- gcom61
- OP
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Inclin catre furtun...am patit-o in urma cu o luna.A ramas fiimea in pana la ~200km de casa,seara, si a trebuit sa dau o fuga sa constat ca furtunul avea o gaurica de ~1,5mm,care curgea numai cand motorul era turat.Daca s-a intervenit la EGR si s-a folosit tot garnitura veche...poate fi si de aici.O verificare atenta poate rezolva misterul...
- catalinmihai
- *
- 3 mesaje
- din 18 Mar 2015
- Corsa 2000 x10xe
- Olt
catalinmihai
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Olt
- Masina: Corsa 2000 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2015
- Mesaj Privat
quasarr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2018
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
VALI6-7
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
Azi am pãțit-o și eu. La relanti m-am trezit cã pierd turație, a ajuns la zero și mi s-a aprins în bord mașinuța cu cheițã. Ca sã ajung la destinație, a trebuit sã țin turat motorul chiar și la relanti, ca sã nu mai coboare la zero și sã mi se opreascã din nou mașina în drum. În fine, am ajuns la destinație, am conectat dispozitivul OBD II și i-am fãcut testul. A ieșit codul de eroare P1405 (supapa de recirculare a gazelor de eșapament 3). Am sunat un amic care e priceput la partea electricã la mașini și la chestiile astea cu diagnoze, testere. Și așa am aflat cã e vorba despre o problemã la EGR. M-a sfãtuit sã ciocãnesc de câteva ori în EGR și apoi sã pornesc motorul. Zis și fãcut. Am ciocãnit de câteva ori în EGR, apoi am pornit motorul și totul a fost ok. Și-a revenit turația la relanti și s-a menținut pe la 750, nu a mai coborât la zero, nu mi s-a mai oprit motorul, s-a stins și mașinuța cu cheițã din bord. Problema este cã eu nu mã bag unde nu mã pricep. Deci, nu mã încumet sã curãț eu EGR-ul. Amicul meu a zis cã mã ajutã sã îmi punã alt EGR nou, dar la curãțarea celui existent nu se înhamã. Întrebarea mea ar fi: Cunoașteți un mecanic meticulos, serios în Craiova, care face curãțare EGR? Și cam cât ar costa aceastã operațiune?
quasarr
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Buzau
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2018
- Mesaj Privat
Mersi . Sonda a fost. Cea dupa catalizator .acum am totusi problema chiar cu egr e bagata pe tester si imi apare recirculare gaze intermitent .imi apare din cand in cand masina si cheia deasupra , intrebarea ar fi : daca potentiometrul din egr nu mai poate transmite informatia in calculator , din cauza funinginei depuse , poate da intermitent pe tester?