Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • alexcondor

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z16XE probleme cu claxonul.apas pe buton,se aude comanada in releu dar de la releu nu mai ajunge comanada la claxoane.Precizez am schimbat claxoanele,am schimbat siguranta,schimbat releu.
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
CIM?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cat timp se aude zgomotul de cuplare al releului claxonului,CIM-ul e in regula...! Daca ai 12v pe circuitul de forta in releu,atunci problema e intre releu si claxon(contact imperfect,fir rupt,etc).
  • alexcondor

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Se aude doar un simplu bep gen.ca si cum releul ar cupla.daca e sa fie contact imperfect sau intrerupt intre releu si claxoane unde ar trebui sa umblu?daca sti te rog ajutama
  • claudiu tudorita

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2005 1.7 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Ai incercat sa desconectezi bateria
  • alexcondor

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Cum frate sa deconectez bateria?chiar am si schimbato de curand
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alexcondor a scris:daca sti te rog ajutama
Daca te pricepi la electricitate ca si la scris...,apeleaza la un electrician pregatit sa-ti rezolve problema...!
  • alexcondor

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Big_electro61 scuze daca nu ai inteles ce am vrut sa zic......daca nu pun o virgula sau ...nu inseamna ca sunt analfabet.....dar multumesc pt "ajutor"
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

sint sigur ca big_electro61 a inteles ce ai vrut sa spui, nu te supara nici tu chiar asa, incearca sa te corectezi pe unde ti se atrage atentia.

si acum: daca esti dispus sa muncesti putin, te pricepi si ai macar un aparat de masura sau o lampa de control la 12 V noi putem sa-ti dam ceva indicatii, dar nu uita ca masina e la tine, e greu sa ne dam seama cu exactitate ce e pe acolo.

eu as face asa: vezi care e releul ala care tacane cind apesi pe butonul de claxon; de obicei releul are 4 picioare - alea care sint paralele sint de la comanda lui, daca tacane acolo e in regula (parca sint notate cu 85 si 86 pe releu).

celelalte doua sint asezate perpendicular unul fata de altul, ala e plusul de forta (de care vorbeste big mai sus) care ajunge la claxon, acolo trebuie sa vezi daca vine plus pe unul din ele (trebuie sa vina cind pui contactul de la cheie si sa fie mereu acolo) si cind apesi butonul si tacane releul trebuie sa apara plusul ala pe celealalt picior al releului. daca face asa inseamna ca releul e ok si atunci ai probleme pe fir de la releu la claxon. poti sa verifici asta daca dai releul jos si verifici cu lampa in gaurile de pe tabloul de sigurante.

parerea mea e ca ai ramas fara plus sau fara minus in mufa claxonului - de obicei se oxideaza papucii in mufa (sau se rup firele) sau unde e legata masa la caroserie.

vezi cu lampa de control daca vine plus si minus la claxon, pui intre plus din mufa si caroserie si apesi butonul de claxon -asa probezi plusul si apoi pui lampa intre minus din mufa claxonului si un plus direct de pe baterie - asa probezi minusul.

la mine au fost claxoanele bulite, ambele (zafira, dar principiul e la fel).

daca ai nelamuriri scrie si te ajutam.

ma gindeam acum ca poti sa scoti releul afara si sa faci o legatura cu o sirma intre picioarele alea perpendiculare si daca claxoneaza ai releul ala bulit (cu contactul pus, vezi sa vina plusul de forta la releu, verifici cu lampa sau cu aparatul asta).
  • alexcondor

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Ok multumesc frumos.O sa incerc .
  • mariusdorin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2018

  • Mesaj Privat
nici mie nu-mi ajungea curentul din volan in claxon un electrician i-a dat de cap in final era din spira volanului mai exact banda ruptã.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR