Eduardx
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am ceva probleme cu masina: Insignia 2010 Ecoflex, 96 kw. 131 cp.
1. Atunci cand comand piese imi spune ca am varianta de 160 cp, cutie F40. Stie cineva daca modelul asta de ecoflex e varianta de 160 configurata sa fie 131 cp din motive ecologice?
2. Atunci cand accelerez, dar moderat, cand ajunge in jur de 1800 turatii, nu conteaza in ce viteza se aude un huruit ca de porumbel (se poate replica facand chiar hurururururur se aude cu ecou ca si cum ar fi intr-o pestera. Zgomotul dispare daca o calc tare, insa reapare daca ajung de ex. in viteza 3 pe la 3500-4000 si o tin asa pe pilot automat. Imi face asa cam de 2 ani, nu am probleme numai ca nu stiu ce e.
Tot legat de aceasta problema, daca in viteza 1 accelerez tare pana pe la 3500 ture si apas ambreiajul sa schimb viteza, se aude ca si cum s-ar rostogoli ceva (parca bate avansul ) si se opreste dupa ce am cuplat viteza a 2-a
3. Am eliminat clapetele de la galeria admisie sa evit eventuale probleme, acest lucru poate sa duca la fum negru? Mentionez ca nu scoate tot timpul, dar daca merg cu ea mai lent o perioada si apoi accelerez brusc (talpa) puf si fumul. Daca accelerez pe loc pana la 3500 il vad cum iese dar e foarte foarte subtire. Teava de esapament e neagra.
4. Senzor firltu particule: o data pe an, doar vara, si doar in luna Iulie (da coincidenta) imi da eroare permanenta la acest senzor. Imi taie turbina si merg ca in matiz. Apare service vehicle soon. Aceasta eroare se remediaza re-invatand senzorul din tester. Dupa ce fac asta merge totul brici.
4. La relantii, la rece, fluctueaza turometrul, si se aude o intrerupere la motor: intermitent, aleator. Mai face, dar mai rar si cand e motorul cald. In mers nu imi face probleme, nu se ineaca, sau blocheaza
Daca a patit cineva probleme de mai sus si daca au o parere/rezolvare sunt ochi si urechi.
Va multumesc anticipat!
Edi
Am ceva probleme cu masina: Insignia 2010 Ecoflex, 96 kw. 131 cp.
1. Atunci cand comand piese imi spune ca am varianta de 160 cp, cutie F40. Stie cineva daca modelul asta de ecoflex e varianta de 160 configurata sa fie 131 cp din motive ecologice?
2. Atunci cand accelerez, dar moderat, cand ajunge in jur de 1800 turatii, nu conteaza in ce viteza se aude un huruit ca de porumbel (se poate replica facand chiar hurururururur se aude cu ecou ca si cum ar fi intr-o pestera. Zgomotul dispare daca o calc tare, insa reapare daca ajung de ex. in viteza 3 pe la 3500-4000 si o tin asa pe pilot automat. Imi face asa cam de 2 ani, nu am probleme numai ca nu stiu ce e.
Tot legat de aceasta problema, daca in viteza 1 accelerez tare pana pe la 3500 ture si apas ambreiajul sa schimb viteza, se aude ca si cum s-ar rostogoli ceva (parca bate avansul ) si se opreste dupa ce am cuplat viteza a 2-a
3. Am eliminat clapetele de la galeria admisie sa evit eventuale probleme, acest lucru poate sa duca la fum negru? Mentionez ca nu scoate tot timpul, dar daca merg cu ea mai lent o perioada si apoi accelerez brusc (talpa) puf si fumul. Daca accelerez pe loc pana la 3500 il vad cum iese dar e foarte foarte subtire. Teava de esapament e neagra.
4. Senzor firltu particule: o data pe an, doar vara, si doar in luna Iulie (da coincidenta) imi da eroare permanenta la acest senzor. Imi taie turbina si merg ca in matiz. Apare service vehicle soon. Aceasta eroare se remediaza re-invatand senzorul din tester. Dupa ce fac asta merge totul brici.
4. La relantii, la rece, fluctueaza turometrul, si se aude o intrerupere la motor: intermitent, aleator. Mai face, dar mai rar si cand e motorul cald. In mers nu imi face probleme, nu se ineaca, sau blocheaza
Daca a patit cineva probleme de mai sus si daca au o parere/rezolvare sunt ochi si urechi.
Va multumesc anticipat!
Edi