Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am pus un filmulet pe Youtube, poate ma poate lamuri cineva. Mentionez ca simptomele sunt si la rece, si la cald, putin accentuate la rece.
Ce mi se pare curios e la sondele lambda (incalzirea si "lean") si la debitmetru.
Multumesc.

https://youtube.com/watch?v=jm3RMxYvKCY
Skip ads

  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am pus un filmulet pe Youtube, poate ma poate lamuri cineva. Mentionez ca simptomele sunt si la rece, si la cald, putin accentuate la rece.
Ce mi se pare curios e la sondele lambda (incalzirea si "lean") si la debitmetru.
Mentionez ca e facut cand e motorul cald.
Multumesc.

https://youtube.com/watch?v=jm3RMxYvKCY
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cauta un debitmetru de proba...al tau e lesinat... E ok si de la dezmembrari numai Bosch sa fie
Ambele sonde Lambda lucreaza in parametri
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc, dar azi facand mai multe teste am vazut ca sonda lambda 1 nu mai scoate nimic (sau aproape nimic semnal), cel putin asa spune opcom-ul (imi arata cam 450 mV, aproape fix). Rezistenta ei e cam 10 ohmi, in schimb alimentarea rezistentei ei cu curent e oscilanta 0-7-8-10V, si cu sonda cuplata si decuplata (cu motorul pornit).
O sa caut la dezmembrari un debitmetru si o sonda sa vedem daca se schimba ceva.

P.S. Am rugamintea cine ma poate ajuta cu o schema cu legaturile sondei lambda 1, ca sa vad de unde vin firele la ea (mai ales incalzirea), sa verific daca nu cumva am si ceva contacte imperfecte.

Multumesc.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Am eu debitmetrul original (cu "T" cu tot) pe care l-am schimbat odata cu sonda lambda, am pus ambele noi fiindca nu stiam care dintre ele face figuri si tot aparea P0131 cam la 500km.
Masina e cea din semnatura, daca-mi dai o adresa ti-l pun la posta. Nu vreau bani pe el, daca ti-a folosit la ceva dai o bere cand treci prin Sibiu.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara. Intampin o problema la o Agila cu z10xe, mai exact, sar culbutorii de pe tacheti la axa de la admisie, au sarit 4 bucati pe care i-am inlocuit cu altii noi, INA, schimbat tacheti + culbutori. Asta s-a intamplat acum cateva sute de km in urma iar in seara aceasta a sarit tot un culbutor nou de pe tachet de la cil 2, de sarit sar doar la pornire sau posibil si la oprire, niciodata in timp ce functioneaza motorul. Axa cu came nu prezinta uzura vizibila.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ajunge ulei la tachet
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Exista o lista de piese si pentru Z14XEP?
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
petrecila a scris:Pune-ti intai la punct baza de documentare ca nu merge. Dan are dreptate, lasa in pace acum orice miscare la motor si treci pe baza de date info. Apoi treburile incet, incet se vor mai clarifica.

Cauta ce poti citi si downloada de aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8969
Intai de toate TIS ti-l dau eu daca nu poti sa-l iei de nicaieri.


Am downloadat TIS de la adresa http://www.astra-h.ru si este in limba rusa
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
@munteanu3 vezi ca ti-am trimis un mesaj privat.
Sper sa iti fie de folos.
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc !
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Va salut cu respect domnule Dan !
Se mai gaseste pe undeva de cumparat kit de distributie original GM pentru z14xep?
In caz ca nu se mai gaseste , kitul Ina este ok?
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Danpet , si la mine patina de sus este portocalie , am desfacut ieri capacul de la culbutori si am ramas foarte dezamagit ca nu am vazut patina neagra si pinioanele calite. Masina am cumparat-o de la un tip care o rulase doar un an de zile SI facuse cu ea 25.000 km demonstrati cu cartea de service iar eu nu am schimbat distributia .Masina mea e fabricata in anul 2007 si incep sa cred ca Opelurile Astra incepand cu 2007 au kitul de distributie de tip nou cu patina orizontala maro , pinioane necalite si discul cu fante de tip nou . Lantul este inscriptionat JWIS si pe unul din pinioane este stantat GM si codul 55353162
Incep sa cred dar nu sunt 100 la suta sigur. Oare ar fi posibil ca smecherii de la service sa substituiasca kituri de distributie?
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Un kit de distributie poate fi substituit (in service),numai la operatia de schimbare a lui pe masina...Daca primul proprietar nu l-a schimbat...ca la 25.000km nu avea sens,iar tu nu l-ai schimbat,rezulta ca e cel din fabrica.
Si eu am motive sa cred ca si al meu e cel din fabrica,mai ales acum cand am confirmarea ca si al tau e la fel cu al meu...a mea e din 2006 si am luat-o la 155.000km (reali-citit cu Opcom).Au fost mai multi proprietari,dar,sigur,ultimul (femeie singura) de la care am cumparat-o eu,mi-a spus ca nu a reparat nimic la motor in 4 ani cat a folosit-o ea.
Voi schimba si eu in curand kitul,il am cumparat (Ruville),am vrut sa-l schimb asta vara,dar am amanat.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Uite ce are colegul @mariuseek pe masina,din fabrica (e sigur!)...la fel ca la noi:
mariuseek a scris:E lantul de pe masina mea. Nu a fost schimbat absolut nimic, totul e original din fabrica. Am desfacut doar ca sa verific lantul si strangerea suruburilor culbutorilor.

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
https://opel.7zap.com/en/car/ - VIN / YOUR CAR / ENGINE AND CLUTCH (Z14XEP) / TIMING CHAIN

Pinion ax came
90531515 - dupa o simpla cautare pe net apare cu dinti caliti.
55353162 - dupa o simpla cautare pe net nu pare sa aiba dinti caliti
Pe unele masini apar amandoua coduri in lista, la unele apare doar unul singur.


La Astra H apar doua KIT-uri in functie de ce.... probabil dupa serie motor nu sunt sigur.
Oare "Pinion ax came" celor doua chituri la Astra H difera?
La altele nu apare nici un Kit.

Ghidaj superior lant distributie
Pot fi atat albe cat si rosi din ce vad pe net. culoarea nu este batuta in cuie.
55353997 - Corsa D (cel din poza de sus pe net apare si pe alb)
90531862 - Corsa C, Astra G, Astra H.


Corsa C - Z14XEP


Corsa D - Z14XEP


Astra G - Z14XEP


Astra H - Z14XEP


Luati doar ce credeti ca este bun.
Pinion ax came cele cu dinti caliti oare se potrivesc in locul celor necalite?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Pinion arbore cotit.
90531112 - cu dinti caliti.

55355345 - fara dinti caliti.

intrebare ramane se poate folosi pinioane cu dinti caliti pe motoare care are pinioane necalite?
Se potrivesc sau nu?
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Dupa ce am vazut ieri un pinion calit si spart in 3 bucati mi-am schimbat radical parerea despre pinioanele calite. Nu mai vreau pinioane calite. Este vorba despre pinionul de distributie mic de pe arborele cotit si are codul 7130246. Poza se gaseste aici https://www.clubcorsa.ro/index.php?topic=283.30 .
Deci acum sunt foarte multumit ca pinioanele mele sunt de tip nou si nu sunt calite asa vizibil. Sper ca nu mai sunt tot atat de casante ca si cele de tip vechi. Si ma refer in special la pinionul mic pentru ca este foarte decupat in centru.
Desigur ca un tratament termic tot au si astea noi dar cred ca se aplica alta tehnologie . Eu am desfacut capacul de la culbutori si am examinat putin pinioanenele mari de la axe, nu par sa fie uzate la 97.000 km cat au ele acum. Nu stiu cum se prezinta pinionul mic ca nu am ajuns inca la el
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca exagerezi nici nu cred ca stim, in ce situate sa spart pinionul in 3 bucati.
- Sa folosit trusa KM la montare?
- A mers cu ea lasa ca mai merge.
- A asteptat sa tacane si nu a schimbat la timp.
- A schimbat doar o parte din componente cum este la noi.
- A vrut sa urce Muntele Everest cu distributia pe duca...
- axul cu came era fixat bine (la motoarele acestea a scris Dan se cam slabesc suruburile singure.)
- Problema motor - arbore, pinioane, alte componente.
--------------------------------------------------

Pot fi situatii si situatii.
Pe care unele nici mecanici nu le vad.

Daca masina merge nu ii cauta nod in papura.
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Am decis,in sfarsit sa scap de zgomotul de Diesel,deci,sa schimb distributia la Astra (Z14XEP).Are 167.000km.N-am desfacut inca,dar, mi s-a spus ca nu ar fi cazul sa schimb si pinioanele la acest kilometraj...Problema e ca nu m-am hotarat ce kit sa iau.
Am 2 variante:
1.Ruville fara pinioane si fara garnitura de capac distributie =240Lei
2.Opel original cu pinioane (fara garnitura) =480Lei...pinioanele sunt cele de tip nou (mai proaste),la care trebuie schimbat si cititorul ax came (15Lei).
De la Victor Reinz voi lua garniturile (capac distributie si capac supape) si simeringul de la vibrochen.
Ce kit ma sfatuiti sa iau? As opta pentru primul (Ruville)...e o marca buna?


Buna , spune-mi si mie , te rog unde ai gasit kit original cu 480 lei?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR