- Iliescu Bogdan
- OP
- 7 mesaje
- din 13 Aug 2018
- Insignia 2010
- Bucuresti
Iliescu Bogdan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2018
- Mesaj Privat
Salut Prieteni. Am un Opel Insignia model 2010 Sport Tourer 2.0 CDTI de 160 cp. Am tot citit ca aceasta motorizare are probleme mai devreme sau mai tarziu. Intrebarea mea este daca pot sa cumpar un motor din dezmembrare care sa se potriveasca pe modelul meu, o varianta de motorizare care nu da probleme. Nu stiu daca modelele mai noi au rezolvat aceasta problema. Ciune imi poate recomanda ce motor sa cumpar ca sa nu mai am aceasta problema. Va multumesc. Bogdan
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Insignia
An fabricatie: 2010
Cod motor:
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Problema de ungere nu a fost remediata,chiar astazi am mai umblat prin 300 de anunturi cu Insignia defecte doar pe un singur site,nu are rost sa cumperi un motor pentru'doamne fereste' cand si ala are aceleasi probleme constructive,asa cum spune colegu mai bine folosesti un ulei de calitate,schimbi mizeria aia de O-ring si merge sigur. Nu se gaseste nici macar piesa de upgrade ca in cazul altei 'realizari' de data asta de la VW e 100 E si ai scapat de stresul axului pompei de ulei.
- Iliescu Bogdan
- OP
- 7 mesaje
- din 13 Aug 2018
- Insignia 2010
- Bucuresti
Iliescu Bogdan
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2018
- Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspuns.. In acest moment masina arata si functioneaza impecabil. Am schimbat pompa de ulei integral, discurile, placutele, uleiul si filtrele. O sa o pun totusi la vanzare. ....totul profilactic. [Interzis] Sport Tourer alb. Sunt de acord si cu un schimb cu aktceva, inclusiv microbuz 8 plus 1 lovuri, ca tot am nevoie de unul. Inca odata va multumesc pentru dfaturi, pana o voi vonde voi schimba intotdeauna simeringul si uleiul in acelasi timp, adica la fiecare 10.000 km.