Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Daniel 31

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Buna, vin cu o problema despre care probabil unii deținãtori de opel insignia au auzit sau au experimentat pe pielea lor deci, dupã schimbarea ambreiajului la temperatura exterioarã de peste 18 grade cand eliberez pedala de ambreiaj mașinã scoate un sunet ciudat metalic si tot odata cu acest sunet motorul nu are putere, aștept un sfat sau ceva, mersi.
Skip ads

  • GBorta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A 16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Nu are putere sau se tureaza motorul an gol.
Zgomotul sau chitaitul este de la rulmentul de presiune
  • baxt

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ai schimbat si rulmentul?
  • Daniel 31

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Da,am schimbat tot tacâmul, si imediat dupa schimbare a început zgomotul, precizez ca doar cand temperatura afara este +18 grade iar în bord nu mi se aprinde nimic, motorul nu se tureaza în gol pur si simplu cand eliberez pedala si accelerez motorul sta sa moara plus clancanitul enervant un sunet tare ca de avans.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Deci, sa punem putina ordine.
Huruitul poate proveni de la rulmentul de presiune. Daca nu se aude - huruitul - cand e apasata pedala de ambreiaj, cel mai probabil de la rulment vine.
"Motorul se tureaza in gol" = cand esti intr-a 3a /a 4a si accelerezi la podea se tureaza mai mult motorul decat creste viteza? Daca DA atunci patineaza ambreiajul iar cei care ti-au schimbat kit-ul de ambreiaj pot sa se duca sa culeaga cartofi (daca stiu sa faca asta)
"cand eliberez pedala si accelerez motorul sta sa moara" = eu p-asta n-o inteleg. Pai ori sta sa moara motorul cand esti pe liber la ralanti, ori nu se accelereaza?
Ambreiajul a fost aerisit dupa schimb?

De curiozitate unde ai schimbat kit-ul? La vreun service multi marca (macar) sau la Dines kebab?
Scuze, dar am vaga impresie ca "ba'etii" care ti-au facut schimbul nu prea au stiut ce trebuie facut.
  • Daniel 31

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ambreiajul l-am schimbat în cluj la un service autorizat, la relantiu merge perfect putin oscileazã acu la turometru doar atat, iar cu motorul cand stã sa moara sa explic astfel,,, cand introduc schimbatorul în treapta 1 si eliberez pedala accelerand ușor mașina scoate zgomot si motorul nu are putere deloc doar peste 18 grade afara iarna nu are absolut nici o problema, problema se manifesta in treapta 1 si putin in treapta 2 pânã ajung la peste 2500 rpm.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
?!?! Personal nu inteleg / imi dau seama. Poate?! un filmulet ar fi de ajutor
"problema se manifesta in treapta 1 si putin in treapta 2 pânã ajung la peste 2500 rpm. " CUM se manifesta? Da mai multe detalii. (ex. pornesc motorul, apas ambreiaj, turatie 900 rpm, bag a-1a, turatie 1000 rpm, ridic ambreiaj etc., etc. , etc)
  • Daniel 31

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
https://youtube.com/watch?v=BBrPeuTePsk, am revenit cu videoclipul.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de clip.
Sunt de parere ca e ceva ce nu se pupa ok in zona ambreiajului.

In CJ parca e si reprezentanta autorizata Opel.
In locul tau as face o vizita.
  • 99sit

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Daniel 31 a scris:Ambreiajul l-am schimbat în cluj la un service autorizat, la relantiu merge perfect putin oscileazã acu la turometru doar atat, iar cu motorul cand stã sa moara sa explic astfel,,, cand introduc schimbatorul în treapta 1 si eliberez pedala accelerand ușor mașina scoate zgomot si motorul nu are putere deloc doar peste 18 grade afara iarna nu are absolut nici o problema, problema se manifesta in treapta 1 si putin in treapta 2 pânã ajung la peste 2500 rpm.

Nu inteleg de ce nu te duci peste aia sa iti spuna care este problema. Daca au schimbat totul la kit si e defect de piesa , e in garantie , se schimba , dar eu cred ca e un viciu de instalare al Kit-ului ,Parca agata in" soare " la presarea rulmentului . Stai langa ei sa vezi care e problema , nu e normal sa mearga asa. Apropo , care au fost costurile si ce piese ai pus?
  • GBorta

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A 16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Ai dreptate colegu ceva nu se leaga
Pompa rulment nou, placa disc volant nou,si rulment volant cred tot nou .plus aerisirea care vine De LA sine schimband rulmentu e incorporat in pompa.
Dar mai este ceva daca motorul e diesel pe volant are cititor pentru pompa De injectie.
1. Se FAC semne pe volant pentru a sti cum sa o pui pe CEA noua(meserias bun)
2 zgomotul nu cred ca este De LA rulment.Eu credit ca este
aprindere nesincronizata. LA relantiu merge dar in sarcina scade puterea motorului daca aprinderea nu este citita corect
Poate din greseala au lovit cititorul cand au tras cutia.
Daca este diesel trebui atentie mare LA schimbarea kitului De ambreaj.
  • silviuslw

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Austria
  • Masina: Insignia 2008 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e volanta cu defect.
  • Rachim

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu acelasi zgomot, de mai bine de un an. Problema este ca face doar atunci cand temperatura exterioara este mai mare de 18-19 grade. Am tot incercat sa gasesc cauza insa fara rezultate.
  • Daniel 31

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Original pe masina am avut Luk, dupa care am schimbat cu Sachs, problema este insa ca dupa prima montare am mers inapoi la service si le-am spus de zgomot, toate bune au mai demontat odata tot tacamul si tot asa fara nici o imbunatatire mecanicul respectiv mia zis ca nu este nici o problema la ambreiaj, piesele respective au costat 4100 lei fara manopera.
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca cu ambreiajul apasat sunetul nu se aude e clar o problema in zona ambreiajului.
  • bitzu86

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2017

  • Mesaj Privat
buna ,vin si eu cu o problema am schimba kit-ul ambreaj pe insignia 2010 la rece motorul porneste ok dar dupa ce se incalzeste si opresc la pornire se aude un zgomot ciudat cum ar da fier pe fier asta doar la pornire .care ar fii cauza ?
  • vvede

  • Mesaje scrise: 185
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un film/imagine face cat 1000 de cuvinte.

p.s. Corect ar fi sa spunem: "care ar fi cauza" Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR