- andreiursan
- OP
- 14 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Astra 2004 z14xep
- Bacau
andreiursan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare.
Atasez un fisier cu livedata prin Opcom. Banuiesc ca senzorul meu MAF nu functioneaza cum trebuie si as dori sa ma consult cu voi inainte de a investi.
La plecarea de pe loc, accelerare, motorul reactioneaza tarziu, efectiv e lenes la plecarea de pe loc, la relanti motorul are momente cand "smuceste" dupa care iar merge bine, dupa care iar "smuceste" si tot asa. La mers pe autostrada este OK dar parca e mai timid motorul cand e vorba sa urce viteza masinii la 110 - 130Km/h. Simt lipsa de putere cand vreu sa urc o panta chiar daca sunt doar cu pasangerul din dreapta si ma intreb cateodata la ce folosesc cele 16 valve .
Daca tin eu motorul la 900 rpm(in stationare) mtorul merge lin.
Precizez ca bujiile, filtrele si bobina de inductie sunt noi. Injectoarele au fost curatate si verificate de doua ori, nu trage aer fals pe nicaieri, am verificat tubulatura de dinainte si dupa MAF, clapeta de aer e curatata- nu trage aer fals sub ea.
In fisier veti vedea ca am luat masuratori la mai multe turatii ale motorului , de la idle pana pe la 4000 .
Aici linkul catre document : Google Drive
Multumesc anticipat.
Atasez un fisier cu livedata prin Opcom. Banuiesc ca senzorul meu MAF nu functioneaza cum trebuie si as dori sa ma consult cu voi inainte de a investi.
La plecarea de pe loc, accelerare, motorul reactioneaza tarziu, efectiv e lenes la plecarea de pe loc, la relanti motorul are momente cand "smuceste" dupa care iar merge bine, dupa care iar "smuceste" si tot asa. La mers pe autostrada este OK dar parca e mai timid motorul cand e vorba sa urce viteza masinii la 110 - 130Km/h. Simt lipsa de putere cand vreu sa urc o panta chiar daca sunt doar cu pasangerul din dreapta si ma intreb cateodata la ce folosesc cele 16 valve .
Daca tin eu motorul la 900 rpm(in stationare) mtorul merge lin.
Precizez ca bujiile, filtrele si bobina de inductie sunt noi. Injectoarele au fost curatate si verificate de doua ori, nu trage aer fals pe nicaieri, am verificat tubulatura de dinainte si dupa MAF, clapeta de aer e curatata- nu trage aer fals sub ea.
In fisier veti vedea ca am luat masuratori la mai multe turatii ale motorului , de la idle pana pe la 4000 .
Aici linkul catre document : Google Drive
Multumesc anticipat.
- andreiursan
- OP
- 14 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Astra 2004 z14xep
- Bacau
andreiursan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare. Intre timp am avut acces la senzori MAF Pierburg si Bosch noi. Atasez patru fisiere livedata pentru cine vrea sa vada diferentele. Din cate am vazut Bosch are valoarea kg/h mai mica si la relanti(consumul instant la relanti este 0.7 la Bosch si aproape 0.9 la Pierburg) si la full load.
Aici link catre fisiere : Google Drive
Aici link catre fisiere : Google Drive
- andreiursan
- OP
- 14 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Astra 2004 z14xep
- Bacau
andreiursan
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat