- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Mikyboy îți dau dreptate..depunerile alea unsuroase nu reușesc nici sparyurile dedicate sa facã cv daca nu o râcâi cu ceva.Am vazut un clip pe net unde ardeau depunerile dintr o admisie cu flacãrã si abia sau uscat..tot a trebuit sa racaie cu ceva.la mine am gasit concret,un pic de funigine de pe turbina pe furtun admisie,furtunurile egr decolmatate,avea un strat de 2cm acum 2ani,admisia nu am verificat-o înainte,deci evoluția ei nu o stiu.Trage mai frumos sub 2000rpm,si nu e vreun efect placebo,am postat pe yoitube un clip O.V.1.9CDTI-120CP(demaraj 60-100in tr a3a,aprox 6secunde)Admisia e murdarã doar un pic,sunt totuși 130de mii in care nu am facut nimic pt curãțarea ei si nici nu am de gând sã o demontez,depunerile alea nu afecteazã deloc admisia cu aer,spre supape e curat,deci nu se prelinge mizeria spre supape.Daca vrei sa faci ce trebuie,vb la general,cureti mecanic ce trebuie si dupã,in functie de depuneri o duci la o decarbomizare.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
acum este posibil sa traga un pic mai bine ca s-a mai curatat putin catalizatorul in special (cresterea temperaturii de functionare la asta duce) dar in scurt timp si fara sa realizezi (doar circuli zilnic cu ea si scaderea este liniara in fiecare zi cate putin) va ajunge iar la ce a fost inainte...
acelasi efect il poti testa si simti imediat dupa ce faci revizia la ulei si filtre. cand pui filtrul de aer curat si ulei proaspat cu filtrele de ulei si motorina schimbate o sa vezi ca ai acelasi comportament. restul asa cum scri si tu este frectie la picior de lemn.
eu am curatat multe admisii dar mecanic si cu substante si cu periuta de dinti in unele locuri si dupa 1 an erau aproape la fel... tine si de sofer si cum este folosita masina dar mai mult de combustibilul nostru prost.
acelasi efect il poti testa si simti imediat dupa ce faci revizia la ulei si filtre. cand pui filtrul de aer curat si ulei proaspat cu filtrele de ulei si motorina schimbate o sa vezi ca ai acelasi comportament. restul asa cum scri si tu este frectie la picior de lemn.
eu am curatat multe admisii dar mecanic si cu substante si cu periuta de dinti in unele locuri si dupa 1 an erau aproape la fel... tine si de sofer si cum este folosita masina dar mai mult de combustibilul nostru prost.
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Mersul cu turatia peste 2000rpm,schimarea vitezelor la turatia potrivita(2800-3000rpm cu temperatura motorului peste 80° ),turarea motorului la 4000rpm si lasat in frana de motor pana la 2000rpm si repetat procedura duce la reducerea acumularii de depuneri.Eu am bãgat doar motorinã ieftina pt ca am auzit ca cea aditivata ar fi prea uscatã(am vazut informatia asta in mass media),90%din aceeasi benzinarie ,foarte rar aditivata,nu cred ca am bãgat 100l in 130de mii.M am documentat mult cum trebuie mers cu un diesel dupa ce am trecut de la 1.4mpi la 1.9cdti,sunt si pasionat de domeniul auto.Traseul meu extraurban imi permite sa o tin pe la 2300rpm cu a3a,doar in oras o țin pe la 1700-1800rpm cu a3a.Doar nu o sa merg cu a2a la 2500rpm,asta e setarea cutiei de viteze.La 60cu a3a am 2100rpm.Uneori o mai turez si de pe la 1300-1400rpm(evitand surge-ul turbinei si vibratiile excesive)cu 40k/h,nu imi place socul produs de trecerea in tr a2a,aºa ca rãmân in a3a.Oricat as tine o din ambreiaj tot nu pot evita socul,ãsta e motivul pt care am kit-ul ambreiaj aproape la fel ca la 80de mii,cand am luat-o.Singurul lucru de care imi e teama,sa nu uzeze volanta si rulmentul,e ca am tampoanele motor cam uzate de frana de motor utilizatã permanent,totusi la turatii reduse 1200-1300rpm.Revenind la subiect😆decarbomizarea e ok dacã o faceti dupa o curãțare mecanicã.Aveti grija totusi la mecanici,e jale cu...unii dintre ei..Noul trend..îți stricã masina prin diverse tertipuri..îți suflã mizeria din filtru aer fãrã sa acopere admisia,sterge capacul motor fara busonul ulei samd..Mecanicã fiabilã va doresc😉si multã atenție!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Florin20
- OP
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Oare hidrogenul odata ajuns in camera de ardere nu se combina cu oxigenul si cand face "boom" rezulta apa?
Practic aceasta curatare este in final facuta efectiv de vaporii de apa, adica de abur.
Vad ca circula pe YouTube ideea decarbonizarii folosind doar apa.
La prima vedere pare o prostie, sa torni apa in admisie, dar stiu ca aburul are putere mare de curatare si folosind apa cu masura nu vad cu ce ar diferi de asa-zisa metoda cu hidrogen.
In final tot la apa ajungi, acum depinde daca vrei, cu bani sau fara.
Treaba decarbonizarii cu apa a plecat de la observatia ca la motoarele cu probleme la garnitura de chiuloasa, cilindrii in care intra lichid de racire sunt mai curati decat restul, deci aburul ii cam curata.
Practic aceasta curatare este in final facuta efectiv de vaporii de apa, adica de abur.
Vad ca circula pe YouTube ideea decarbonizarii folosind doar apa.
La prima vedere pare o prostie, sa torni apa in admisie, dar stiu ca aburul are putere mare de curatare si folosind apa cu masura nu vad cu ce ar diferi de asa-zisa metoda cu hidrogen.
In final tot la apa ajungi, acum depinde daca vrei, cu bani sau fara.
Treaba decarbonizarii cu apa a plecat de la observatia ca la motoarele cu probleme la garnitura de chiuloasa, cilindrii in care intra lichid de racire sunt mai curati decat restul, deci aburul ii cam curata.
victor71
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2017
- Mesaj Privat
Florin20 a scris:Ce pãreri aveți de procedura asta.Eu am facut o si pot spune ca masina porneste la o zi dupã...ca un pompã duza (la sfert de cheie),lucru care nu se întâmpla inainte.având in vedere ca pe parcursul celor 130 d mii fãcuți in 8 ani..nu am curãțat nimic la motor si motorina am bagat doar cea mai ieftina.Astept rãspunsuri de la voi.Numai bine.
Am citit toate parerile voastre indiferent de raspunsuri. Si eu am facut 2 asemenea procedee la interval de 1 luna ( nu afecteaza cu nimic motorul ... doar portofelul ), si cred ca pot sa va spun parerea mea concreta si exacta despre procedura : am un bertone z22se benzina 16 valve si consuma ulei suficient de enervant incat am ajuns sa fac de 2 ori procedura pentru o eficienta sporita in speranta ca supapele si scaunele sa se curete in asa hal incat sa reduca consumul si noxele. Bun! acum 3 saptamani am avut ghinionul sa se fisureze chiuloasa, deci necesar un RK la motor care nu e chiar ieftin ( nu am dorit sa imi inlocuiesc motorul deoarece avand 15-16 ani generatia asta de motoare cam toate sunt invechite si surprizele pot aparea ), deci de la cuzineti pana la semeringurile de supape tot sa inlocuit. Eram foarte curios de chiuloasa cand a trebuit sa o demontam, sa vad efectele decarbonizarii si ......................... ea arata incredibil de cocsata cu depuneri suficiente pe supape si langa ( am sa urc cateva poze dupa ce o aduc de la mecanic ), rezultatul efectului intristandu-ma stiind ca in total ptr 2 proceduri cu drumurile am cheltuit 600 lei. Bun! Printre randuri incerc sa ma exprim ca ASEMENEA PROCEDURA NU E DELOC BENEFICA MOTORULUI, repet : MOTORULUI nu anexelor, deoarece am constatat dupa desfacerea lui la un interval destul de scurt ca e numai apa de ploaie sau eventual e eficient altor categorii de piese cum ar fi evacuari filtre de particule etc. Va intreb; a mai desfacut careva motorul intamplator dupa decarbonizare? daca nu, atunci stimati colegi, daca se simte diferit pedala sau raspunde mai prompt ptr o perioada scurta, asta nu inseamna ca face minuni. Eu m-am concretizat ca efectul e SUPERFICIAL. Da! o decarbonizare eficienta e valabila motoarelor noi ( depinde de ce uleiuri se pune si conbustibil ). Nu incerc sa fac reclma negativa firmelor care se ocupa cu asa ceva, ci doar sa ma exprim prin concret ca efectul e total NEGATIV in comparatie cu ce se spune in momentul inceperii procedurii. parerea mea : DACA VREI UN MOTOR CURAT PE INTERIOR IN TOTALITATE, trebuie facuta " DECARBONIZAREA" MECANIC, adica daca esti bazat sa il desfaci ori la un mecanic priceput sa cheltui niste bani cu folos, cred ca e SINGURA SOLUTIE. Sa aveti cu totii sanatate si repet : e doar parerea mea!
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
victor71
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2017
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Auzisem ca baietii cu decarbonizarea ofera bonus si o pereche de magneti care se pun pe conducta de alimentare pentru alinierea moleculelor de carburant fiind stiut faptul ca bine aranjate in camera de ardere scade consumul cu 20 % si creste puterea cu 30 , . Daca ati sti voi cate camioane de supape am curatat la viata mea ,incepand cu peria de sarma si ajungand pana la cuva cu utrasunete si solutii inventate ,testate si imbunatatite de 10 ani incoace si tot unele stau la curatat intre 8 ore si 2 zile chiar n-ati crede toate bazaconiile astea. Folosind vaporii de apa condenseaza in evacuare si trecand prin catalizator curata canalele foarte fine din ceramica ,adica desfunda putin evacuarea si cam atat,in concluzie nu se merita ,eu de banii aia as verific injectoarele care sigur dupa un numar de km. o iau pe aratura asta ca sa dau banii cu folos.Sa vezi atunci ,pornire,repriza,consum,mai putin fum,mai putin zgomot,mai putine noxe......daca ai injectie Delphi mai putine pistoane topite.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Oare de ce sunt oamenii atat de naivi, creduli si superficiali?🤔
Oameni buni, nu v-ati saturat de reclamele mincinoase?
Nu observati ca zilnic, prin reclame mincinoase, sunt promovate produse care fac minuni?
Eu zic sa treceti prin filtrul gandirii informatiile pe care le primiti si sa va indoiti de veridicitatea celor care spun ca anumite produse "fac minuni", pur si simplu........
Oameni buni, nu v-ati saturat de reclamele mincinoase?
Nu observati ca zilnic, prin reclame mincinoase, sunt promovate produse care fac minuni?
Eu zic sa treceti prin filtrul gandirii informatiile pe care le primiti si sa va indoiti de veridicitatea celor care spun ca anumite produse "fac minuni", pur si simplu........
victor71
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2017
- Mesaj Privat
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
xcuseme a scris:Pai daca asa arata dupa procedura, nu mi se pare deloc curata. Da, nu e colmatata, dar cred ca mai mult au ajutat cei 60km de cox facuti ulterior.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
Daca ai curatat vreodata cu manuta ta un EGR sau galerie de admisie pline de mazga, cred ca stii cata munca e acolo de facut ca sa le aduci la metal curat. Ma indoiesc ca asemenea procedura poate face minuni.
Oare curata asa ceva?
victor71
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2017
- Mesaj Privat
never! cum sa curete ditamai depunerea aia, abia se curata cu mana si atunci insistand .... da, am curatat si egr si baie de ulei si chiuloasa si capac chiuloasa toate astea cu manutza, benzina, pensula, surubelnita mai latutza etc. si multa rabdare. am incercat mereu metode mai simple ba la curatire motor interior ba artificii mai simple ce sa nu necesite demontari ... singura metoda care da randament 100% e operatia facuta manual, restul sunt apa de ploaie sau prosteala.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
victor71
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2017
- Mesaj Privat
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
victor71
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2017
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
|