. Daca nici cei de la reprezentanta Opel sunt depasiti de situatie ..... no comment
  • NOVACEXPERT

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vivaro 2005 F9q
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut
Am inlocuit eu calculator de motor ,ceasuri de bord,senzor temperatura apa,senzor axa cu came ,senzor vibrochen,senzor presiune combustibil de pe rampa ,regulator presiune de pe pompa injectie ,debitmetru,egr ,pedala acceleratie
Cu toate astea nu am rezolvat nimik ,face la fel
  • ciprianuntaru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Imi pare rau ca nici tu nu ai putut rezolva problema. Ultima parere pe care am primit-o de la un mecanic in urma unui test motor a fost ca injectoarele ar fi de vina si mi-a recomandat sa le dau jos si sa le pun pe un banc de test ca i sa parut un tacanit suspect la motor la mersul la relanti dar stau sa ma intreb daca asta are legatura cu faptul ca nu se accelereaza la cald sau din nou facem o incercare doar doar rezolvam problema. Nu stiu ce sa mai zic chiar nimeni nu s-a confruntat cu aceasta problema si bineinteles a gasit si rezolvarea corecta ca asa doar meseriasi din astia care isi dau cu presupusul si te pun sa schimbi cu rost si fara rost tot felul de piese care considera ei ca ar fi problema este plin. Va rog daca cumva gasiti si reusiti sa ii dati de cap acestei probleme sa ma anuntati si pe mine. Multumesc.
  • IZinveli

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2017

  • Mesaj Privat
buna ziua . am acee-si problema . a-ti rezolvat-o cumva?
  • ciprianuntaru

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vivaro 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Nu am rezolvat inca nimic. Aceleasi probleme,
  • GGrigore54

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut.Sunt nou pe aici,am un opel vivaro din 2004 si are urmatorul defect.Turometul scade foarte brusc de la 1800 -2000 rotații iar acest fapt face ca motorul sa se opreasca. Stie cineva ce se intampla.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema la motorul de 1.9 dCi pus pe Vivaro,Trafic,Primastar este cand nu se tureaza ,merge limitat la 60-80 este la instalatia de vacuum, T-ul din pompa de vacuum unde se bifurca spre servofrana si spre VNT valva care actioneaza actuatorul turbinei pe stutul mic este o restrictie de 1 mm care limiteaza trecerea aerului ,in timp se infunda si nu mai trage actuatorul pana la capat. Aici schimba astia ,turbina,valva VNT, injectoare,senzor presiune,pompa inalte,regulator rampa .....si rezolvarea este demontarea T-ului si majorarea la 2,5 mm a gaurii sa nu mai faca probleme dupa aia.Se vede imediat daca acolo este problema daca te uiti la actuator cand porneste cineva masina,tija este trasa incet si foarte putin,mai departe merge dusa cu mana.Cateodata mai este si valva VNT si filtru ei de burete infundate se verifica si aia dar cele mai multe cazuri lipsa vacuum se datoreaza infundarii restrictiei de pe racord.
Opritul in mers si tot felul de alte magarii mai este si de la contacte imperfecte la baterie si tabloul de sigurante de langa baterie, oxidarea contactilor la ECU este pus foarte prost si patrunde apa in el.
  • Adinel_GTA

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vivaro 2005 F7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2008

  • Mesaj Privat
MecaNiK mare adevar ai zis frate si iti multumesc tie si acestui forum! De o luna si ceva nu mai dadeam de capat la Vivaro...din senin intra in limp mode si mai mult de 50 km h rugat de ea nu alta si mai mult de 2500rpm nu tura.. Am schimbat debitmetru. Egr. Valva Solenoid. Senzor presiune turbo. Filtru motorina. Admisia data jos si curatata.. Nimik frate tot asa mergea si o gramada de pareri de la o gramada de mecanici.. ma gandeam acuma sa dau jos turbo si sa fac un test la injectoare si pompa. etc eram disperat pana exact seara asta cand ma uitam la comentariul tau si am zis sa dau jos totusi si T ul de care ai zis.. Si am descoperit ca nu intra in gaura aia nici acul.. Am gaurit cu un burghiu de 2 deocamdata. montat si cheie. SURPRIZA masina tureaza si trage ca noua! Nu facea deloc vacum prin gaura aia aproape inexistenta si nu actiona actuatorul turbo deloc.Multumesc MecaNik si Traiasca ClubOpel!
  • Trend

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vivaro 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
MecaNIk poți trimite o poza cu teul
  • Andrei2193

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Si eu as dori o poza cu T-ul daca se poate va rog.
  • stansorin24

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vivaro 2008 M9R-L7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2020

  • Mesaj Privat
buna ziua,

detin un opel vivaro 1.9 cdti, 2008
problema: cand ajunge la 2800-3000 de turatii, in mers si nici pe loc nu accelereaza peste 3000 de turatii, se plafoneaza, nu se opreste motorul dar pauza pedala. pentru a si reveni pun la liber, rulez cateva zeci de metri dupa care introduc intr-o treapta de viteza si isi reia mersul. trebuie sa fiu atent sa rulez in trepte inferioare permanent in jurul a 2200 - 2500 rotatii. la plecarea de pe loc, cu motorul rece, pot schimba din 2 in 3, din 3 in 4 peste 4000 de turatii si chiar sa rulez asa dar perioade scurte.
am fost la reprezentanta opel, au gasit ceva erori care spun ei le au imperecheat si au zis ca pare mica compresia in turbina (1.3 daca retin si ma exprim corect). am rulat ok probabil o zi sau doua.au spus ca daca face din nou probleme pot merge din la calculator, iar daca nu au reaparut acele erori, probabil cauza este turbina sau chiar calculatorul. nu am mai ajuns la ei a doua oara.
mers la un amic la un service, pus calculator si verdict - turbina. am fost trimis de el la un atelier ce reconditioneaza turbine, test de drum cu calculatorul conectat, verdictul lor - putin probabil sa fie turbina pentru ca nu are nici o eroare, e totul ok, au recomandat curatire EGR care e posibil sa nu lucreze din cauza colmatarii sau o fisura unde scapa aer. am revenit la atelierul de unde am pornit in ideea curatirii EGR, initial s-au carcotit ca nu exista asa ceva, este turbina si punct. dupa ceva discutii au incercat sa demonteze EGR dar din cauza ca nu au reusit sa demonteze suruburile au renuntat dupa ce au facut un test cu o sarma introdusa pe tubulatura spre EGR si au concluzinat ca este curata. nu ma pricep dar tot au spus ca este ulei in turbina, la modul ca balteste uleiul. final au recomandat inlocuirea valvei de comanda turbina pentru eliminarea unei posibile cauze, asta dupa ce au insistat ca turbina este defecta. mentionez ca nu las fum ( decat insesizabil cand reusesc sa schimb la 4000 rpm - mai mult scoate toyota ce o detin ca turism), nu consuma ulei, am facut revizie in luna ianuarie.
o alta cauza am inteles ca poate fi debitmetrul, am incercat sa schimb cu unul de la un renault traffic, dar nu s a potrivit, prin urmare am curatit interiorul cu un spray, nu s a rezolvat nimic.
am citit mai sus ( @mecaNIK si @Adinel_GTA ) despre acel T de la pompa de vacuum si sunt interesat daca cineva dintre voi a rezolvat problema in acest fel si daca este posibil si ceva fotografii ori alte modalitati de rezolvare.

multumesc si zi buna tuturor!
  • stansorin24

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vivaro 2008 M9R-L7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Adinel_GTA a scris:MecaNiK mare adevar ai zis frate si iti multumesc tie si acestui forum! De o luna si ceva nu mai dadeam de capat la Vivaro...din senin intra in limp mode si mai mult de 50 km h rugat de ea nu alta si mai mult de 2500rpm nu tura.. Am schimbat debitmetru. Egr. Valva Solenoid. Senzor presiune turbo. Filtru motorina. Admisia data jos si curatata.. Nimik frate tot asa mergea si o gramada de pareri de la o gramada de mecanici.. ma gandeam acuma sa dau jos turbo si sa fac un test la injectoare si pompa. etc eram disperat pana exact seara asta cand ma uitam la comentariul tau si am zis sa dau jos totusi si T ul de care ai zis.. Si am descoperit ca nu intra in gaura aia nici acul.. Am gaurit cu un burghiu de 2 deocamdata. montat si cheie. SURPRIZA masina tureaza si trage ca noua! Nu facea deloc vacum prin gaura aia aproape inexistenta si nu actiona actuatorul turbo deloc.Multumesc MecaNik si Traiasca ClubOpel!


buna ziua,

am rugamintea sa imi spuneti daca in urma interventiei asupra T-ului s a rezolvat problema sau a reaparut? ceva fotografii de la interventie sau unde este localizat T-ul?

multumesc!
  • stansorin24

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vivaro 2008 M9R-L7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2020

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Problema la motorul de 1.9 dCi pus pe Vivaro,Trafic,Primastar este cand nu se tureaza ,merge limitat la 60-80 este la instalatia de vacuum, T-ul din pompa de vacuum unde se bifurca spre servofrana si spre VNT valva care actioneaza actuatorul turbinei pe stutul mic este o restrictie de 1 mm care limiteaza trecerea aerului ,in timp se infunda si nu mai trage actuatorul pana la capat. Aici schimba astia ,turbina,valva VNT, injectoare,senzor presiune,pompa inalte,regulator rampa .....si rezolvarea este demontarea T-ului si majorarea la 2,5 mm a gaurii sa nu mai faca probleme dupa aia.Se vede imediat daca acolo este problema daca te uiti la actuator cand porneste cineva masina,tija este trasa incet si foarte putin,mai departe merge dusa cu mana.Cateodata mai este si valva VNT si filtru ei de burete infundate se verifica si aia dar cele mai multe cazuri lipsa vacuum se datoreaza infundarii restrictiei de pe racord.
Opritul in mers si tot felul de alte magarii mai este si de la contacte imperfecte la baterie si tabloul de sigurante de langa baterie, oxidarea contactilor la ECU este pus foarte prost si patrunde apa in el.


buna ziua,

am rugamintea sa imi spuneti daca in urma interventiei asupra T-ului s a rezolvat problema sau a reaparut? ceva fotografii de la interventie sau unde este localizat T-ul?

multumesc!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Problema este foarte des intalnita ,acea restrictie din teul respectiv fiind subdimensionata si se infunda in timp simptomele fiind cele descrise de mine,simpla majorare a gaurii rezolva definitiv problema,totusi nu mai mult de 2-2.5 mm.Trebuie putina atentie pompa de vacuum este localizata in capatul axei cu came fiind actionata de aceasta in partea dinspre cutie deci opus distributiei,teul este din plastic negru se desface de pe corpul pompei cu un T20 sau 30 se majoreaza gaura si se monteaza cu atentie sa etanseze bine Oring-ul si cam atat.Am intalnit si cazuri cand nici furtunasele de vacuum nu mai erau intregi ori valva VNT sau actuatorul turbinei nu mai lucrau bine,trebuie bine verificate ca sa nu apara apoi alte probleme.
imi pare rau nu detin poze de la 'interventie' ca eram pe drum printr-o parcare in Belgia la 2 noaptea degerat de frig de imi jucau cheile in mana,acolo pe loc am desfundat gaura din stut sa ajung acasa mai aveam 2000 km si multe alte peripetii de trecut cu masina reparata de englezi.
  • DRadoo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Salutare am acceasi problema la vivaro 2.0 114 cai merg cu ea 30 min , o ora depinde cat de cald e afara si isi pierde puterea , eroare tester , -350 de grade la combustibil , stie cineva unde este acest senzor de combustibil , multumesc!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

la codul de motor F4R 720 (vivaro cu motor de 2.0) NU apare nici un senzor temperatura combustibil.

la codul de motor F9Q 760 (vivaro cu motor de 1.9 ) vezi poza de mai jos


  • DRadoo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2020

  • Mesaj Privat
Si atunci de ce apare aceasta valoare ? si ce poate fi de nu mai trage masina la cald , am schimbat electromotor , electrovalva , senzor turbo.....
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
poate chiar din cauza ca nu e mufa legata nicaieri sau poate a infipt-o cineva in alta parte (asta daca presupunem ca ambele motoare au cablajul la fel), poate nu a fost selectat bine ceva prin programul de diagnoza, poate e diagnoza universala si nu de opel, habar n-am.

nu ma pricep la mecanica, daca ai tester si faci diagnoza pot sa ma uit sa vad ce ar trebui sa verifici (doar electric, mecanic nu apare).

posteaza codurile de eroare si ma uit.

daca citesti de la inceput, zice lumea de o gaura dintr-un teu care trebuie marita putin, pina la max 2,5mm, poate o fi de acolo

nu cunosc motorul asta deloc.daca vrei iti pun si imaginea de la 2.0 dar pe unde m-am uitat nu scrie nimic de senzor temperatura combustibil.

Apar doar cel de la lichid racire si admisie aer la la 2.0.

la 1.9 apare in plus cel de temperatura combustibil.

poate mai intervine si altcineva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Vivaro

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR