lorix_75
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2007
- Mesaj Privat
- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Rekord-ul E din 86 daca e pe benzina are cu siguranta tacheti hidraulici.De aceea nu se pune problema decat de a regla plaja de functionare a acestor tacheti.
Faptul ca se deregleaza se datoreaza de obicei unor prezoane sau piulite obosite. In mod normal constructia acestora nu ar trebui sa permita destrangerea insa dupa prea multe strangeri-destrangeri apar uzuri si piulitele se "misca" foarte usor pe prezon.Inlocuieste piulitele , in cazul in care nu se rezolva vei avea nevoie si de alte prezoane.
Faptul ca se deregleaza se datoreaza de obicei unor prezoane sau piulite obosite. In mod normal constructia acestora nu ar trebui sa permita destrangerea insa dupa prea multe strangeri-destrangeri apar uzuri si piulitele se "misca" foarte usor pe prezon.Inlocuieste piulitele , in cazul in care nu se rezolva vei avea nevoie si de alte prezoane.
jeorje
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Rekord 1979
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2008
- Mesaj Privat
Senator a scris:Rekord-ul E din 86 daca e pe benzina are cu siguranta tacheti hidraulici.De aceea nu se pune problema decat de a regla plaja de functionare a acestor tacheti.
Faptul ca se deregleaza se datoreaza de obicei unor prezoane sau piulite obosite. In mod normal constructia acestora nu ar trebui sa permita destrangerea insa dupa prea multe strangeri-destrangeri apar uzuri si piulitele se "misca" foarte usor pe prezon.Inlocuieste piulitele , in cazul in care nu se rezolva vei avea nevoie si de alte prezoane.
Faptul ca se deregleaza se datoreaza de obicei unor prezoane sau piulite obosite. In mod normal constructia acestora nu ar trebui sa permita destrangerea insa dupa prea multe strangeri-destrangeri apar uzuri si piulitele se "misca" foarte usor pe prezon.Inlocuieste piulitele , in cazul in care nu se rezolva vei avea nevoie si de alte prezoane.
Salut
Este foarte posibil sa ai probleme cu presiunea de ulei
Pune un manometru in locul sondei ptr becul cu preiunea de ulei