- ionapostol
- OP
- 98 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am urmatoarele simptome: Patineaza ambreiajul cand fac depasiri si trebuie sa accelerez mai tare/brusc.
Am intrebat la un service agreat pe aici unde de altfel am schimbat si amreiajul (kit LUK) acum 65000km) si mi-au spus ca este o problema des intalnita si anume ca volanta este cauza desi in manual este trecut ca nu se schimba...
Ok pana aici dar cand am vazut ca o volanta noua este undeva la 2200-3000 lei ....
Am fost la dezmembrari si am luat o volanta de la un motor cu 100.000km decedat din alte cauze(al meu are 470.000km ). gandindu-ma ca macar cateva zecimi de mm daca are in plus tot e mai buna ca a mea...pret 80 lei.
Am demontat masina....si surpriza volantele aveau exact aceleasi grosimi. (cu ocazia asta am descoperit ca rulmentul de presiune din kit este "made in china" din plastic cu putin metal in zona rulmentului)...alti bani alta distractie.
Intrebarea mea este care sunt specificatiile volantei si a discului de ambreiaj , sub ce grosime minima trebuie inlocuita. Desi am cautat nu am gasit nicaieri vreo informatie.
Va rog ajutati-ma, lucrez intr-un domeniu unde masina este indispensabila...si nu este asigurata de firma.
A doua intrebare este : daca "rectific" 1 mm din suprafata / marginea volantei, cea unde se prinde placa de presiune astfel incat ambreiajul sa fie mai aproape de volanta exista sanse sa o mai duc vreo ...km?
...si daca stiti cuplurile de strangere a suruburilor de la volanta respectiv placa de presiune.
Multumesc
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTL
Ultima modificare făcută de ionapostol la Dum 15 Jul, 2018 3:45 pm, modificat de 2 ori în total
Am urmatoarele simptome: Patineaza ambreiajul cand fac depasiri si trebuie sa accelerez mai tare/brusc.
Am intrebat la un service agreat pe aici unde de altfel am schimbat si amreiajul (kit LUK) acum 65000km) si mi-au spus ca este o problema des intalnita si anume ca volanta este cauza desi in manual este trecut ca nu se schimba...
Ok pana aici dar cand am vazut ca o volanta noua este undeva la 2200-3000 lei ....
Am fost la dezmembrari si am luat o volanta de la un motor cu 100.000km decedat din alte cauze(al meu are 470.000km ). gandindu-ma ca macar cateva zecimi de mm daca are in plus tot e mai buna ca a mea...pret 80 lei.
Am demontat masina....si surpriza volantele aveau exact aceleasi grosimi. (cu ocazia asta am descoperit ca rulmentul de presiune din kit este "made in china" din plastic cu putin metal in zona rulmentului)...alti bani alta distractie.
Intrebarea mea este care sunt specificatiile volantei si a discului de ambreiaj , sub ce grosime minima trebuie inlocuita. Desi am cautat nu am gasit nicaieri vreo informatie.
Va rog ajutati-ma, lucrez intr-un domeniu unde masina este indispensabila...si nu este asigurata de firma.
A doua intrebare este : daca "rectific" 1 mm din suprafata / marginea volantei, cea unde se prinde placa de presiune astfel incat ambreiajul sa fie mai aproape de volanta exista sanse sa o mai duc vreo ...km?
...si daca stiti cuplurile de strangere a suruburilor de la volanta respectiv placa de presiune.
Multumesc
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z17DTL
Ultima modificare făcută de ionapostol la Dum 15 Jul, 2018 3:45 pm, modificat de 2 ori în total
ga bi- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 1.7zdth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2018
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ionapostol
- OP
- 98 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
La masina mea volanta este cu masa simpla si nu, nu este ulei pe acolo, toate componentele erau uscate , atata doar ca atunci cand am demontat volanta si am scos cele 6 suruburi a aparut niste ulei din gaurile respective.Am sters uleiul respectiv dar nu a mai aparut altul din zona simeringului. Dupa cum am mentionat mai sus ambreiajul este aproape nou (65000km) Primul ambreiaj l-am schimbat la 400.000km.
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- ionapostol
- OP
- 98 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
- florinro
- **
- 152 mesaje
- din 13 Nov 2012
- Astra 2008 Z14XEP
- Brasov
florinro
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2012
- Mesaj Privat
- ionapostol
- OP
- 98 mesaje
- din 14 Dec 2008
- Astra 2007 Z17DTL
- Bucuresti
ionapostol
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2008
- Mesaj Privat
Discul este in buna stare dar alta e problema.
Am discutat cu un mecanic bun și mi-a spus cã de vina este placa de presiune de proasta calitate...și a avut dreptate, avea doar cate un rand de arcuri lamelare pe când Sachs are cate doua. Cei de la e.s service unde am montat acest ambreiaj incercau sa mã convingã cã volanta este de vina și nu ambreiajul de proasta calitate pe care m-i l-au recomandat...
De curiozitate m-am uitat unde este produsa...Africa de Sud iar rulmentul de presiune...China. In kit Luk pe care îl recomandã toatã lumea, așa cã aveți grijã ce cumpãrați. Eu acum am cumpãrat rulment original GM 570 lei plus o conductã prin care se conecta la pistonas încã 100 lei și ambreiaj Sachs cu 370.
Am discutat cu un mecanic bun și mi-a spus cã de vina este placa de presiune de proasta calitate...și a avut dreptate, avea doar cate un rand de arcuri lamelare pe când Sachs are cate doua. Cei de la e.s service unde am montat acest ambreiaj incercau sa mã convingã cã volanta este de vina și nu ambreiajul de proasta calitate pe care m-i l-au recomandat...
De curiozitate m-am uitat unde este produsa...Africa de Sud iar rulmentul de presiune...China. In kit Luk pe care îl recomandã toatã lumea, așa cã aveți grijã ce cumpãrați. Eu acum am cumpãrat rulment original GM 570 lei plus o conductã prin care se conecta la pistonas încã 100 lei și ambreiaj Sachs cu 370.