Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Piparus

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut toti membrii a si vizitatorii acestui forum. Am o nelamurire pe care, cu ajutorul vostru, sunt sigur ca o voi lamuri. Am un Opel Astra H Caravan, 2005, 1.7cdti, 80cp.

Stiu ca la momentul actual pe piata sunt 2 tipuri de alternatoare pentru modelul de masina mentionat anterior: unul cu fulie normala si cel de-al doilea cu fulie cu ambreiaj. Totodata, mai stiu ca sunt sustinatori pentru fiecare din cele 2 tipuri de alternatoare, cu opinii pro si contra, unele dintre aceste opinii find sustinute cu argumente solide.

Pe Opelul meu am in prezent unul din cele doua modele de alternator mentionate anterior, sa spunem ca as avea modelul cu fulie normala care are urmatoarele caracteristici: tensiunea =14V, curentul de incarcare=110A, fulia curea de 60mm, numarul de nervuri =6, cu angrenarea inclusiv a pompei de vacum.

Nelamuirea mea se reduce la intrebarea daca as putea sa inlocuiesc alternatorul cu fulie normala care are caracteristicile de mai sus cu unul care are fulie cu ambreiaj si care are acelelasi specificatii (tensiunea =14V, curentul de incarcare=110A, fulia curea de 60mm, numarul de nervuri =6, cu angrenarea inclusiv a pompei de vacum), fara a mai fi nevoie de modificari/adaptari?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu la diesel alternatorul are fulie cu ambreiaj, iar cel cu fulie normala se foloseste la motoarele pe benzina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR