- jE
- *******
- 8,413 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,413
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- adrian1985
- **
- 65 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Astra 2005 Z19DTH
- Teleorman
adrian1985
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
ventilatorul merge
Eu banuiesc termostatul, faza e ca nu face mereu asa, doar cand il apuca. In afara de termostat mai poate fi pompa de apa la aceste simptome?
masina am dus-o in service, dar la ei a mers bine, si ambele furtune care intra in vasul de expansiune erau calde, si nu mai sarea de 90 grade apa.
- Tai-Pan
- ****
- 2,957 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Cum functioneaza sistemul de racire?
Pompa de apa plimba lichidul de racire prin motor si caloriferul din bord tot timpul, evident cand motorul functioneaza.
Cand deschide termostatul (lichidul de racire a ajus la temperatura de deschidere), il plimba si prin radiator pentru a-l raci.
Daca ai atat turul, cat si returul de la radiator fierbinti, de ce crezi ca ai probleme la termostat sau pompa de apa?
De ce te intereseaza sa fie fierbinti furtunele de la vasul de expanisune?
Rolul vasului de expansiune este sa permita dilatarea lichidului de racire cand acesta se incalzeste si sa asigure o presiune in instalatie mai mare de 1 atm. (pana la 1,4 atm.) pentru a nu fierbe lichidul cand se apropie de 100°C sau depaseste putin aceasta temperatura.
Dupa ce se raceste (motorul oprit), lichidul care a urcat in vasul de expansiune, coboara la loc in motor.
Termostatul nu deschide pentru a trece lichidul de racire prin vasul de expansiune.
Circuitul de racire nu se face prin vasul de expansiune..........
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat