Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
La diagnoza au apãrut urmãtoarele.
P 0105
P 0400.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0105 Boost Pressure Sensor Circuit Range/Performance - senzor presiune admisie;
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected - EGR imbacsit, blocat.
Se curata amandoua impreuna cu admisia.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Atentie cu P0105,unele probleme de turbo dau ca eroare performanta acestui senzor...!
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult. Am sa vad exact dupã ce curata și schimb egr.. dacã chiar rãmâne p 0105 am sa îl schimb. Este posibil sa fie și turbina dar....aștept.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Vad ca unele persoane sunt blocate pe inlocuit componente,VERIFICAREA incepand in momentul in care vad ca nu s-a rezolvat situatia chiar daca s-au inlocuit componentele respective.Colegilor pierdeti timp si cheltuiti bani...,cu mare spor!
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc mult dar nu înțeleg ce vrei sa zici. Te rog explica mai pe larg pentru a putea înțelege.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Este posibil dacã turbina nu funcționeazã în parametrii sa iasã la diagnoza alte piese defecte? Iar defect principal sa fie turbina și eu schimb alte piese degeaba?
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Dupã ce îmi dau seama dacã turbina nu este buna? ? Simptome sau altceva? La diagnoza apare dacã turbina este defectã?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

personal as incerca sa fac rost doar de proba de un senzor - obligatoriu as pune ORIGINAL si nu inlocuitor - si daca problema persista (nu scap de eroarea p 0105) mi-ar fi destul de clar ca ar fi turbina.

stiu ca poate se "supara" colegul @big_electro61 (si il inteleg perfect, are dreptate 100% in ce spune in legatura cu abordarea defectelor) insa aici as vedea o cale mai rapida si ieftina asa, avind in vedere probabil si cunostintele mecanicilor, eventual dotarile si nu in ultimul rind dorinta lor de a face un ban, nu intotdeauna cinstit...

de senzor cred ca poti intreba chiar la magazin daca ai posibilitatea de returnare, poate de la vreun prieten sau nu in ultimul rind din dezmembrari, tot asa, pe proba.

eroarea cealalta vad ca vine doar din egr, probabil cu o curatire ca la carte a lui scapi de ea.[u]
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Am pus alt senzor de la second-hand dar apãrea în bord masina cu cheie. În momentul acela nu am fãcut diagnoza.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Buna colegi. Am revenit cu noutãți de la masina. Am schimbat egr cumpãrat de la second-hand. Curãțat și montat pe masina. Altã viațã. Merge mai silențios nu mai scoate fum în halul acela...are demaraj..eu zic ca e ok...DAR...a apãrut o noua problema. În sarcina la peste 3500 turație apare în bord martor masina cu cheie. Scade puterea și nu mai trage. Martorul dispare în momentul în care opresc motorul și reapare în momentul în care depãșesc 3500 turație.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Trebuie sa adaug ceva legat de presiunea de ulei sau asa ceva. Spunea mecanicul ca ar fi prea mica. Și la prima cheie dispare prea greu din bord martor de ulei sau asa ceva. Este posibil sa afecteze turbina treaba asta cu uleiul?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La z17dth,poti afla cauza aprinderii martorului din bord cu metoda "pseudo-agrafa",iar ca sfat ce pot sa-ti dau...,evita mecanicul respectiv,deoarece numai prostii iti spune...! Apropo,ti se aprinde martorul la ulei,cu motor in regim termic(90 gradeC),la relanty...,daca nu se aprinde totul e Ok,cu uleiul...
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Înseamnã cã ai dreptate cu uleiul. Nu se aprinde și e ok. Explicã-mi te rog pseudo-agrafa. Mulțumesc. Ce cred eu și e foarte sigur ca mecanicul dupã ce a montat egr nu a mai șters erorile din calculator.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Am gãsit. Mulțumesc mult pentru informații.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
A apãrut ceva nou. Cind se încãlzește motorul nu mai trage dar mai ales nu apare nici un martor în bord . Aveți cumva idee ce ar putea fi?
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
A apãrut ceva nou. Cod eroare P1243.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo are fire întrerupte in mufa.
  • VIonel860

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Timis
  • Masina: Meriva 2005 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc iulian. Sa înțeleg ca trebuie verificata electrovalva sau mufa cu care se conecteazã electrovalva. Cind se încãlzește motorul...parcã pornesc clima...așa scade puterea motorului și nu mai trage și nu apare niciun fel de martor în bord.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Scuze. Am vrut sa spun senzorul de presiune admisie.
P1243 Boost Pressure Valve High Voltage
P1243 Boost Pressure Valve Low Voltage
P1243 Boost Pressure High Pressure
P1243 Boost Pressure Low Pressure
Mai intai curata senzorul de presiune admisie.
Masoara in mufa senzorului, cu contact pus, trebuie sa ai 5 V intre pinii 1 si 2..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR