Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • GLuca

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Salut,

Detin un Astra H Z17DTR, an 2008, 160.000km.
Dupa un drum in afara orasului de aprox 200km printre care si autostrada, la care nu am intampinat nicio problema, la intoarcere am intampinat urmatoarele probleme:
- martor noxe aprins
- turatia limitata la 2800-3000 rpm..masina nu mai tragea nici la turatii mici.
Am fost cu ea la un tip cu OP-COM, eroarea era de la DPF- incarcare 67%. Am sters eroarea, apoi am iesit cu ea si am facut regenerarea filtrului.

Dupa acest episod am ramas cu urmatoarele "simptome":
- Oscilatii la turatie - masina trage greu si la turatie mica "da in nas"
- Un zgomot asociat cu o vibratie puternica, ce se simte in habitaclu

Astept cu interes parerile voastre Very Happy
  • luca dumitrel

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2008

  • Mesaj Privat
salut
bun venit in clubopel
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
La o saturatie de 67% DPF-ul in general este neregenerabil.Se poate incerca o regenerare fortata din OP-COM care dureaza 10-15 minute (la o turatie de aprox 4000 rpm)..Bineinteles procedeul nu recomandabil la saturatie peste 50 % si mai ales daca temperatura ambientala depaseste 30 grade, deoarece motorul + esapamentul se incalzesc foarte tare aprox 700 grade pe esapament...
De cele mai multe ori prin regenerare din Op com nu se obtin mari rezultate .Dupa procedeu se urmareste presiune diferentiala + temperaturile pe DPF daca e mai mult de 10 Hpa ... e pa si DPF-ul....filtrul si-a atins deja durata de viata si trebuie inlocuit sau varianta a -2 a eliminat fizic + soft si nu mai ai probleme cat tii masina.
Discutia legata de DPF si verificari ce trebuiesc facute inainte sunt ample...totusi atentie in cazul in care se recurge la inlocuirea DPF sa se verficice exact starea turbosuflantei + motorului in general deaorece daca turbo are o oarecare uzura si arunca ulei pe evacuare (in cantitati foarte mici) te intorci de unde ai plecat... bine... minus aprox 1000 E cat cost un DPF nou.
Pentru problema legata de vibratii... nu se aude mare lucru pe video dar ce pot sa-ti zic este cand filtrul este colmatat o sa ai parte de zgomote ciudate "la motor" de zici ca ai motor V12 de camion pe masina...din simplul motiv ca masina nu evacueaza gazele arse
P.S. Vezi unde duci masina , mecanici sunt multi meseriasi putini.
  • GLuca

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru informatii !
Momentan e ok, astept urmatorul drum extra-urban sa vad cum se comporta Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR