Eu Gica
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
Buna seara prieteni...revin cu AC-ul de la masina, am schimbat si calculatorul si tot aceeasi problema o am. Nu stiu ce sa mai fac si nimeni nu stie ce are. Sa va reamintesc, imi porneste compresorul si se opreste si iar porneste so tot asa. Totul este schimbat-Radiator-filtru si senzorul de presiune sunt noi. Opel astra g 1.4 benzina 90cp
- Daniel
- ****
- 2,847 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,847
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- AndreiFanOpel
- ***
- 525 mesaje
- din 01 Mai 2015
- Zafira 2006 Z19DT
- Bihor
AndreiFanOpel
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2015
- Mesaj Privat
Eu Gica
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,735 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,735
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eu Gica
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
Anul trecut am avuta aceeasi problema la G-ul fiului meu si am gasit mufa de la senzorul de presiune de pe radiatorul de AC oxidata. Am descoperit acest lucru urmarind pe tester presiunea in instalatie si am vazut ca atunci cand functiona compresorul, aceasta era mare, iar cand se oprea scadea brusc.Rezolvarea a fost spray-ul de contact.
Anul asta a avut aceleasi simptome, dar de data asta am gasit un fir intrerupt la mufa de alimentare a compresorului. Am descoperit foarte usor cand am observat ca ventilatorul functiona iar compresorul nu cupla. Am miscat de firele de la mufa si am observat ca cupleaza, iar cand am dat drumul la fire, a decuplat.
Poate este si la tine una dintre aceste probleme. Te rog sa verifici si aceste aspecte.
Anul asta a avut aceleasi simptome, dar de data asta am gasit un fir intrerupt la mufa de alimentare a compresorului. Am descoperit foarte usor cand am observat ca ventilatorul functiona iar compresorul nu cupla. Am miscat de firele de la mufa si am observat ca cupleaza, iar cand am dat drumul la fire, a decuplat.
Poate este si la tine una dintre aceste probleme. Te rog sa verifici si aceste aspecte.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
1. dupa schema electrica de la astra g, compresorul este comandat de catre ecm care depinde la rindul lui de ecu, exact pe partea de compresor.
daca ai schimbat doar unul dintre calculatoare (ori ecm ori ecu ) e posibil sa se mentina problema din cauza calc pe care nu l-ai schimbat.
2. pe schema de care vorbesc, firul de masa care duce la compresor si la ventilator este figurat ca fiind legat la aceeasi masa, eu as verifica sa faca masa bine astea doua - eventual da o masa separata in cuplele lor (firele sint maro).
fa treaba asta ca e cea mai simpla dintre toate - si eu sint de parere ca e o problema de contacte imperfecte, singura chestie care le leaga pe amindoua mi se pare asta.
3. verifica si siguranta F39 (5 A) sa fie bine infipta in locasul ei , sa faca bine contact, firele care vin si pleaca din sig sa faca bine contact pe spatele tabloului - siguranta asta controleaza o parte din ecm, responsabila cu compresorul.
4. verifica cuplele x63 si x64 de la ecm sa aiba contacte bune si sa nu fie fire intrerupte sau pini indoiti.
1. dupa schema electrica de la astra g, compresorul este comandat de catre ecm care depinde la rindul lui de ecu, exact pe partea de compresor.
daca ai schimbat doar unul dintre calculatoare (ori ecm ori ecu ) e posibil sa se mentina problema din cauza calc pe care nu l-ai schimbat.
2. pe schema de care vorbesc, firul de masa care duce la compresor si la ventilator este figurat ca fiind legat la aceeasi masa, eu as verifica sa faca masa bine astea doua - eventual da o masa separata in cuplele lor (firele sint maro).
fa treaba asta ca e cea mai simpla dintre toate - si eu sint de parere ca e o problema de contacte imperfecte, singura chestie care le leaga pe amindoua mi se pare asta.
3. verifica si siguranta F39 (5 A) sa fie bine infipta in locasul ei , sa faca bine contact, firele care vin si pleaca din sig sa faca bine contact pe spatele tabloului - siguranta asta controleaza o parte din ecm, responsabila cu compresorul.
4. verifica cuplele x63 si x64 de la ecm sa aiba contacte bune si sa nu fie fire intrerupte sau pini indoiti.
Eu Gica
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2018
- Mesaj Privat