- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut , am cumparat un Astra J berlina, 1.4T ( a14net), masina arata bine, merge bine are km putini 50.000.-verificata la opel ca si nr. de km si verificata si cu testerul inainte de cumparare pentru eventuale erori , totul e ok.
Primul proprietar a facut o modificare la EDS marind cuplu de la 200 la 260Nm si caii de la 140 la 160Cp
As vrea sa stiu cam pe la cate turatii intra turbina si cum functioneaza mai exact are geomerie variabila, la mine simt un zvac pe la 3000-3200 rpm dar avand si un diesel la munca stiu ca la diesel intra mai jos , aprox 1800-2000
Masina merge bine nu are intreruperi la acceleratie este liniara.
Cel de la care am cumparat masina spune ca ar trebui sa folosesc benzina cu cifra octanica mare gen 98-100 pentru ca apar detonatii , ce sunt astea?
Mai are cineva facut genul pasta de modificare?
Multumesc
Primul proprietar a facut o modificare la EDS marind cuplu de la 200 la 260Nm si caii de la 140 la 160Cp
As vrea sa stiu cam pe la cate turatii intra turbina si cum functioneaza mai exact are geomerie variabila, la mine simt un zvac pe la 3000-3200 rpm dar avand si un diesel la munca stiu ca la diesel intra mai jos , aprox 1800-2000
Masina merge bine nu are intreruperi la acceleratie este liniara.
Cel de la care am cumparat masina spune ca ar trebui sa folosesc benzina cu cifra octanica mare gen 98-100 pentru ca apar detonatii , ce sunt astea?
Mai are cineva facut genul pasta de modificare?
Multumesc
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Masinile pe benzina nu au turbina cu geometrie variabila... cu cateva mici exceptii. 1.4T nu are turbina cu geometrie variabila.
Turbina functioneaza tot timpul, numai ca de la anumite turatii in sus se simte efectul supraalimentarii. In varianta stock, cuplul maxim incepe de pe la 1850rpm parca. In varianta remapata ar trebui sa fie tot pe acolo... o masuratoare Dyno va fi mai elocventa.
Intrucat au fost modificati timpii de injectie si aprindere precum si presiune livrata de turbina va trebui sa folosesti benzina cu CO mare. Altfel, pot aparea detonatiile care reprezinta o autoaprindere a amestecului.
Turbina functioneaza tot timpul, numai ca de la anumite turatii in sus se simte efectul supraalimentarii. In varianta stock, cuplul maxim incepe de pe la 1850rpm parca. In varianta remapata ar trebui sa fie tot pe acolo... o masuratoare Dyno va fi mai elocventa.
Intrucat au fost modificati timpii de injectie si aprindere precum si presiune livrata de turbina va trebui sa folosesti benzina cu CO mare. Altfel, pot aparea detonatiile care reprezinta o autoaprindere a amestecului.
- alexx_gan
- OP
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat