- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Patratel
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
therealovy77 a scris:Salut. Revin cu masuratoarea la Zafira, motor Z18XE / 2001 (mã rodea o mare curiozitate), facuta pe 28 octombrie, era destul de cald afara, cu motorul un pic cald, putin peste temperatura corpului (am pus mana pe bloc).
Ar fi ok?
Ar fi ok?
Stiu ca este o postare veche,dar interpretarea valorilor este treaba unui mecnic cu experienta sau a cuiva care stie cum functioneaza un motor,ce vad acolo e destul de neobisnuit, motor nou cmpresia este 14.5-15.0 asta spune ca motorul asta lucreaza la limita de detonatie cand masori compresii peste aceasta valoare ai doua variante ...1 EROARE si 2 PREA MARE adica motorul are depuneri in camera de ardere,a fost planata chiulasa in nestire ....dar niciodata un motor pe benzina cu injectie indirecta nu e normal sa ajunga la 17.5 la 18 intra in dieseling adica apar detonatiile adica aprinderi necontrolate favorizate de temperatura ridicata,si punctele fierbinti din camera de ardere mai simplu calamina inrosita, asa ca motorul se supraincalzeste trage mai greu,consuma mai mult,daca e grav merge imprastiat sau se opreste direct.
Daca masuram asa ceva as fi recomandat doar benzina 100 mai era si 100+ care se autoaprinde destul de greu poate ramane motorul in mintile lui,oricum cu benzina care trebuie si injectoare sa pulverizeze corect motoru ala rupe normele.
In concluzie mai mult decat normal nu inseamna mai bine ....asta in mecanica.