NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
De cateva zile bate motorul la relanti(fier pe fier) si scade conumul la 0,1-0,2% (nu moare),daca apas acceleratia putin isi revine pe moment.Nu se intampla intodeauna...are momente.Zgomotul este asemanator cu bataile de la volant dar nu bate in functie de pozitia ambreiajului.In mers nu are nicio problema!Nu scoate fum, consumul exterior la 2500 este de 3,8-4% dar este foarte zgomotoasa in accelerare (tractor),ulei 5w30 TopTec 4600 Liqui Moly de 9000km.
Cod(uri) eroare Nu are!
----
Model: H Caravan 1.7
An fabricatie: 2009
Cod motor: DTR
Cod(uri) eroare Nu are!
----
Model: H Caravan 1.7
An fabricatie: 2009
Cod motor: DTR
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Posibil regulator presiune de pe pompa de inalta.Se da jos ,se verifica gradul de uzura ,se curata ,dar cand il asamblezi la loc ,pune pistonasul in alta pozitie fata de cum a fost pus inainte sa il scoti.
Uite si niste poze daca nu stii cum arata.
Este cel din stanga si are o siguranta in cap ,o scoti si faci ce am spus.
Uite si niste poze daca nu stii cum arata.
Este cel din stanga si are o siguranta in cap ,o scoti si faci ce am spus.
NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am avut ceva similar, batai si turatie neregulata la relanti. Facea din cand in cand, nu tot timpul si identic isi revenea daca acceleram putin. Simptomele au disparut dupa inlocuire kit ambreiaj + volanta. Apropo la mine volanta era varza, a scos mecanicul 2 pumni de span + bucati din ea. Masina are 215k.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ok ,deci nu din zona ambreiajului .Atunci curata regulatorul cel vechi ,daca il mai ai ,asa cum a zis Daniel si sa ai grija cand pui arculetul si pistonasul la loc ,sa tii cont cum scoti pistonasul si sa il pui la loc in alta pozitie .Dupa aceea scoatel pe cel nou si punel la inapoi pe cel vechi curatat ,pe pompa , vezi cum se comporta masina si ne spui si noua.Egr-ul l-ai curatat vreodata?
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Niciodata injectoarele nu bat pentru ca toate piesele care-l compun si sunt in miscare au cateva grame greutate....bate pistonul respectiv ,in bolt,bate cuzinetul pe lagarul lui sau daca jocul este mai mare bate pistonul in chiulasa. Cu motorul oprit se pune o cheie cat mai fixa pe surubul din capul vibrochenului si se misca stanga dreapta mai energic....o sa stiti pana si ce lagar este dus.
NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
NMilitaru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Chiar imi era dor de romanasii mei care nu stiu sa citeasca.... BATE FIER PE FIER ....este altceva decat TACANE ,
Daca s-a ajuns la o bataie FIER PE FIER sa mai inlocuiesti injectoare nu mai are rost,daca doar merge imprastiat cu zgomotele de rigoare mai ai o sansa sa-l faci pentru inca cateva sute de km ,dar motorul este deja afectat,asa ca poti inlocui injector.
Eu daca am masina asta la reparat intai verific ce s-a stricat adica jocul in ansamblu bolt,cuzinet.... daca exista verdictul este INLOCUIRE MOTOR SAU RECONDITIONERE (cine stie sa o faca) daca nu e joc mergem pe injectie,senzori ,diagnoze alte balarii ... timp de raspuns intre 5 si 15 min.
Daca s-a ajuns la o bataie FIER PE FIER sa mai inlocuiesti injectoare nu mai are rost,daca doar merge imprastiat cu zgomotele de rigoare mai ai o sansa sa-l faci pentru inca cateva sute de km ,dar motorul este deja afectat,asa ca poti inlocui injector.
Eu daca am masina asta la reparat intai verific ce s-a stricat adica jocul in ansamblu bolt,cuzinet.... daca exista verdictul este INLOCUIRE MOTOR SAU RECONDITIONERE (cine stie sa o faca) daca nu e joc mergem pe injectie,senzori ,diagnoze alte balarii ... timp de raspuns intre 5 si 15 min.