McCasian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salutare,
Tatal meu are un Corsa 1.3 CDTI care a ajuns fara probleme la 200 000km. Scoate putin fum negru, dar trage foarte foarte bine(pt un 1.3 diesel) si consuma foarte putin.
Ideea e ca am auzit tot felul de informatii legate de faptul ca la 200 000km ar trebui sa verific si sa schimb Distributia si pompa de ulei ca parca ziceau ca face ceva probleme cu uleiul cand imbatraneste.
Intrebarile sunt:
Ce anume trebuie sa fac la "revizia" de 200 000km? Distributia si pompa de ulei?(+ evident filtre si ulei)
La distributie, fiind pe lant, trebuie sa tin cont de ceva in mod special? Sa ma feresc de anumite marci?
Pompa de apa trebuie? este pe distributie?
Avem colegi de pe forum sau din afara forumului care ii recomandati cu incredere sa se ocupe de "revizia" asta? Zona Oradea,Bihor
Multumesc.
Tatal meu are un Corsa 1.3 CDTI care a ajuns fara probleme la 200 000km. Scoate putin fum negru, dar trage foarte foarte bine(pt un 1.3 diesel) si consuma foarte putin.
Ideea e ca am auzit tot felul de informatii legate de faptul ca la 200 000km ar trebui sa verific si sa schimb Distributia si pompa de ulei ca parca ziceau ca face ceva probleme cu uleiul cand imbatraneste.
Intrebarile sunt:
Ce anume trebuie sa fac la "revizia" de 200 000km? Distributia si pompa de ulei?(+ evident filtre si ulei)
La distributie, fiind pe lant, trebuie sa tin cont de ceva in mod special? Sa ma feresc de anumite marci?
Pompa de apa trebuie? este pe distributie?
Avem colegi de pe forum sau din afara forumului care ii recomandati cu incredere sa se ocupe de "revizia" asta? Zona Oradea,Bihor
Multumesc.
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
McCasian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2013
- Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns. Pana acum e in regula cu toate de mai sus din fericire.
Doar un lucru mi-am amintit: Daca merg cu ea turata mai tare, gen cand depasesc si urc spre 4000, cand las dintr-o data de acceleratie se aprinde pentru o fractiune de secunda becul de service si se stinge. Lucrul asta se intampla cam de fiecare data cand e accelerat la turatii mai mari gen >3600 si las dintr-o data de pedala de acceleratie. Face asa de cel putin 2-3 ani. Ar fi ceva de verificat?
Pe diagnoza cu OPCOM nu am erori, si la parametri... asa cat inteleg eu, arata bine.
Doar un lucru mi-am amintit: Daca merg cu ea turata mai tare, gen cand depasesc si urc spre 4000, cand las dintr-o data de acceleratie se aprinde pentru o fractiune de secunda becul de service si se stinge. Lucrul asta se intampla cam de fiecare data cand e accelerat la turatii mai mari gen >3600 si las dintr-o data de pedala de acceleratie. Face asa de cel putin 2-3 ani. Ar fi ceva de verificat?
Pe diagnoza cu OPCOM nu am erori, si la parametri... asa cat inteleg eu, arata bine.
razvi_gyl
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2014
- Mesaj Privat