- mihaiionutz
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Aug 2018
- Corsa 2002
- Bucuresti
mihaiionutz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2018
- Mesaj Privat
Simptome: nu se mai aprinde decat cel din stanga
Cod(uri) eroare: niciunu
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor:
As aprecia daca ar putea sa ma ajute cineva cu identificarea problemei ,am schimbat becul in cauza si degeaba ,s-a intamplat peste noapte nu stiu layoutul sigurantelor le-am verificat pe toate cu lanterna si nu pare a fi arsa niciuna .multumesc
Cod(uri) eroare: niciunu
----
Model: Corsa
An fabricatie: 2002
Cod motor:
As aprecia daca ar putea sa ma ajute cineva cu identificarea problemei ,am schimbat becul in cauza si degeaba ,s-a intamplat peste noapte nu stiu layoutul sigurantelor le-am verificat pe toate cu lanterna si nu pare a fi arsa niciuna .multumesc
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
dupa schema pentru opel corsa c, pentru faza scurta dreapta este siguranta f37 (daca ai tabloul din link-ul de mai jos):
https://screenshots.firefox..../www.clubopel.com
verifica siguranta cu lampa de control/aparat de masura, sa fii sigur ca acolo vine si pleaca curent.
daca n-ai lampa/aparat atunci pune direct o siguranta nou nouta sau inlocuieste-o (doar de proba!) pe asta cu una care stii sigur ca-i buna.
dupa schema pentru opel corsa c, pentru faza scurta dreapta este siguranta f37 (daca ai tabloul din link-ul de mai jos):
https://screenshots.firefox..../www.clubopel.com
verifica siguranta cu lampa de control/aparat de masura, sa fii sigur ca acolo vine si pleaca curent.
daca n-ai lampa/aparat atunci pune direct o siguranta nou nouta sau inlocuieste-o (doar de proba!) pe asta cu una care stii sigur ca-i buna.
- mihaiionutz
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Aug 2018
- Corsa 2002
- Bucuresti
mihaiionutz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2018
- Mesaj Privat
- enervantul
- **
- 215 mesaje
- din 02 Mar 2017
- Astra 2017 B16XER
- Bucuresti
enervantul
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2017
- Mesaj Privat
V-as sugera si eu o verificare...mai altfel, daca nu aveti lampa de control sau voltmetru. Uniti cu un conductor siguranta f37 cu f36 si aprindeti lumina de intalnire. Daca merge si dreapta problema este in tabloul de sigurante, daca nu cautati rezolvarea intre tablou si far. Chiar daca se aprinde asa nu lasati conductorul acolo, asta este pentru o testare de cateva secunde, nu este o rezolvare.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- mihaiionutz
- OP
- 3 mesaje
- din 17 Aug 2018
- Corsa 2002
- Bucuresti
mihaiionutz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2018
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
In cazul farului,care e considerat un consumator de putere,un contact imperfect se vede usor prin efectele create(incalzirea,decolorarea si chiar topirea izolatiei) in imediata apropiere a contactului problema.Rezolvarea corecta impune inlocuirea papucilor si a izolatorilor afectati,deoarece incalzirea excesiva decaleste materialul papucului si apare oxidarea pronuntata... Cred ca ai avut bafta,contactul problema putea fi oriunde pe circuitul respectiv...