Astazi cand am ridicat capota am observat ca se scurge lichid pe la imbinarea conductei de ac in partea dreapta fata.
Simptome.
Cand ac-ul este pornit si motorul este cald oscileaza usor la relanti, iar cand opresc ac-ul relanti-ul e stabil.
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Daca se scurge lichid, inseamna ca nu mai raceste deloc.
Asa e?
Nu e condens?
Cu AC pornit este si electroventilatorul pornit si la ralanti, motorul nu mai merge atat de rotund ca atunci cand AC este Off.
Racirea functioneaza.
Dar pana acum nu am observat sa curga pe acolo.
Condensul curge pe sub masina din ce am observat si nu pe la imbinarea respectiva.
Se mai poate forma condens pe țeavã.
E uleioasa pata? Dupã ce oprești mașina, se usucã în zona respectiva?
În funcție de rãspunsul tãu, ne putem gândi la scurgere din instalație sau la condens.
Pata nu e uleioasa.
Dupa ce opresc masina se usuca zona respectiva.
Am verificat si azi si am obsevat apa de la imbinare conductei pana sus la mufarea furtunului in teava.
Se observa apa si pe caroserie sub teava.
Parca e prea multa apa in zona aceea ca se observa picaturi si sub masina in partea dreapta fata.
Sa fie teava fisurata la imbinarea furtunului?
criste a scris:Pata nu e uleioasa.
Dupa ce opresc masina se usuca zona respectiva.
Am verificat si azi si am obsevat apa de la imbinare conductei pana sus la mufarea furtunului in teava.
Se observa apa si pe caroserie sub teava.
Parca e prea multa apa in zona aceea ca se observa picaturi si sub masina in partea dreapta fata.
Sa fie teava fisurata la imbinarea furtunului?
Dupa ce ai spus tot ceea ce ai spus, ma asteptam sa inchei cu: "m-am convins, este condens".
Dar tu mergi in continuare pe ideea de fisura si de scurgeri...................... 😕
Prin aceasta optiune poti inchide reclamele dintre mesaje pentru a imbunatati experienta pe forum.
Optiunea poate fi activata de 99 ori pe zi, la libera alegere, cate 60 minute per sesiune.
Optiunea este in faza experimentala si este disponibila doar utilizatorilor autentificati.
Apreciem orice fel de feedback.
Site-ul clubopel.com și partenerii noștri folosesc cookies pentru a vă putea oferi informațiile și serviciile pe care le doriți și, în unele cazuri, pentru a personaliza experiența online.
Puteți seta ce cookies acceptați, pe care nu și puteți schimba aceste setări oricând accesând opțiunea 'Setări cookie' disponibilă în toate paginile site-ului.
Cookie-uri necesare funcționării site-ului
Dacă blocați aceste cookies nu mai puteți folosi site-ul clubopel.com în mod corespunzător, funcționarea lui fiind afectată.
Cookie-uri pentru publicitate netargetată - se asigură doar că nu primiți aceeași reclamă mereu. Nu sunt stocate sau transmise date personale. Pentru reclamele servite prin Google aveți detalii suplimentare aici
Cookie-uri pentru monitorizare traficului în mod anonim, care ne permit să știm câți utilizatori accesează clubopel.com și care sunt paginile vizitate. Pentru detalii: Google Analytics.
Reclame care v-ar putea interesa
Aceste cookies personalizează reclamele în funcție de locul de unde vizitati
site-ul și interesele manifestate până acum, astfel încât să aveți reclame relevante.
Blocarea acestui tip de cookies nu oprește reclamele, în schimb v-ar putea oferi anunțuri care să nu vă intereseze.
Demografice
Pentru a vă cunoște mai bine, sunt stocate cookies care ajută serviciile de monitorizare a traficului să
rețina sexul, orașul, categoria de vârstă sau alte detalii care ar putea determina pe viitor conținut
relevant și o politică editorială care să corespundă așteptărilor vizitatorilor noștri prin serviciul
oferit de Google Analytics.