Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai rau e cand plec de pe loc. Cu cat apesi mai mult acceleratia cu atat intarzierea creste. Bosch car service, Di bass. opel gtt, erebus, radacini, nu m-au putut ajuta deoarece nu mai au soft-ul pt. frontera A din '96, motor X22XE.
Stie cineva un service sau un mecanic (mecanic adevarat, care stie pricipiul de functionare a unui astfel de motor si poate intui o problema si fara laptop - asa cum cunosteam de altfel, dar a plecat din tara) care m-ar putea ajuta.
Multumesc.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Aveti dreptate celor de la reprazentante li s-a inlocuit singurul neuron cu un cip..la care nu se mai gaseste soft motiv pentru care nu mai stiu decat motoare fabricate dupa 2007 eventual. Diagnosticarea se poate face sigur si cu echipament Bosch dar trebuie sa vorbesc inainte cu mecanicul daca a mai facut asta pe tipul respectiv de motor. Daca aveti parcurs cu masina mai mult de 50.000 km. mai mult ca sigur lipsa de benzina se poate datora si injectoarelor.Sfatul meu este sa evitati cu desavarsire curatarea lor cu aditivi indiferent de marca deoarece riscati infundarea lor definitiva.O diagnoza care este posibila totusi poate face lumina si asupra altor parametrii in functionarea motorului,verificarea injectoarelor si curatarea lor cu ultrasunete,schimb filtru combustibil,verificare aprindere fise +bujii asa ca nu ar trebui sa fie ceva foarte complicat.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Abia astazi am citit raspunsul d-voastra (no comment). Masina are 105000 km; cei de la opel au curatat injectoarele cu ultrasunete: nimic, au schimbat calculatorul: nimic. Se pare ca problema este totusi din avans. Se pare ca nu lucreaza sau lucreaza defectuos (constatare facuta de un liber profesionist fara ocupatie, dar care a gandit logic 5 minute, dupa ce a testat masina) . Dar lipsa soft-ului.... ce sa fac?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Azi am citit raspunsul,e interesant simptomul poate fi si avansul,dar la genul asta de motoare trecerea din regimul de relanti in cel de sarcina poate fi intarziat si de functionarea cu intarzaiere datorita mizeriei acumulate sau chiar defectarea electrovalvei de relanti.Posibile neetansietati,ceva aer fals dupa debitmetru,odata ce spuneti ca pe aprindere si alimentare cu benzina e totul ok.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Incep sa cred ca e intradevar avansul. Pana la 2000 - 2500 ture merge foarte prost, dar dupa ce trece de 2500 incepe sa se accelereze normal; se simte puterea motorului (atata cat are el!).
Recent i-am montat GPL si am constatat ca la anumite regimuri de turatie da rateuri in admisie ceea ce ma duce tot la avans. Circiutul de aer este etans (l-am verificat). Am cautat electrovalva care comanda relanti-ul, dar este montata intr-o pozitie imposibila; abia am vazut-o intr-o oglinda cu lanterna (asta daca am identificat-o corect). O sa incerc sa o demontez sa o curat sa vedem daca se schimba ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR