FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
Salutare , nu am cunostinte mecanice sa pot explica mai bine .
Am plecat de langa bloc pt urgenta la farmacie 3 statii de masina aproximativ .
, am oprit la farmacie , cumparat ce trebuia ..dau cheie si incepe shoul.
Dau la cheie sa porneasca si incepe in bord dreapta sa se aprinda mororul + masina .,, + ritmul muzical al carburatorului + 2 relee din panoul mare dreapta jos . , ramane clipind doar motorul si zgomotul ritmic cand si cand mai apare in bord martor masina + ulei
Alternatorul se invarte fara probleme , benzina este , ulei este ..
Va rog sa-mi spuneti daca pot face ceva sa-mi aduc masina acasa (langa bloc ) .. daca pot rezolva eu problema tinand cont ca este duminica si mai urmeaza 1 zi libera luni Rusaliile . Va multumesc anticipat
Sau cineva in sector 3 pe langa piata Titan sa ma ajute sa rezolv problema contra cost.
Am plecat de langa bloc pt urgenta la farmacie 3 statii de masina aproximativ .
, am oprit la farmacie , cumparat ce trebuia ..dau cheie si incepe shoul.
Dau la cheie sa porneasca si incepe in bord dreapta sa se aprinda mororul + masina .,, + ritmul muzical al carburatorului + 2 relee din panoul mare dreapta jos . , ramane clipind doar motorul si zgomotul ritmic cand si cand mai apare in bord martor masina + ulei
Alternatorul se invarte fara probleme , benzina este , ulei este ..
Va rog sa-mi spuneti daca pot face ceva sa-mi aduc masina acasa (langa bloc ) .. daca pot rezolva eu problema tinand cont ca este duminica si mai urmeaza 1 zi libera luni Rusaliile . Va multumesc anticipat
Sau cineva in sector 3 pe langa piata Titan sa ma ajute sa rezolv problema contra cost.
- pyanystul
- **
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
- lupan bogdan
- **
- 233 mesaje
- din 18 Mar 2016
- Astra 2004 Z14xep
- Brasov
lupan bogdan
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2016
- Mesaj Privat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
releul mov este comandat in pinul 6 de ecu cu masa (pe un fir maro cu negru) iar in pinul 4 al lui vine plus din sig f45 de 30A.
plusul de forta il ai in pinul 2 si plecarea pe pinul 8. daca ai plus in 4 ai si in 2, ca sint alimentate din acelasi loc.
releul asta il comanda pe cel verde si in acelasi timp alimenteaza prin sig f32 de 5A "engine sensors and components" conform schemei de la corsa c,( sper sa ma fi uitat bine).
Vezi ce gasesti si posteaza.
daca nu ai comanda din ecu trebuie vazut de ce.
plusul de forta il ai in pinul 2 si plecarea pe pinul 8. daca ai plus in 4 ai si in 2, ca sint alimentate din acelasi loc.
releul asta il comanda pe cel verde si in acelasi timp alimenteaza prin sig f32 de 5A "engine sensors and components" conform schemei de la corsa c,( sper sa ma fi uitat bine).
Vezi ce gasesti si posteaza.
daca nu ai comanda din ecu trebuie vazut de ce.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
Am verificat toate sigurantele din acel panou ( toate bune ) ., am gasit si cele 3 fire ( masa cred ) toate fara pic de rugina si stranse bine ., am deconectat bateria 30 min =( nici o diferenta ) ., am pus alta baterie mai mare ca amperi ( la fel ) nu am oxidat vreun pic contactul baterie fire alimentare masina .
Nu am facut masuratori pt. ca sunt // si ma uit ca in calendar pe acolo
A venit al meu frate cu o interfata OBD 2 si aplicatie pe telefon cea cu soft sau varianta 1.5 se facea legatura intre tel-OBD dar nu se putea conecta la calculatorul masinii . A incercat vreo 3 ore cu mai multe variante de soft . la el la masina se conecta corect ..la mine nu . ,
Am incercat noi varianta gresita de conectare ? E defect comp masinii ? banuiesc ca este vorba de ECU aceasta este prescurtarea ?
Ma repet ..daca este cineva din bucuresti si poate veni cu altceva ce poate citi / platesc deplasarea + manopera ... pot lasa un nr de tel pt contact aici ? masina se afla pe langa Policlinica Titan ca zona .
https://youtube.com/watch?v=1SSrBQAzpvM
Nu am facut masuratori pt. ca sunt // si ma uit ca in calendar pe acolo
A venit al meu frate cu o interfata OBD 2 si aplicatie pe telefon cea cu soft sau varianta 1.5 se facea legatura intre tel-OBD dar nu se putea conecta la calculatorul masinii . A incercat vreo 3 ore cu mai multe variante de soft . la el la masina se conecta corect ..la mine nu . ,
Am incercat noi varianta gresita de conectare ? E defect comp masinii ? banuiesc ca este vorba de ECU aceasta este prescurtarea ?
Ma repet ..daca este cineva din bucuresti si poate veni cu altceva ce poate citi / platesc deplasarea + manopera ... pot lasa un nr de tel pt contact aici ? masina se afla pe langa Policlinica Titan ca zona .
https://youtube.com/watch?v=1SSrBQAzpvM
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
si eu sint de parerea colegului @dancuciureanu, as zice ecu defect, totusi verifica macar mufele de la ecu sa fie bine infipte, eventual fa rost de un ecu bun de la dezmembrari, macar de proba, si le zici ca daca e de acolo il iei pe ala pe care il probezi.
cum am zis, dupa mine, conform si cu schema, releul mov are comanda pe minus din ecu si el este cel care trimite plusul de comanda releului verde (dela pompa de combustibil).
ecu-ul cu probleme face sa nu se conecteze cu interfata, de aceea pe cealalta masina se conecteaza si pe a ta nu.
daca gresesc rog colegii sa ma corecteze.
cum am zis, dupa mine, conform si cu schema, releul mov are comanda pe minus din ecu si el este cel care trimite plusul de comanda releului verde (dela pompa de combustibil).
ecu-ul cu probleme face sa nu se conecteze cu interfata, de aceea pe cealalta masina se conecteaza si pe a ta nu.
daca gresesc rog colegii sa ma corecteze.
- ICirstea329
- *
- 5 mesaje
- din 17 Feb 2018
- Corsa 2001 Zxe
- Arges
ICirstea329
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Zxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2018
- Mesaj Privat
Am luat un opel corsa c 1,2 zxe 2001 la mina a doua doua drumuri am facut cu el si m a lasat chiar in garaj ,cind am ajuns acasa am oprit motorul si dupa un minut am vrut sa l mai pornesc odata si nu a mai pornit deloc,nu stiu din ce sa fie...ca doar l am oprit eu motorul..se ducea bobina la ultima oprire?... am desfacut capacul la culbutori si am gasit sariti culbutorii...unul intr o parte...altu in alta parte din locasul de la supapele de pe butoiase ce numai sunt in presiune...sa fie sarita de la punct distributia ca afecteaza si aprinderea...nu am nici scinteie la bujii...am luat o bobina de inductie prin comanda on line...si tot asa...sa nu fie bune bobinele..?
- ICirstea329
- *
- 5 mesaje
- din 17 Feb 2018
- Corsa 2001 Zxe
- Arges
ICirstea329
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Zxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2018
- Mesaj Privat
- ICirstea329
- *
- 5 mesaje
- din 17 Feb 2018
- Corsa 2001 Zxe
- Arges
ICirstea329
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Zxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2018
- Mesaj Privat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
Atunci sa rezolvat cu un reset eroare curent slab in baterie ..asa mi-a zis cel care a venit cu un aparat profesional. am mers bine pana cand a cedat bateria .
Acum a venit iarna cu si mai multe probleme :
1 Era de asteptat sa nu ma mai duca bateria - cumparat si schimbat cu Varta C14 black
2 Din o mica lipsa de bani a fost prima data cand am circulat 2 zile drumuri scurte pe galben la benzina in aproape 5 ani de cand am masina .so fi dereglat ceva ?
3 Porneste foarte greu din a 2-3-5 a cheie lunga si daca vreau sa calc acceleratia moare ..urca ea relantiul pana pe la 1200 -1300 turatii si dupa ce se incalzeste un pic scade relatiul . si ca sa merg cu masina trebuie sa astept 15-25 minunte in functie de temp de afara sa urce apa vazuta la ceas la 80 grade ..doar asa cand calc acceleratia nu mai moare si merge normal .
4 Am curatat carburatorul ( luceste inauntru) si capacul de pastic cel de intrare aer + schimbat filtrul de aer. nici o schimbare in bine , la fel face la pornire si e ok dupa 80 grade
5 Am cumparat bujii noi Bosch cele cu 4 electozi , am cerut in mod expres vanzatorului sa fie 0.9-1 maxim . aceste bujii pe unele site erau 1 pe altele 1,1 am vazut abia cand am ajuns acasa ..inca nu le-am schimbat astept sf de sapt poate o sa fie un pic mai cald .
Mai pot face eu personal , sa verific sau sa schimb ?
Va rog si Va multumesc anticipat
Acum a venit iarna cu si mai multe probleme :
1 Era de asteptat sa nu ma mai duca bateria - cumparat si schimbat cu Varta C14 black
2 Din o mica lipsa de bani a fost prima data cand am circulat 2 zile drumuri scurte pe galben la benzina in aproape 5 ani de cand am masina .so fi dereglat ceva ?
3 Porneste foarte greu din a 2-3-5 a cheie lunga si daca vreau sa calc acceleratia moare ..urca ea relantiul pana pe la 1200 -1300 turatii si dupa ce se incalzeste un pic scade relatiul . si ca sa merg cu masina trebuie sa astept 15-25 minunte in functie de temp de afara sa urce apa vazuta la ceas la 80 grade ..doar asa cand calc acceleratia nu mai moare si merge normal .
4 Am curatat carburatorul ( luceste inauntru) si capacul de pastic cel de intrare aer + schimbat filtrul de aer. nici o schimbare in bine , la fel face la pornire si e ok dupa 80 grade
5 Am cumparat bujii noi Bosch cele cu 4 electozi , am cerut in mod expres vanzatorului sa fie 0.9-1 maxim . aceste bujii pe unele site erau 1 pe altele 1,1 am vazut abia cand am ajuns acasa ..inca nu le-am schimbat astept sf de sapt poate o sa fie un pic mai cald .
Mai pot face eu personal , sa verific sau sa schimb ?
Va rog si Va multumesc anticipat
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
de 2 zile citesc si caut ceva legat de o piesa termica .. personal am ajuns la concluzia ca a mers bine pe timp cu + grade afara .. dupa mintea mea nu mi sa dat diagnostic corect sau complet cand a venit cu interfata si a sters nus ce ma vrajit ..si defectul a ramas pan la sezon rece.
Daca ma poate indruma cineva ce sa caut piesa cu defect termic m-ar ajuta foarte mult. Multumesc
Daca ma poate indruma cineva ce sa caut piesa cu defect termic m-ar ajuta foarte mult. Multumesc
FlorinZ
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2015
- Mesaj Privat
Masina ne pornita de vreo 5 zile a pornit la prima cheie. Dupa 15 sec am acelerat usor sa vad daca se opreste motorul si nici o problema . Am lasat-o sa merga cat am dezapezit masina si dupa vreo 3-4 min mers la relantiu a avut o scadere de jumate secunda de am zis ca se opreste . Am intrat in masina sa turez usor si au revenit problemele daca truam motorul se gatuia sa se opreasca si se aprindeau martorii in bord motor si masina service .. Am lasat sa merga la relantiu mai mult pana a ajuns temperatura la apa 80 grade si au disparut problemele'' . Chiar nu poate sa-mi dea nimeni nici o parere fara sa chem pe cineva cu diagnoza sa-mi stearga nus ce eroare si dupa un timp sa faca la fel...si nu am rezolvat nimic .de cat sa platesc degeaba . ?