Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • GPirvu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: Martor masina + cheita nu pleaca turbina (nu se tureaza) , revine totul la normal dupa repornire motor dupa 10 km

Cod(uri) eroare: P0087-66
----
Model: Astra H 110CP
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTJ

Pur si simplu nu mai stiu unde sa mai merg , cei din reprezentanta Opel Pitesti ca nu stiu ce sa ii faca decat daca schimba piese prin eliminare .
Eroarea apare dimineata (dupa repausul de noapte mai ales cand este mai racoare) , nu mai pleaca turbina si am eroare . Am schimbat 3 filtre de motorina Bosch , Valeo si acum GM . Am inlocuit supapa de pe pompa de inalte cu alta noua originala .

Mentionez ca este prezent putin span in carcasa filtrului de motorina

Va rog ajutor, caut de 2 luni pe google , forumuri etc si nu gasesc solutia .
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Supapa de pe pompa de inalta este de fapt regulator de presiune .Supapa de presiune sau senzororul de presiune se afla pe rampa de injectie si este posibil ca el sa fie cel probleme.Dupa codul de eroare ai presiune mica in rampa ,informatie pe care o da chiar senzorul de pe rampa calculatorului.Schimba senzorul.Bafta.
  • GPirvu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Ma puteti ajuta cu un link sau un cod de piesa ? multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Supapa de pe pompa de inalta este de fapt regulator de presiune .Supapa de presiune sau senzororul de presiune se afla pe rampa de injectie si este posibil ca el sa fie cel probleme.Dupa codul de eroare ai presiune mica in rampa ,informatie pe care o da chiar senzorul de pe rampa calculatorului.Schimba senzorul.Bafta.
Regulatorul de pe pompa de inalta presiune,englezul il denumeste -"fuel quantity adjuster"(regulator de debit)-,iar regulatorul de pe rampa(la motoarele care il au in dotare) se numeste regulator de presiune,pentru ca chiar asta regleaza. In cazul regulatorului de debit,modificarea valorii presiunii in rampa,este o consecinta a modificarii debitului pe circuitul de joasa presiune...! Supapa de presiune nu este una si aceeasi cu senzorul de presiune,avand roluri functionale complet diferite. Daca ai presiune mica in rampa si senzorul iti "spune" ca e mica,de ce e "vinovat" senzorul...?!!
  • GPirvu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am gasit aici o informatie utila , aer fals pe la filtrul de aer (primul si ultimul post) , este posibil ?

https://translate.google.ro/...l&prev=search
  • GPirvu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2017

  • Mesaj Privat
REZOLVARE : aer fals pe la carcasa filtrului de motorina
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asta a fost cauza nu rezolvarea.
Ce i-ai facut ?
  • GPirvu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2017

  • Mesaj Privat
filtru capsulat , pana facem rost de bani pentru alta originala noua Smile
  • KBilius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Hi, I have Opel Astra 1.7 81kw z17dtj 2010. P0087-66. The same problem. In the morning check engine light. No turbo. After 1-10km turn off engine and start again. Turbo is back again. Today i'll check fuel filter case, connections, cap.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Hi.
P0087 - Rail Pressure Low Pressure. Change the fuel quantity adjuster.
  • KBilius

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
I bought this car 2016 january. (2,5 year ago). At that time i had engine idle problems (revs went up and down).
I've changed SUCTION CONTROL VALVE. https://www.ebay.com/itm/VAU...120-/121386599304
And it fixed idle revs problem.

Since last winter this P0087-66 started to occur from time to time. Can it be that i need to change SUCTION CONTROL VALVE again?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR