- george-dani
- OP
- 1 mesaje
- din 27 Mai 2018
- Vectra 1997
- Suceava
george-dani
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2018
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1997
Cod motorb:
Buna !Am un opel vectra b 1.8 benzina din 1997 masinuta este cam veche dar pana acum si-a facut treaba si nu m-a dezamagit.Acum problema e urmatoarea,daca vreau sa plec cu ea trebuie sa ii dau o pornire care o ia cam din a 3-a incercare sa o las sa mearga vreo 10 min dupa care pot pleca cu ea la drum .altfel ma duce din suturi vreo 50-100 de metri si deodata parca se desfunda ceva si incepe sa mearga bine.Motorul nu mai are putere de exemplu la depasiri nu ma ajuta deloc. daca dau sa accelerez un pic motorul se tureaza ajunge si la 3000 de turatii dar in loc sa se accelereze ma incetineste si parca se inneaca.cand o pornesc se simte un miros de benzina foarte puternic si martorul check engine imi sta mereu aprins in bord.Am fost pe la mecanici cu ea si mi-au schimbat asa ,o data au zis ca e pompa de benzina am schimbat-o rezultat ..nimic apoi au zis ca e sonda lambda am schimbat-o rezultat...nimic,apoi ca sunt bujiile si bobina le-am schimbat si pe alea rezultat..nimic .Am schimbat pana si garnitura de la motor .Nu stiu ori nu sunt capabili mecanicii ca am fost la vreo 5 din care 3 cu service autorizat si cu aparatura de diagnoza si nimic..parca are ceva imposibil masina
asta.Imi poate spune cineva care a mai intampinat probleme de genul asta ce ar putea fi?Uleiul e bun are schimbul facut la timp,distributia la fel oare ce ar putea fi?Va multumesc anticipat pentru ajutor!
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 1997
Cod motorb:
Buna !Am un opel vectra b 1.8 benzina din 1997 masinuta este cam veche dar pana acum si-a facut treaba si nu m-a dezamagit.Acum problema e urmatoarea,daca vreau sa plec cu ea trebuie sa ii dau o pornire care o ia cam din a 3-a incercare sa o las sa mearga vreo 10 min dupa care pot pleca cu ea la drum .altfel ma duce din suturi vreo 50-100 de metri si deodata parca se desfunda ceva si incepe sa mearga bine.Motorul nu mai are putere de exemplu la depasiri nu ma ajuta deloc. daca dau sa accelerez un pic motorul se tureaza ajunge si la 3000 de turatii dar in loc sa se accelereze ma incetineste si parca se inneaca.cand o pornesc se simte un miros de benzina foarte puternic si martorul check engine imi sta mereu aprins in bord.Am fost pe la mecanici cu ea si mi-au schimbat asa ,o data au zis ca e pompa de benzina am schimbat-o rezultat ..nimic apoi au zis ca e sonda lambda am schimbat-o rezultat...nimic,apoi ca sunt bujiile si bobina le-am schimbat si pe alea rezultat..nimic .Am schimbat pana si garnitura de la motor .Nu stiu ori nu sunt capabili mecanicii ca am fost la vreo 5 din care 3 cu service autorizat si cu aparatura de diagnoza si nimic..parca are ceva imposibil masina
asta.Imi poate spune cineva care a mai intampinat probleme de genul asta ce ar putea fi?Uleiul e bun are schimbul facut la timp,distributia la fel oare ce ar putea fi?Va multumesc anticipat pentru ajutor!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Prin aprinderea martorului,calculatorul comunica adevarata cauza a functionarii anormale.Pentru a elimina posibilitate de a avea catalizatorul colmatat(infundat),se poate porni de proba motorul,cu sonda lambda 1,demontata.Catalizator colmatat-functionare corecta,catalizator functional-functionare identica cum era si inainte. Corect ar fi sa se supravegheze semnalul sondei lambda,care informeaza despre starea amestecului(bogat/sarac),mirosul puternic de benzina indica un amestec bogat(cu cauze specifice) sau o problema pe aprindere.Asemenea spete fac diferenta intre adevaratii meseriasi si cei care se considera meseriasi.Cel care va depista problemele reale si va remedia situatia,poate fi considerat meserias!