Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare
Soluție
  • CChiosa

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2012 A13DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Salutare grup! Am ceva nelamuriri in legatura cu functionarea AC-ului. Banuiesc ca, complesorul AC cupleaza si decupleaza intr-una (la 30 de secunde, chiar mai repede). Fenomenul apare cand afara sunt peste 25 de grade si se manifesta cam asa: apare un zgomot care se intensifica timp de 4-5 secunde, apoi se termina cu un "zbâc"...putina liniste si apoi se repeta. Treaba asta se intampla foarte des cand sunt temperaturi mai ridicate afara si circul prin aglomeratie. Ce pareri aveti? Este sau nu compresorul cel care face zgomotul? De ce se intampla? Eu cred ca se incalzeste sau creste prea mult presiunea in instalatie si decupleaza ca sa nu se arda. Compresorul este cel original, freonul schimbat anul trecut.

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Verifica mai intai cantitatea de freon, este posibil sa fi pierdut din el.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Iti creste presiunea prea mult in instalatie si compresorul intra in protectie, decupland automat. Probabil ti s-a incarcat cu mai mult freon decat trebuie.
  • CChiosa

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2012 A13DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Am verificat, freonul este in regula, a scazut cu vreo 10 grame fata de cat am bagat vara trecuta, cred ca este o cantitate neglijabila. Ma mai gandesc la o varianta: radiatorul de la AC sa fie imbacsit si sa nu se raceasca, compresorul bine? Este posibil? Nici nu stiu care dintre ele este. Este cumva primul din fata, jos? In cazul asta as incerca sa il curat si poate scap de problema
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 301
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Posibil si radiator infundat.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Nu merge ventilatorul la turatie mare
Fante infundatw cu puf. Nisip.frunze.paie
Si cantitate de freon prea mare
Baga mai putin cu 30 gramefata de eticheta si 50 ml de ulei in freon
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,059
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Motor oprit
Inalta 5 bar joasa8
Pornit max 15bar joasa scade
  • CChiosa

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2012 A13DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2018

  • Mesaj Privat
Compresorul a cedat de tot pana la urma. Problema a aparut din cauza ventilatorului de racire a motorului care nu functiona corespunzator. Mai exact, ventilatorul functiona doar la turatie nominala (turatie maxima) deoarece rezistenta prin care se face functionarea in trepte era arsa.
Fara acea rezistenta ventilatorul cupla doar cand presiunea in instalatia de AC ajungea la 20 bari si nici nu asigura o racire optima, asta a dus in timp la defectarea compresorului.
Deci mare atentie la ventilator ca poate cauza multe probleme. Eu cel putin nu am indicator de temperatura in bord (ma mai uit din cand in cand in meniul ala ascuns la tempetatura) si e cam greu sa observ o functionare anormala a sistemului de racire a motorului.
Costuri: 500 lei reparatie compresor, 46 lei rezistenta ventilator.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Climatizare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR