CMan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Masina in cauza :
Corsa C 2001 1.2 Z12XE
Simptome :
La placarea de pe loc cu A.C. pornit, daca nu turez suficient motorul acesta incepe sa tremure. Odata cu tremuratul motorului se aude un scartait ca de curea accesorii si un zgomot ca de frecat curea pe o tabla ce rezoneaza. .
Mentionez ca daca plec de pe loc fara A.C. pornit si nu turez motorul suficient acesta tot tremura dar nu se aude acel scartait / zdranganit.
A.C. ul functioneaza fara probleme / baga rece bine.
Simptomul mentionat mai sus nu se poate observa decat la plecarea de pe loc.
Avand in vedere ca acest zgomot nu se aude decat in cazul folosirii A.C. cred ca problema este de undeva din zona compresorului. De asememnea mentionez ca am o problema la garnitura capac culbutori si imi curge ulei pe compresorul de A.C. Poate fi aceasta cauza?
Daca cineva sa mai lovit de aceasta problema rog ajutor. As dori sa ma duc la " mecanic " cu lectia invatata ca sa nu dublez valoarea masinii inutil.
Multumesc.
Masina in cauza :
Corsa C 2001 1.2 Z12XE
Simptome :
La placarea de pe loc cu A.C. pornit, daca nu turez suficient motorul acesta incepe sa tremure. Odata cu tremuratul motorului se aude un scartait ca de curea accesorii si un zgomot ca de frecat curea pe o tabla ce rezoneaza. .
Mentionez ca daca plec de pe loc fara A.C. pornit si nu turez motorul suficient acesta tot tremura dar nu se aude acel scartait / zdranganit.
A.C. ul functioneaza fara probleme / baga rece bine.
Simptomul mentionat mai sus nu se poate observa decat la plecarea de pe loc.
Avand in vedere ca acest zgomot nu se aude decat in cazul folosirii A.C. cred ca problema este de undeva din zona compresorului. De asememnea mentionez ca am o problema la garnitura capac culbutori si imi curge ulei pe compresorul de A.C. Poate fi aceasta cauza?
Daca cineva sa mai lovit de aceasta problema rog ajutor. As dori sa ma duc la " mecanic " cu lectia invatata ca sa nu dublez valoarea masinii inutil.
Multumesc.
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Daca iti curge ulei pe compresorul de AC inseamna ca , foarte probabil iti patineaza ambreiajul de AC. Asta fiind varianta cea mai simplu de remediat - garnitura capac schimbata, curatat ambreiajul AC cu spray de frane - problema remediata.Scor - undeva pe la 200 ron.
Varianta mai putin placuta - compresorul poate fi obosit, cu tendinte de gripare si de aici patinajul ambreiajului AC. Avand in vedere ca-ti tremura motorul(incarcare suplimentara pe acesta) sunt sanse mari sa fie asta problema. Asta inseamna compresor nou+receiver dryer+curatare instalatie AC+incarcare cu agent frigorific. Scor - intre 1500 si 2000 ron.
Varianta mai putin placuta - compresorul poate fi obosit, cu tendinte de gripare si de aici patinajul ambreiajului AC. Avand in vedere ca-ti tremura motorul(incarcare suplimentara pe acesta) sunt sanse mari sa fie asta problema. Asta inseamna compresor nou+receiver dryer+curatare instalatie AC+incarcare cu agent frigorific. Scor - intre 1500 si 2000 ron.
VDaniel12
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2017
- Mesaj Privat
CMan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
nastasaflorin a scris:Daca iti curge ulei pe compresorul de AC inseamna ca , foarte probabil iti patineaza ambreiajul de AC. Asta fiind varianta cea mai simplu de remediat - garnitura capac schimbata, curatat ambreiajul AC cu spray de frane - problema remediata.Scor - undeva pe la 200 ron.
Varianta mai putin placuta - compresorul poate fi obosit, cu tendinte de gripare si de aici patinajul ambreiajului AC. Avand in vedere ca-ti tremura motorul(incarcare suplimentara pe acesta) sunt sanse mari sa fie asta problema. Asta inseamna compresor nou+receiver dryer+curatare instalatie AC+incarcare cu agent frigorific. Scor - intre 1500 si 2000 ron.
Varianta mai putin placuta - compresorul poate fi obosit, cu tendinte de gripare si de aici patinajul ambreiajului AC. Avand in vedere ca-ti tremura motorul(incarcare suplimentara pe acesta) sunt sanse mari sa fie asta problema. Asta inseamna compresor nou+receiver dryer+curatare instalatie AC+incarcare cu agent frigorific. Scor - intre 1500 si 2000 ron.
Multumesc de sfaturi, cand mentionezi garnitura capac te referi la garnitura capac culbutori ? este posibil sa imi curga ulei si pe la senzorul de presiune ulei? Intreb deoarece am curatat cu o carpa compresorul si conductele si vad pe ele iar picaturi de ulei din dreptul senzorului, am scos mufa senzorului si era plina plina de ulei.
Cu acel spray de frane pot da linistit in interiorul rolei de la compresorul de AC? sau trebuie dat jos compresorul si curatat temeinic?
Cer detalii pentru ca refuz sa ma mai duc la "mecanic auto" ( scimbator de piese auto)
CMan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
VDaniel12 a scris:Poate imi ingreuneze pornirea compresorul de Ac? Adica la modul ca de cateva ori nico macar nu mergea deloc Electromotorul?
Eu unul nu pornesc niciodata motorul cu compresorul cuplat , avand in vedere cat de veche e masina ( implicit piese cu durata de viata relativ depasita ) mi se pare riscant sa pui la pornire sarcina suplimentara pe electromotor si tot ansamblul de role/fulii.
Nu sunt vre-un priceput dar mi se pare logic.