- whitepowerneo
- OP
- 76 mesaje
- din 17 Apr 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
whitepowerneo
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
Salutare!
Nu am mai intrat de mult timp pentru cã nu am mai avut mașinã.
În noiembrie mi-am cumpãrat un ”nou” Opel Vectra B din 2001 (Z18XE - 125 hp) cu care nu am avut probleme pânã de curând, în afarã de o eroare apãrutã pe MID (Low Beam ...nu mai știu cum). Am schimbat becurile de la instalația de xenon și tot așa îmi aratã.
Vã rog sã mã sfãtuiți ce sã fac, ce sã schimb...
De curând, de vreo douã ori, mi se plafona la 4000 rot/min sau la 4500 rot/min. Pur și simplu se ”punea în nas” și trebuia sã-i dau treapta urmãtoare. La fel și la ralanti, nu se ducea turometrul mai mult de 4000, respectiv 4500 (defapt oscila acolo +_ 100 rot/min.)
Astãzi, venind de la serviciu, mi s-a oprit în mers și nu a mai vrut sã porneascã decât dupã vreo 10 minute.
Menționez cã, dupã ce am tras pe dreapta și am scos cheia din contact, se auzea un ticãit (ca un secundar de ceas) în partea stângã a motorului, undeva în zona distribuției și a filtrului de aer.
Dupã 10 minute, a pornit, dar a învârtit de câteva ori înainte, nu a pornit imediat. Am lãsat-o sã meargã vreo 5 minute, am oprit-o și-am pornit-o din nou. A luat-o la sfert de cheie.
Ulterior, am fost la un coleg, a pus testerul pe ea și mi-a dat urmãtoarele erori:
Nu am mai intrat de mult timp pentru cã nu am mai avut mașinã.
În noiembrie mi-am cumpãrat un ”nou” Opel Vectra B din 2001 (Z18XE - 125 hp) cu care nu am avut probleme pânã de curând, în afarã de o eroare apãrutã pe MID (Low Beam ...nu mai știu cum). Am schimbat becurile de la instalația de xenon și tot așa îmi aratã.
Vã rog sã mã sfãtuiți ce sã fac, ce sã schimb...
De curând, de vreo douã ori, mi se plafona la 4000 rot/min sau la 4500 rot/min. Pur și simplu se ”punea în nas” și trebuia sã-i dau treapta urmãtoare. La fel și la ralanti, nu se ducea turometrul mai mult de 4000, respectiv 4500 (defapt oscila acolo +_ 100 rot/min.)
Astãzi, venind de la serviciu, mi s-a oprit în mers și nu a mai vrut sã porneascã decât dupã vreo 10 minute.
Menționez cã, dupã ce am tras pe dreapta și am scos cheia din contact, se auzea un ticãit (ca un secundar de ceas) în partea stângã a motorului, undeva în zona distribuției și a filtrului de aer.
Dupã 10 minute, a pornit, dar a învârtit de câteva ori înainte, nu a pornit imediat. Am lãsat-o sã meargã vreo 5 minute, am oprit-o și-am pornit-o din nou. A luat-o la sfert de cheie.
Ulterior, am fost la un coleg, a pus testerul pe ea și mi-a dat urmãtoarele erori:
- whitepowerneo
- OP
- 76 mesaje
- din 17 Apr 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
whitepowerneo
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
- whitepowerneo
- OP
- 76 mesaje
- din 17 Apr 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
whitepowerneo
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- whitepowerneo
- OP
- 76 mesaje
- din 17 Apr 2013
- Vectra 2001 Z18XE
- Dambovita
whitepowerneo
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2013
- Mesaj Privat
@luciraica, am rezolvat... parțial!
A început iar sã nu mai treacã de 4000 rot/min și l-am dus imediat la tester unde a dat eroare P0340.
Se pare cã problema era de la douã dintre firele care intrã în mufa mamã de la Camshaft Sensor; erau puțin ”ciupite” și cred cã fura curent pe acolo. Le-am izolat și și-a revenit
Mulțumesc frumos pentru indicații!
A început iar sã nu mai treacã de 4000 rot/min și l-am dus imediat la tester unde a dat eroare P0340.
Se pare cã problema era de la douã dintre firele care intrã în mufa mamã de la Camshaft Sensor; erau puțin ”ciupite” și cred cã fura curent pe acolo. Le-am izolat și și-a revenit
Mulțumesc frumos pentru indicații!
mal15
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat