CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
Salut, am un opel astra h 2009, 1.7 dci, 125 cai, si de acum o luna si ceva a inceput sa mearga in suturi Bun, am mers la un service, a pus tester-u si a zis ca apare lipsa presiune, se uitat sub capota si a vazut ca furtunul de la intercooler era crepat (a zis ca din vina la radiator s-a crepat), dupa care am fost sa-mi faca o oferta, si a zis ca furtunu ala nenorocit cost 700 lei si manopera 300 lei, cam 1000 lei, bani pe care nu ii aveam atunci si am refuzat, dupa care am incercat sa caut in alta parte, si pretul pe furtun tot ala era. Am intrebat pe cativa mecanici daca pot circula cu ea asa macar un timp, si mi s-a zis ca da. Eu am circulat destul de mult cu el asa...pana intr-o zi, cand am urcat un drum in panta si a inceput sa nu mi se mai accelereze mai mult de 30 km/h si turatia mai mult de 2000 nu mergea cu pedala pana la capat, si dupa cativa metri de mers asa, a sarit un furtunas care merge pe teava de esapament (intre timp mi-au zis mai multe persoane ca ar fii de la ceva senzor de presinue), l-am pus inapoi si dupa cativa metri iar a sarit, dupa care l-am legat cu colier sa il tina strans si am mers pana acasa asa cu ea, la 30 km/h. Dupa un timp de cautari am gasit furtunul acela( furtun intercooler) la un pret cat de cat, 250 lei, si l-am schimbat eu, (chestie de 15min, ceea ce la service a cerut 300lei, nesimtiti), am vrut sa fac o proba, am observat ca masina tot nu se accelereaza si in plus, sub masina se aude un troncanit si la relanti si in mers. Mentionez ca la relanti se tureaza pana la 3000 si scoate un fum foarte negru Oare ma poate ajuta cineva?, multumesc
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salut.chiar ca mecanici sunt nesimtiti (uni) cum sa ceri 700 ron pe un furtun si manopera 300 ca desfaci doua coliere si scoti furtunu si pui cel npu strangi coliere si gata.ca la urma urmei nici nu se chinuie deloc ca totu e la botu calului in fata.eu din cauza la mecanici cu preturi de speriat si cei ce merg pe ghicite ca schombi tot pana ghiceste.nu mai merg la mecanici niciodata.lucrez la masina singur si cu ajutorul colegilor de aici si tutoriale pe net.detin astra h 1.3 ctdi, s-ar putea senzoru de presiune.dar problema e pana la senzor dc?ai filtru de particule?
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Furtun intercooler spart=lipsa aer=fum negru.
Faptul ca ai mers cu furtunul spart a dus in infundarea DPF. Cel mai probabil furtunelul de pe evacuare sarit este senzorul de presiune diferentiala 1 adica ala de pana in DPF.
Din cauza filtrului infundat se creaza o presiune prea mare pe evacuare , presiune care se manifesta prin spargerea/sarirea furtunaselor de la senzorii de presiune diferentiala , uneori se sparge si galeria de evacuare daca se merge mult cu masina asa.
O zi buna si ... pune masina pe un tester.
P.S. Mecanicul care ti-a zis sa mergi cu masina asa stiind ca masina are DPF este un dobitoc... de multe ori DPF-ul este irecuperabil/ neregenerabil ceea ce duce la un cost suplimentar de 1000-1500 Ron pentru anularea sa
Faptul ca ai mers cu furtunul spart a dus in infundarea DPF. Cel mai probabil furtunelul de pe evacuare sarit este senzorul de presiune diferentiala 1 adica ala de pana in DPF.
Din cauza filtrului infundat se creaza o presiune prea mare pe evacuare , presiune care se manifesta prin spargerea/sarirea furtunaselor de la senzorii de presiune diferentiala , uneori se sparge si galeria de evacuare daca se merge mult cu masina asa.
O zi buna si ... pune masina pe un tester.
P.S. Mecanicul care ti-a zis sa mergi cu masina asa stiind ca masina are DPF este un dobitoc... de multe ori DPF-ul este irecuperabil/ neregenerabil ceea ce duce la un cost suplimentar de 1000-1500 Ron pentru anularea sa
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
- cosmin sco
- **
- 118 mesaje
- din 22 Sep 2017
- Astra 2006 Z17DTH
- Hunedoara
cosmin sco
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2017
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
Am fãcut câteva videouri la cum se comporta mașina, poate câteva pãreri, mulțumesc
https://youtube.com/watch?v=Zv8P6uA5GuA
https://youtube.com/watch?v=h3ptGuQvSO8
https://youtube.com/watch?v=Zv8P6uA5GuA
https://youtube.com/watch?v=h3ptGuQvSO8
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
In cele mai multe cazuri se recomanda anularea DPF fizic + soft bineinteles deoarece ai avantaje pe viitor:
1. Nu mai are ce sa se infunde la mersul preponderent urban.
2. Consumul , nu mai face regenerari.
3.Turbosuflanta nu mai are de suferit/ nu se mai rupe axul cand se merge mult in oras iar DPF nu are timp sa se regenereze.
4.In functie de cine-l face softul poate veni la pachet cu EGR OFF sau cu un mic bonus de CP pana in 20% din puterea masinii.
P.S. DPF-ul aftermarket nu are viata lunga deoarece nu degeaba costul sau este undeva la 30 % din pretul unui DPF original...metalele rare din el ( rodiu paladiu etc) reflecta pretul . De multe ori nici la opacitatea gazelor nu iese un DPF after ( are canalele mult mai mari ca sa compenseze lipsa metalelor de oxidare).
1. Nu mai are ce sa se infunde la mersul preponderent urban.
2. Consumul , nu mai face regenerari.
3.Turbosuflanta nu mai are de suferit/ nu se mai rupe axul cand se merge mult in oras iar DPF nu are timp sa se regenereze.
4.In functie de cine-l face softul poate veni la pachet cu EGR OFF sau cu un mic bonus de CP pana in 20% din puterea masinii.
P.S. DPF-ul aftermarket nu are viata lunga deoarece nu degeaba costul sau este undeva la 30 % din pretul unui DPF original...metalele rare din el ( rodiu paladiu etc) reflecta pretul . De multe ori nici la opacitatea gazelor nu iese un DPF after ( are canalele mult mai mari ca sa compenseze lipsa metalelor de oxidare).
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
CM.Rares
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2018
- Mesaj Privat