Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • istratealexios

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua ..am o problema serioasã...am schimbat cureaua de distributie intr-un service a fost pusa gresit mai apoi a fost pusa bine la reprezentanta opel din Atena .......sa aprins in bord check engine cu cod de eroare p0011 p0014 p0171 .....mi sa spus ca trebuie schimbate variable valve le-am schimbat ....mi sa spus ca trebuie schimbate camshafturile le-am schimbat dar problema este nerezolvata dupa 300 km. Sa aprins iarasi check engine ...mentionez ca masina mergea perfect pana sa o duc in acel service auto..si cureaua am schimbato la 104 000 km... va rog cineva care a mai avut aceasta problema ..daca poate sa ma ajute...nu ii mai dau de cap
Skip ads

  • istratealexios

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Mentionez ca la pornire se aude un rontait dupa ce porneste pentru 2 3 secunde si la porire tot la fel ...din cate am citit pe forum ar fi normal rontaitul acesta pana intra in functiune variable valve
  • istratealexios

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Please help.....
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Adica ai schimbat fuliile defazoare ,dupa aia ai schimbat si axele cu came, motorul mergea bine pana sa se umble la distributie ,erorile aparute spun despre defazari ale semnalelor ,cel mai probabi nici la a 5 a interventie n-au invatat suficient de bine sa le alinieze perfect semnele.Este un motor cu o distributie extrem de simpla,cu conditia sa se alinieze perfect semnele ca avansul la deschidere comandat sa plece de unde trebuie ca sa nu apara diferente intre valorile cerute si cele existente in timpul functionarii , e simplu sa nu mai schimbe nimic altceva decat sa regleze fuliile cum trebuie .
  • istratealexios

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Dupa ce a fost schimbata cureaua de distributie masina se oprea si a inceput sa rontaie ...A doua zi an mers cu ea inapoi la service si le-am sus ca e problema .....a fost data cureua jos din nou pusa iarasi la semnele lor facute din cate am vazut cu un marker deoarece nu am vazut nici un kit de blocare a fuliilor si nici a camelor ....mi sa spus ca e ok si am plecat dupa 100 km iarasi sa aprins chek engine cu eroare p0011 p 0014.....ok......am comandat din germania 2 variable valve le-am schimbat si nimic acelasi rontait acelasi sunet ......vazand ca nu ii dau de cap in acel service am mers la reprezentanta opel pentru verificare si mi sa spus ca e gresita distributia ......ok am acceptat sa platesc din nou sa mi se puna distributia la locul ei .......mi sa spus ca e ok si am plecat ...facand mai apoi in jur de 50 km sa aprins din nou chek engine....am mers inapoi si le-am spus ca masina nu e ok......sa aprins becul de la chek engine....a fost iarasi verificata si mi sa spus ca trebuie schimbate rotile dintate de la distributie ...(chamstaturile)...ok le-am schimbat si pe acestea si dupa 300 km venind inspre Romania același lucru sa intamlat ca de obicei check engine aprins si rontaiala la motor dupa pornire pentru 2 3 secunde.....nu stiu in cine sa mai am incredere probabil ca am dat de super specialisti pana acum .....si in momentul asta in care scriu acest mesaj am check engine aprins si circul asa....
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In mod normal la tine pentru ca electrovalvele de control sunt noi,fuliile defazoare noi,n-ar trebui sa se auda zgomotul de la pornire,ala e semn de uzura si lipsa presiune ulei , erorile de avans pot fi de la electrovalve ,presiune ulei mica sau distributie pusa aiurea.Cu atatea piese noi,ramane varianta lipsa presiune ulei si distributie aiurea,aici e nevoie de cineva care stie sa ajusteze putin axele alea cu came si scapi de probleme.La toate motoarele cu sistemul asta ,asa am scapt de zgomote, la o Mazda 6 2.3 pentru ca i s-a parut omului prea scump pinionul l-am desfacut am sudat avansat cu 10 grade si s-a remediat problema masina merge de rupe si nici eroare nu aparea da aia cel putin zdranganea non stop.
  • istratealexios

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pentru sfat....
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR