Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Corcodel

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Am un prieten cu un Astra J model 2010 la care dispare antigelul din borcan dupa doar cativa km. Nu stiu efectiv unde dispare. Nu se vede nici o scurgere pe la motor, uleiul e "curat" si nu ii creste nivelul,motorul merge rotund si totusi undeva dispare tot lichidul. O alta observatie ar fi ca pe furtunul de retur din vasul de expansiune se vad cumvin bule de aer atunci cand functioneaza motorul. Efectiv dupa cca 20 -30 km parcursi nu mai ramane nici un pic de antigel in borcan. Unde este posibil sa se duca?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
În camera de ardere. Nu scote fum alb?
  • Corcodel

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu scoate fum alb.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Mai are dpf?
Ar fi o explicație sa nu aibã fum. Dar ar trebui sa se înfunde.
Pe la picioare s-a uitat? Sa nu curg de la calorifer în habitaclu.
Totuși, eu rãmân la prima pãrere: fisura în bloc sau chiulasa și ajunge în camera de ardere și apoi pe evacuare.
  • Corcodel

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Exista vreo posibilitate de diagnoza ca sa afli sigur unde este lipsa de etanseitate?
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
In cel mai fericit caz, trebuie schimbata garnitura de chiuloasa.
Pe acolo dispare antigelul si tot pe acolo baga compresie (bule de aer) in circuitul de racire.
In cel mai rau caz, trebuie schimbata si chiuloasa, daca are fisura in ea!
  • i.bogdan

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ca sa schimbi garnitura de chiulasa trebuie sa aiba fum la pornire... putin probabil sa fie chiulasa sau blocul motor.... eu zic ca trebuie sa fie atent la imbinarile furtunelor...la pompa de apa... pe unde iese antigelul lasa urme
  • ATotan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Pe la pompa de apã am pãțit și eu de mizguia ,acolo, nu se vede am schimbat distributia si a trebuit sã schimb și pompa de apã .
  • Corcodel

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2010 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata !
Intr-un final, dupa lungi cautari a fost gasita buba. Era vorba de locasul in care intra termostatul, care am inteles ca are o imbinare. Acolo exista o fisura pe unde prindea aer si evident pierdea antigel. A fost inlocuita piesa defecta si acum totul este ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR